Gang i QXL... ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    han har også X-Box, PS2 og Nokia 7260 til salg og hvis har får det hele sogt så er der tjent 537462kr.


    Ja lige præcis...


    Han befinder sig selv i England...


    Så tror 70 % på at det fusk...


    Synd for dem som har bestilt det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    man må da håbe at dem som har budt lige tænker sig om og ikke overføre nogle penge til ham, men der er jo nok nogle som gør :(


    desværre ikke alle der tænker en ekstra gang .. Det sker vel sågar for os alle på et eller andet tidspunkt i livet ..

  • blev nu selv snydt af en for et stykke tid siden..idioten havde over 200 gode anmeldelser men gjorde sig alligevel til tyv for under 300 kr.......vi gik så sammen om at anmelde ham for bedrageri...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Crashzone
    Prøv at læse lidt længere nede på siden, der er/var mange som også tror han er en fusker. Men tilsyndeladense er han clean..


    Også utroligt alle de mennesker som har bestilt en, så hvis ikke han levere, så får han en masse mennesker på nakken..



    Han får mange på nakken... og? Han befinder sig i England..
    Han kan være kold...


    Hverken efterkrav eller Afhentning er muligt...


    Han vil hellere ikke oplyse firmaets navn... HMM...


    Hans leveringstid er meget.... 4-6uger...


    Så lige så snart han har fået pengene stille og roligt indbetalt, jamen så er han smuttet... imens køberne venter på deres mobiler...


    Men Men Men... Man ved jo aldrig... Han kan da sagtens være "ren"... Nu må vi se..

  • Med de priser kan man ik andet end at undre sig... :ohmy:


    Men skal først ha hørt fra en der har købt og fået en vare fra ham... :rolleyes:


    og hvis man kigger i hans profil kan man se : 232 Varer solgt, 0 vare købt. Kommentarer : 0 positive 0 neutrale og 0 negative



    Venter med at købe noget til jeg kan se en kommentar eller 2 :)


  • Ja lige præcis. Han har også først oprettet sig den 17/06/2005. Jeg turde sgu ikke købe noget fra en der aldrig havde fået positiv feedback og kun lige havde oprettet sig. Ihvertfald ikke med de mirakel priser.
    Men han har forhåbentlig rent mel i posen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    ja endtil videre er folk tilfredse, men med en leverings tid på 4-6uger så kan han griner hele vejen ned til banken og smutte, meeen det kan jo også være at han er god nok, man må jo bare se tiden an.


    Jeps, det jo det...


    Desværre sidder der nogle tophjernede QxLLoVeRs som ikke rigtige tænker sig om... :pokey:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    -=TDB=-Drac har et par til salg ... Pusigt ...


    http://www.tweak.dk/forum/thre…sung%20D500&hilightuser=0

    Ja det har jeg.. jeg var nemlig en a de heldige der fik tlf.. og jeg har snakket med manden omkring hvis nogen havde meldt afbud på auktionen. så kunne jeg købe dem.. vil jeg da gerne da det er billigt.. og jeg vil selvfølgelig også gerne tjene lidt på det.. om det er pudsigt.. det syntes jeg ikke.. enhver mand der har øjne for en handel tager da imod den.. at nogen så er et svin og tager 1000 kr mere end de selv har givet.. ja kan jeg jo ikke tage mig a.. når fragt osv er betalt tjener jeg selv 400 kr pr stk.. om det er røveri nej det syntes jeg ikke. og handlen er fuldt ud lovlig. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac
    Ja det har jeg.. jeg var nemlig en a de heldige der fik tlf.. og jeg har snakket med manden omkring hvis nogen havde meldt afbud på auktionen. så kunne jeg købe dem.. vil jeg da gerne da det er billigt.. og jeg vil selvfølgelig også gerne tjene lidt på det.. om det er pudsigt.. det syntes jeg ikke.. enhver mand der har øjne for en handel tager da imod den.. at nogen så er et svin og tager 1000 kr mere end de selv har givet.. ja kan jeg jo ikke tage mig a.. når fragt osv er betalt tjener jeg selv 400 kr pr stk.. om det er røveri nej det syntes jeg ikke. og handlen er fuldt ud lovlig. :)


    Ah okey. Tænkte også nok det var der fra ... For ellers ville det jo virkelig være pusigt ... :))


    At man tjener lidt på det er jo fint nok. Man er vel forretningsmand ... Ingen gider vel gøre noget gratis ... Jeg ville sgu ihvertfald ikke.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Ah okey. Tænkte også nok det var der fra ... For ellers ville det jo virkelig være pusigt ... :))


    At man tjener lidt på det er jo fint nok. Man er vel forretningsmand ... Ingen gider vel gøre noget gratis ... Jeg ville sgu ihvertfald ikke.

    hehe ja det er fint nok at tjene lidt på det... og 1500 for en SPLINTER ny Samsung D500 med kvittering på og 2 års garranti kan jo ikke siges at være røveri ved højlys dag.. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac
    hehe ja det er fint nok at tjene lidt på det... og 1500 for en SPLINTER ny Samsung D500 med kvittering på og 2 års garranti kan jo ikke siges at være røveri ved højlys dag.. :)


    Det er jo det.


    Hvis du stod med dem i hånden, så skulle jeg da også nok købe en til kæresten bare for sjov skyld.