61

lørdag, 16. juli 2005, 13:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Torque

Citeret

Oprindeligt indlæg af NiEn

Citeret

Oprindeligt indlæg af Kent

Citeret

har lige købt mig en pug 306 1.6 fra 1997, det er sku en lækker bil.. :D

Helt sikkert ;)

Havde en 1.8 fra 1998 tidligere. Den kørte perfekt (indtil jeg glemte at smide motorolie på den) :O

det er sku sur røv, når sådan noget sker. min har godt nok kun 90 hk. men jeg kan følge med en mazda 323f med lige knap 140 hk. i top fart kan mazdaen 210 og min 200 men i optræk der trækker den sku :D

Det er vist noget du har drømt. Eller også er den Mazda 323f en 1,5'er, der har 90 heste ligesom din.

Hehe ja, ellers er den 323F GT som den hedder, meget dårlig i motoren.

Edit NiEn: Ellers så svarer det næsten til at din 306 ( 90 hk ) kan følge min, og det tror jeg næppe på :razz: ;)

62

lørdag, 16. juli 2005, 15:00

ja det er en 323 f 1.8 GT. og jo den kan følge optrækket, og den mazda er ikke smadert i motoren.

63

lørdag, 16. juli 2005, 18:30

Citeret

ja det er en 323 f 1.8 GT. og jo den kan følge optrækket, og den mazda er ikke smadert i motoren.

Så havde din kammerat nok glemt at slippe håndbremsen..

En 306 1,6 (90hk) går fra 0-100 km/t på 13,8 sekunder.
En 323F 1,8GT (128hk med KAT) går fra 0-100 km/t på 8,2 sekunder.

Altså en ret dramastisk forskel på 5,6 sekunder. Så jo, du har drømt... eller noget...

Selv en Mazda 323F 1,6i er over 3 sekunder hurtigere fra 0-100 km/t.

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "Carlsen" (16.07.2005, 18:44)

64

lørdag, 16. juli 2005, 23:19

Citeret

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac
Mercedes eller BMW... Nej FANME nej om jeg ville eje lortet... smut ud og køb en ordentlig bil... få fat i en Volvo 850 T5R Chip den så har den 270 hk og der sidder selvf lavtryksturbo i fra fabrikken... se den svupper røv.. og ja jeg vil godt køre om kap med jeres små bmw'er og mercedes.. for de sutter for hårdt røv. *LOL* :)
Eller volvo S40 T4...

Det var da noget værre gylle at lukke ud ... :boxed:

Nå, men man kan få en bil med 1000 HK, så den må jo næsten 4 gange så god som den Volvo du snakker om .... :roller: ... Mentalitet som en 12-årig ... :))

Det er da tydeligvis ikke viden om emnet det taler kan jeg høre.

65

søndag, 17. juli 2005, 23:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af D-Zs
Hvad sker er lige med det der Ipod halløj?? hvad har du lavet ?! :D og hvordan! :D

Såre simpelt :)

Tilslutningen mellem headunit'en og forstærkeren foregår med almindelige audio kabler. Derfor tænkte jeg: så ka min iPod da også tilsluttes - Så jeg købte en switchboks til audio, koblede headunit og iPod til, og så koblede jeg switchboksen til forstærkeren og så er det ellers bare at vælge om man vil høre musik fra bilradioen eller iPod'en :D Mega smart.

Jeg har så lavet en lille holder og monteret den på midterkonsollen, så det passer med at jeg kan hvile hånden på gearstangen og styre iPod'en :)

CPU i5-6600
MB Asus H110M-Plus
GFX Asus GTX770
RAM Kingston HyperX Fury 16GB
SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
PSU EVGA GQ 750
Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

66

mandag, 18. juli 2005, 16:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Grus

Citeret

Oprindeligt indlæg af D-Zs
Hvad sker er lige med det der Ipod halløj?? hvad har du lavet ?! :D og hvordan! :D

Såre simpelt :)

Tilslutningen mellem headunit'en og forstærkeren foregår med almindelige audio kabler. Derfor tænkte jeg: så ka min iPod da også tilsluttes - Så jeg købte en switchboks til audio, koblede headunit og iPod til, og så koblede jeg switchboksen til forstærkeren og så er det ellers bare at vælge om man vil høre musik fra bilradioen eller iPod'en :D Mega smart.

Jeg har så lavet en lille holder og monteret den på midterkonsollen, så det passer med at jeg kan hvile hånden på gearstangen og styre iPod'en :)

:clap: smart gjort hehe :D men det kan vel gøres så det ser pænere ud, for hvis jeg må have lov til at sige min mening, så ser det ikke så pænt ud... men ihvertfald skide smart gjort hehe... hvad med kvaliteten af lyden? er den umærkbar?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.