Spørgsmål om bestilling....

  • Hmm når jeg bestiller på nettet er der ikk et lovkrav om jeg skal have en order bekæftelse....?? Eller det bare mig...

  • Jo det skal man have, men det er ikke alle som giver en. ellers spørg efter en hvis de ikke sender en til dig..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • Okay tak for det hurtige svar.... Har ellers fået pakken.... Gik og troede jeg ikk havde fået bestilt lortet.... Og når man så åbner det ligger der 2 store stykker flamingo helt mærkeligt og bundkortet som om det har været kastet rundt hele vejen.... Over vejer at smide det tilbage... Virkede helt skræmmende at åbne den og se det....

  • Det lyder meget mærkeligt, din mobo skal ligge en orginal papkasse med ledninger osv. og i en antistatisk plast pose. Og der skal være et ikke brudt stykke tape som segl..


    hmm det skal ikke lille alene i kassen i en pose og tilbehør, for så har det været ude orginal passe..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Det lyder meget mærkeligt, din mobo skal ligge en orginal papkasse med ledninger osv. og i en antistatisk plast pose. Og der skal være et ikke brudt stykke tape som segl..


    hmm det skal ikke lille alene i kassen i en pose og tilbehør, for så har det været ude orginal passe..


    Den pose har været åbnet før det er helt 100 for det var ekstra tape udover det mærket med statisk elektrisitet..... Hmm det kom bestemt ikk i orginal kasse kan lige smide nogen billedere ind senere..... Hmm kabler og manual er en by i rusland..... Mener bestemt ikk der stod bulk men det kan godt bare være mig.... Men er rimelig utilfreds over den indpakning.... Hmm jeg købte det på den her side


    [EDIT: Stavebøf]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerodale
    Godt nok så er det ikk bare mig....


    Overhovedet ikke, mener bestemt heller ikke bundkort kan købes som Bulk, da manualer og diverse kabler somregel er nødvendige :)