Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

tirsdag, 12. juli 2005, 10:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Kører med en Samsung D500 nu, og må indrømme at den telefon er intet mindre end perfekt ;)
True. Samme her, kæft den er lækker i sort. Fedt design, dejlig funktionalitet. Har ALT imo.

Intel Core2Duo E6600
Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
Asus P5K-E
BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
250gb WD disk
200gb Samsung disk
Samsung 226BW 22" Widescreen
Logitech G15 v2
Razer Diamondback Plasma Limited Edition

22

tirsdag, 12. juli 2005, 11:05

Sony Ericsson, kører med K750i, genial tlf.

Rig:
CPU: Intel E8500 @ 3.50
RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
MOBO: Maximus Formula II
GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

23

tirsdag, 12. juli 2005, 11:06

Af de telefoner jeg har haft, har Nokia'erne givet mindst bøvl. Hver eneste SE jeg har haft, har krævet firmware opdateringer. Det har nogle af Nokia'erne selvfølgelig også, men ikke alle.
Ergonomisk mener jeg også Nokia gør det bedst.

...og til det med Nokia som "pop-fon". Yeah right... Hvis du køber en 3310 og smider et lyserødt 3. parts cover på, ja så måske. Ellers er de ikke mere poppede eller plastik-agtige end alle andre mærker. Hvis du kigger på de modeller der fås for 1kr med abonnement, så måske.

24

tirsdag, 12. juli 2005, 12:24

Har haft omkring 14 forskellige Nokia'er, og da jeg for en måneds tid siden tabte min 6670 i lokummet, købte jeg mig en Samsung D500.. På visse punker er den da okay, men vil godt nok meget hellere ha en Nokia i samme klasse..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

25

tirsdag, 12. juli 2005, 12:34

har stemt Nokia... og det må vel bare være fordi jeg har en 6230 lige nu...

+'er ved nokia
+ ekstrem idiot sikker software
+ skrive måde

-'er
- går altid i stykker (dog er min 6230 ikke gået i stykker endnu, men ok der er også stadig garanti på.. :D)

26

tirsdag, 12. juli 2005, 15:23

Stemte Nokia, da jeg selv har en 7260 :D

27

tirsdag, 12. juli 2005, 15:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky

+'er ved nokia
+ skrive måde

-'er
- går altid i stykker (dog er min 6230 ikke gået i stykker endnu, men ok der er også stadig garanti på.. :D)

Går i stykker? :crazyeyes:

Ehm hvad har du lavet ved dine mobiler jeg ikke har lavet ved min 3310.

28

tirsdag, 12. juli 2005, 15:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af HuleFanden

Citeret

Oprindeligt indlæg af Zlinky

+'er ved nokia
+ skrive måde

-'er

Går i stykker? :crazyeyes:

Ehm hvad har du lavet ved dine mobiler jeg ikke har lavet ved min 3310.

Slog min 5110 ihjel ved at skylle den under vandhanen fordi der kom leverpostej på... den anden af dem gik i stykker fordi der en der puffede til den, og min 3110 fik et ordentligt lag tæsk og gik til sidst ud hele tiden. Det er ikke ligesom min første SE... den holdte til en tur under cyklen... røg ud af min lomme, og jeg kørte over den... dont ask how!

29

tirsdag, 12. juli 2005, 16:34

TIP:
Hvis din telefon har været i vaske maskinen og du hurtigt opdager det, så tag batteriet ud og læg det hele i ovnen ved 200 grader.

30

tirsdag, 12. juli 2005, 17:20

SonyEricsson! :)

Er meget glad for min k500i, stort display, dejlig tastatur, lækker skærm osv.

Det eneste jeg savner ved nokia, er at overalt hvor man kommer er der nokia opladere, det er sjældent folk har en til S/E. :/ Men det har jo ikke så meget med telefonen at gøre :)

31

tirsdag, 12. juli 2005, 17:37

Sony Ericsson

32

tirsdag, 12. juli 2005, 18:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Alex

Citeret

Oprindeligt indlæg af Aerial
Kører med en Samsung D500 nu, og må indrømme at den telefon er intet mindre end perfekt ;)
True. Samme her, kæft den er lækker i sort. Fedt design, dejlig funktionalitet. Har ALT imo.

Hvor er det nu liiige man sætter udvidelseskortet i den ? ... Det er sgu en sølle MP3-afspiller når der ikke rigtig kan være noget på den ... :boxed:

Men ja ... Den har alt ... Undtagen det som den mangler ... :cheers:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.