• Hey, jeg vil gerne vide hvor der er hunde kenneler?


    De ska helst være i nærheden af FREDERIKSHAVN I NORDJYLLAND...



    Tak :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

    Rettet en gang, sidst af JuiCe ().

  • Søg på Eniro, Krak eller De Gule Sider ..



    Der er dog et sted - ved ikke om han stadig er der - Omkring en halv times kørsel nord for Aalborg, som man ikke skal købe hund af .. Han sælger dem alt for tidligt, og er dømt for dyremishandling minimum 3 gange ..


    Det eneste jeg husker er, at han handler med schæferhunde, kan lige prøve og få fat i hans navn ..

  • X(


  • Han har vist også været i fjernsynet X(


  • Hmm, ja tak. Vi købte en gang en hund et sted deromkring, og den var blevet slået. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    Hmm, ja tak. Vi købte en gang en hund et sted deromkring, og den var blevet slået. :rolleyes:


    Min søsters schæfer var ikke mere end 6 uger da vi hentede hende .. Det fandt vi ud af bagefter .. Heldigvis er hun i dag en dejlig hund, som selvom hun snart bliver 8 år, stadig tror hun er en hvalp - på den gode måde altså *G*


    Han har også ville sælge en 4 uger gammel hvalp som havde lært at spise ..


    Når man kontakter de der dyrevelfærdsfolk, får man bare at vide, at det var dumt at handle der, for de har efterhånden haft en del sager med ham ..


    Forhåbentlig sælger han ikke hunde mere ..


  • Det må vi håbe, at han ikke gør!

  • Hva er ca. prisen på en hund fra et internat ( eller kennel,...er det det samme? dunno..) ?


    Vi vil vildt gerne ha en hund nemlig, men min mor er dagplejer så hun ska søge efter tilladelse til det :(


    Hun vil prøve imorgen, så jeg krydser fingre....Nå ja, og så ska farmand jo os overtales....damn...hehe

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • vi gav 1000 kr. for vores slædehund for en pæn del år siden efterhånden ... Det er så uden stamtavle og alt det fis og ballade ...


    Så alt efter hvilken race kan det da nok gøres for 2x plovmand :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    vi gav 1000 kr. for vores slædehund for en pæn del år siden efterhånden ... Det er så uden stamtavle og alt det fis og ballade ...


    Så alt efter hvilken race kan det da nok gøres for 2x plovmand :)


    Ok, fandt os en side fra et internat i ålborg, hvor de kostede 1500kr...det var så med chip ( hehe lyder skægt når man snakker om hunde:P)
    Og noget andet, ka ikk li husk,.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Deuce313


    Ok, fandt os en side fra et internat i ålborg, hvor de kostede 1500kr...det var så med chip ( hehe lyder skægt når man snakker om hunde:P)
    Og noget andet, ka ikk li husk,.


    Det er vel nok det man skal regne med 1-2k for en vovse ... Chip er der så kommet i vores sidenhen ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    Haha, jeg kan kun sige det samme om min :)


    Man siger godt nok et billede ikke lyver, men om dyr kan det godt :)


    Vores har bla. hoppet op på bordet hos naboen ... Spist mad fra bordet af osv.


    Men igen, den blev ikke trænet nok i sin tid ...

  • Minder mig om min mors gamle hund. Den spiste 6kg melasse engang, damn den var så dårlig. Den var syg i roen når det kom til mad, den kunne tage bøffer fra en grill, men da den prøvede det med bagekartofler var det pludseligt ikke sjovt. Ærgerligt den døe i 88, kort før jeg kom til, kunne sku have været sjovt at se dens vaner :D.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Det er vel nok det man skal regne med 1-2k for en vovse ... Chip er der så kommet i vores sidenhen ..


    Sødt :)


    Vores er osse lidt af en abe :razz:


    [Blocked Image: http://evenstarr.org/pub/4.jpg]


    [Blocked Image: http://evenstarr.org/pub/26.jpg]

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP