Tour de France

  • Syns det er sindsygt kedeligt, så ser det ikke.. Har ikke noget mod sammendragende om aftenen, men sidde og se hele løbet i tv? Nej tak! Så hellere selv ta ud og cykle eller sådan noget ;)

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Godt man har så mange kanaler så der er nogen der viser andet end det lort. Ellers havde jeg lige så godt kunne pakke kassen væk det næste stykke tid.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Syns det er sindsygt kedeligt, så ser det ikke.. Har ikke noget mod sammendragende om aftenen, men sidde og se hele løbet i tv? Nej tak! Så hellere selv ta ud og cykle eller sådan noget ;)


    Jeg sidder da ved Computeren imens :D

  • Ser det ofte. Men ellers følger jeg med over radioen. Synes det er en god tradition :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • ser for det meste den sidste halve time af etaperne.. lidt steneren at sidde hvor meget.. 4-5 timer(?) og glo på det. men meget sjovt at se om der er nogen udbrydere, nogen fra csc og den slags :)

  • Tja følger da også med.
    Har gjort det siden jeg var meget mindre, og selvom det egentlig er røvkedeligt så bliver jeg bare nød til det :P


    Tror egentlig lance tager den hjem i år igen, han kan jo lige så godt slutte på toppen. Men håber da på gode gamle Ivan Basso :D

  • Jeg ser det hver gang og gerne det hele :P Det er altid noget jeg ser frem til :cheers:
    Jeg synes at kommentaterne kan være vildt sjove engang imellem. F.eks: "Der kommer den rullende appelsin igen, OG JA... JA... Det er jo BINDEGALT..." Jeg elsker når de går amok... :D
    Jeg tror ik Lance A. vinder i år... Ved ikke rigtig hvem der slipper afsted med den gule trøje, tror CSC har gode chancer i år :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer


    Just my words


    Det gør I bare .. ;) Det er måske de eneste tøser I kan komme i nærheden af? :))


    Jeg ser det tour jeg nu er hjemme til .. Det er ikke sådan jeg er totalt fanatisk, og er ved at dø hvis jeg ik ser en etape ..


    Mht. årets vinder, så tror jeg Armstrong er i stand til at vinde, men måske ikke vil gøre det .. Det er hans sidste tour, og han har kørt som en maskine, og smadret alt modstand i de sidste 6 år .. Han har rekorden og den vil sikkert aldrig blevet slået .. Som jeg læste i en artikel på tv2 den anden dag, er han nok mere interesseret i at vise han også er et menneske, og på den måde få folkets respekt, som den store sportsmand han er ..


    Ligeså meget som man kunne være trætte af Mader og Leth, ligeså underholdende var de .. Jeg synes stadig det er en skam, at de to blev splittet ad ..

  • "og øøøøhh' her ser vi så O'Grady, soom øøh' cykler stærkt op i gennem feltet... (pause på 10min.) jaa han cykler hurtigt.. (pause på 15min.) jaah, det går hurtigt fremad for O'Grady.."


    gaaaaab...

  • Har set det igennem mange år, dog ikke alt og heller ikke altid helle etaper. Kun dem som jeg synes er specielle.
    Synes det er et facinerende event. Forstået på den måde, at man ikke bare sidder/ligger og kigger på at de tramper i pedalerne i ca. 20 dage. Der er skam også en masse baggrundsstof om f.eks. de områder de kører igennem.


    I aften udsendelserne på TV2, kan man hvis man har lyst, høre lidt om hvad der ellers sker backstage.


    Synes også det er spændende en gang i mellem, når f.eks. der køres i bjergene både opad men helt klart også nedad. Utrolige cykel-ekvilibrister de gutter er. Se dem "kravle" op af et bjerg - for derefter drøne ned af det samme bjerg, nogen gange med 100 km/t. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/smiley_abuv.gif]


    Desuden de landskaber de kører igennem - wauw ! Barske, smukke, idylliske og triste. [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/cool-smiley-031.gif]

    Kommentatorerne er også et kapitel for sig. Zapper tit mellem Eurosport, hvor det er 2 tidligere cykelryttere og så TV2, hvor det er en helt anden og speciel "malerisk" stil. 8)
    Hvis man ikke lægger mærke til nogle af disse ting, kan jeg da godt forstå, det kan virke kedeligt.
    Især hvis man overhovedet ikke, interesserer sig for cykelsport.
    Hver sine favorit-sportsudsendelser. Nogle kan sidde og se på vroom vrooom - i et helt døgn ! Mens andre synes en halv dag med Golf er fedt. Så'n er vi jo forskellige. ;)

  • Synes simpelthen det er noget af det kedeligste og glo på, Hva spændende er der i at se nogen cykle? Ja jeg fatter det ikke :roller:

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • *fjernet, da kritik foregår over PM el. ved brug af "Report"-knappen*


    Jeg ser selv lidt hist og pist, har dog ikke rigtigt fulgt med i år,
    da jeg arbejder, men ligger jeg alligevel på sofaen og
    zapper rundt kan jeg da godt se lidt af det..
    Ser det dog mere når de når til bjergene og i slutningen af løbet...


    * -"- *


  • Nu har jeg ikke lige bidt mærke i noget tidspunkt hvor folk har snakket om at fodbold var kedeligt tror jeg ikke.. husker det ikke så men vil da lynhurtigt bakke dig op det er da også døden at se på :)


    Eneste fodbold kamp jeg kunne finde på at glo på i tv var en landskamp med dk som var noget vigtigt finale eller sådan noget.. og ville nok kun være sammen med nogle gutter og nogle pils...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Bjerg og holdkørslerne er det fedeste at kigge på, men jeg vil nu oz hellere ud og kører en tur selv som teko siger. Eller være sammen med vennerne, det er trosalt mere spændende, og så ka man altid fange sammendrag om aftenen, og se de evt. styrt, spurte osv. :clap:


    Mvh Mads :T