Vurdering af nyt site

  • Synes det ser rigtigt godt ud.


    Nemt at navigere rundt osv.


    Good job mate.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Tillykke med siden :) Jeg må sige at den er rigtig lækker! Det er dejligt med lidt mørke men meget neutrale farver som baggrund til læsningen.


    Synes også siden fortæller rigtig meget! F.eks. hvordan de forskellige CPUér "virker" (Centrino, Dothan, Turian osv.) God siden som jeg med sikkerhed vil læse godt igennem når jeg lige får lidt mere tid.


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Jeg kan rigtig godt lide det mørke design, det gør det dejligt nemt at læse med den lyse tekst .. Designet ligner meget en standardløsning, men det gør samtidig også, at det er nemt at navigere rundt omkring på siderne ..


    Jeg har godt nok kun kigget kort på indholdet, men det ser seriøst ud .. Savner dog bare lidt kildehenvisninger .. Derudover kunne grammatikken godt klare en gennemlæsning mere .. Der er fejl, og det trækker ned .. Og så ville en konsekvens stil mht. overskrifter i hvert fald under "køberguide" være en god idé .. IMO ser det lidt dumt ud at der står Indledning, prisen, processoren m.v. og så det kun er ved batteriet der står: "facts om batteriet" ..


    Derudover kunne det være en god idé at fortælle lidt om hvem der står bag, og hvis I beskæftiger jer med IT til dagligt, så kom ind på det .. Det vil nok give jer større "respekt" af brugerne .. Så virker I måske knap så meget som selvudnævnte eksperter ..


    Alt i alt et godt projekt, som jeg glæder mig til at se mere til .. Der er nogle små skønhedsfejl, som jeg er sikker på I nok skal få rettet op på .. Med den rigtige markedsføring vil siden sikkert blive guld værd for mange forbrugere, men I skal passe på med, at siden ikke drukner i mængden ..


    Held og lykke ..


  • Dejlig konstruktiv kritik, som vi tager til os. Hvad angår grammatik og talesprog, så kommer de rettelser snart


    Hvad angår kildehenvisninger - hvad mener du der?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp
    Dejlig konstruktiv kritik, som vi tager til os. Hvad angår grammatik og talesprog, så kommer de rettelser snart


    Hvad angår kildehenvisninger - hvad mener du der?


    Kritik skal være konstruktivt før det er brugbart, og det var det du bad om .. ;)


    Mht. kildehenvisninger så kom jeg til at tænke på det, da jeg læste følgende:


    "Alt på sitet er lavet ud fra egen viden, sat sammen med oplysningerne hos diverse producenter. Sitet vil løbende blive opdateret, men da folkene bag sitet har arbejde ved siden af, vil dette komme løbende."


    Jeres egen viden har I jo også - i nogle tilfælde - læst et eller andet sted, og i de tilfælde vil jeg være tilhænger af kilder .. Men kan nemt bare være mig der er miljøskadet fordi jeg i 2 år nu har fået banket ind i knolden, at jeg skal angive kilder ..


  • Ahhh good point der :D


    Tak for saglig indskud - det vil jeg tage fat på snart :D

  • Dejlig side mange vil nok mene den er for mørk men synes den er meget pæn og nem at have med at gøre

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Må sige at det er en lækker side. Kan godt lide den lidt mørke farve, for syntes den er så dejlig behagelig at læse på. En masse brugbar info og også en del af det som jeg har kunne tage ved lære af - Har ikke det store "negative" som ikke allerede er blevet nævnt.
    Syntes da ihvertfald evt. at når den måske lige er rettet igennem er den da klart værd at få i til folket. Bland andet få den på forsiden her på Tweak og så ellers måske prøve at skrive til Tweakup, Overclocking osv. for at få den ud til "folket" som jeg klart syntes den er værd at få - Ihvertfald forsøget værd.

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet 2 gange, sidst af Henrik- ().

  • Syn's den er rimelig ordinær, men simpel og nem at navigere rundt på. Behageligt farvevalg. Okay indhold, som folk med laptops og kommende laptopkøbere sikkert kan bruge. Så alt i alt - okay !
    Edit: Ku godt trænge til en tur i "grammatik og komma/punktum-maskinen" ! Der er flere steder, hvor der mangler kommaer og endelser. For lange sætninger med masser af kommaer men ingen punktummer !
    Ord som er delt f.eks ene hersker, som jo faktisk hedder enehersker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Syn's den er rimelig ordinær, men simpel og nem at navigere rundt på. Behageligt farvevalg. Okay indhold, som folk med laptops og kommende laptopkøbere sikkert kan bruge. Så alt i alt - okay !
    Edit: Ku godt trænge til en tur i "grammatik og komma/punktum-maskinen" ! Der er flere steder, hvor der mangler kommaer og endelser. For lange sætninger med masser af kommaer men ingen punktummer !
    Ord som er delt f.eks ene hersker, som jo faktisk hedder enehersker.


    Den del er vi klar på, og arbejder med rettelserne. Men tak for kommentar