Det var bush !

  • ja...


    Det er jo forfærdeligt det der er sket i london, og vi er alle enige om at dem der har gjort det skal straffes.


    Jeg har bare diskuteret det med et par stykker på arbejde i dag, og vi er gået hen og blevet enige om, at det faktisk har givet ret meget til Bush´s favør.


    hvis vi smutter tilbage til d. 10 septemper, dagen før angrebet på twin towers.


    Bush´s position var meget svækket, folket råbte på ny præsident, og der var ved at opstå lynshstemning, fordi at bush bare sad og fedede den af på sin ranch.


    dagen efter BANG, og hans popularitet røg op af flere grunde:


    1: Da han startede sin valgkampange lovede han våbenindustrien at han ville hive kæmpe ordre igennem, derfor sponsorerede de en _MEGET_ stor del af hans valgkampange. Og så gik han i krig i irak - det var ulykken ved the twin towers der gjorde udfaldet der.


    2: Han vandt befolkningen igen, da han skulle straffe de teorister, pga. farlige kemiske våben (læs: ikke hævn aktion).


    3: Han havde nu en grund til at indtage alle de lande der kunne have noget med 11 sept. at gøre.(læs. terorister og alquida støtter)


    4: han kontrollerede olien i irak. (rimelig stor post i USA?) :P


    og så i de forgangne år er bush blevet mere og mere upopulær, hans ændrede forklaringer for indtagelse af forskellige lande, først biovåben, så teorister... osv osv.


    Så her for et stykke tid siden begyndte der igen at blive lynchstemning omkring bush, han var upopulær i hele verden.


    Så kommer det her, og så lige under G8 topmødet. meget praktisk at det er engands overhoved der skal smutte afsted, når det er ham der styrer G8 mødet.


    Og det var egentlig meget smart at lade det ske i london, det fik Englands overhoved til at forlade mødet, det var så tilpas tæt på, at alle dem der er med til mødet føler sig truet på livet, og alligevel er det så langt væk fra det, at de ikke er nødt til at stoppe det, for at sikre deres liv og lemmer.


    Jeg syns sq det lugter, lugter meget... rigtig meget, specielt når man så også har set Fahrenheit 911 ! Det understøtter bare det hele.


    Måske passer det, måske er det bare en stor konspiration. Jeg syns bare det er meget påfaldende at det hele ligesom passer så fantastisk godt sammen?

  • paranoide mennesker kan få mange ting til at passe sammen........

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Hvad skulle Bush få ud af at standse eller fjerne Blair fra G8 mødet ?


    Desuden kan du ikke bruge filmen Fahrenheit 911 til meget - det er jo bare en masse propaganda ...

  • Et lille men...


    Bush kontrollere ikke olien i Irak, men derimod Iraks regering... Tror ellers meget gerne han vil have den kontrol ;)

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Jeg tror det var en satanistisk gruppe bedemænd og præster der gjorde det for at få noget forretning i kassen ... 8o


    Hm ... Eller måske var det et top secret elitekorps fra Malta der gjorde det ... Der har sgu altid være noget skummelt over den ø ... 8o


    .... Måske havde bigfoot noget med det at gøre. Han er jo gået undercover ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg tror det var en satanistisk gruppe bedemænd og præster der gjorde det for at få noget forretning i kassen ... 8o


    Hm ... Eller måske var det et top secret elitekorps fra Malta der gjorde det ... Der har sgu altid være noget skummelt over den ø ... 8o


    .... Måske havde bigfoot noget med det at gøre. Han er jo gået undercover ...


    LOOOL Grillbanditten :D

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    1: Da han startede sin valgkampange lovede han våbenindustrien at han ville hive kæmpe ordre igennem, derfor sponsorerede de en _MEGET_ stor del af hans valgkampange. Og så gik han i krig i irak - det var ulykken ved the twin towers der gjorde udfaldet der.


    Han ville uanset hvad gå i krig imod Irak, både fordi Saddam H. prøvede på at nakke Bush's far og fordi Bush og hans far blev tørret i en oliehandel af nogle fra Bin Laden familien... Det kostede dem mange $$$.
    Og dagen inden angrebet på WTC, d. 10 september 01, købte nogle anonyme personer aktier i USA's militær leverandør, Halliburton a/s, for flere hundrede mill. dollars, hvorefter de tjente $$$ på... Ja, I ved sikkert hvad ;) Jo mere mili der kom ud, desto flere $$$ tjente teoristerne :boxed:


    Så han har haft nok personlige grunde... Men angrebet d. 11 sept. var et bevis, som han udnyttede, og befolkningen elskede ham :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg tror det var en satanistisk gruppe bedemænd og præster der gjorde det for at få noget forretning i kassen ... 8o


    Hm ... Eller måske var det et top secret elitekorps fra Malta der gjorde det ... Der har sgu altid være noget skummelt over den ø ... 8o


    .... Måske havde bigfoot noget med det at gøre. Han er jo gået undercover ...


    Jeg er sikker på at det var din grillede rotte der er undercover for den ataistiske befolkning i Ækvatoralgunea. Rotten fik en kasse heksehyl som den trådte på, derefter hoppede den ned i undergrundsbanen og fyrede de trampede heksehyl af. :pokey: (kommer fra pålidelig kilde :idea: )


    Tror egentlig talt af din teori er lidt ude i hampen :crazyeyes:

  • meget morsom læsning:)


    jeg tror det var nogle syge personer der lever i en meget mørk fortid , som ikke ved hvordan man
    opføre sig i et moderne samfund.

  • Haha .. Det er simpelthen underholdende læsning .. FlexQ det må sq være en joke *GG*


    Bush har alle dage været korrupt, og hans valgkampagner har sjovt nok også tidligere været betalt af våbenindustrien .. Det er der intet nyt i ..


    Ja, han er upopulær, men det er helt klart pga. hans måde at føre politik på .. Specielt hans udenrigspolitik .. Han opfører sig som om USA ejer hele verden, og glemmer der faktisk er lande som Kina, som indenfor 10-20 år godt kan blive den økonomiske supermagt ..


    Han blander kirke og stat alt for meget .. Det holder bare ikke i længden .. Slet ikke i et så multietnisk samfund som USA og mange andre lande er blevet til ..


    Bush er en skydegal tidligere alkoholiker der "Så lyset" .. Hvem kan have tiltro til sådan en mand?


    Mht. til terrorister, så er alle ekstremister farlige .. De kristne er også .. Modsat ekstreme islamister flyver de bare ikke ind højhuse og bomber tilfældige mennesker .. Dette bunder nok bl.a. i de to forskellige livssyn, men også i hvordan man vælger at overfortolke sin tro .. Hvem vil ikke gerne være martyr og få 71 eller 77 jomfruer i "sit næste liv"?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    .. Hvem vil ikke gerne være martyr og få 71 eller 77 jomfruer i "sit næste liv"?


    her her ... Hvad fanden skal jeg med jomfruer ? ... De kan jo ikke finde ud af noget ... :boxed:


    ... og der står jo i biblen at man ikke må bedrive hor ... så hvad fanden skal man lave i himlen ? ... Hvis der findes en gud, så forlanger han sgu nok at biblen bliver overholdt i hans "hus" .... Stenet sted ... :boxed:

  • Helt sikkert Bush, bush er et svin så det er ham :crazyeyes:

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    her her ... Hvad fanden skal jeg med jomfruer ? ... De kan jo ikke finde ud af noget ... :boxed:


    ... og der står jo i biblen at man ikke må bedrive hor ... så hvad fanden skal man lave i himlen ? ... Hvis der findes en gud, så forlanger han sgu nok at biblen bliver overholdt i hans "hus" .... Stenet sted ... :boxed:


    Nu kommer folk der tror på Islam nok heller ikke ligefrem i himlen, som den er kendt fra kristendommen .. Så dem er Gud nok ret ligeglad med .. *G*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Nu kommer folk der tror på Islam nok heller ikke ligefrem i himlen, som den er kendt fra kristendommen .. Så dem er Gud nok ret ligeglad med .. *G*


    åhh hold op .. Man blander nok bare alle sammen deroppe for at spare på pladsen ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten
    Jeg tror det var en satanistisk gruppe bedemænd og præster der gjorde det for at få noget forretning i kassen ... 8o


    Hm ... Eller måske var det et top secret elitekorps fra Malta der gjorde det ... Der har sgu altid være noget skummelt over den ø ... 8o


    .... Måske havde bigfoot noget med det at gøre. Han er jo gået undercover ...


    Stod der Malta eller Alta?