Sådan kan det gå...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Haha .. Det er utroligt så dumme nogen folk er *G*


    Bent .. Vil du ha mit telefonnummer hvis du skulle få lyst til at true mig? :))


    Meget rart med noget at grine af her midt i pakkeriet .. :D


    Jamen det vil jeg da godt ha' - så ka' vi ta' nogle af vores debatter over tlf. *GG*


    Skal du ha' samme fly som the "Big Boss" ? Han skal jo også her til - en af dagene. :))


    :)) - Topic: Ja - godt nok ikke meget de Admin/Mods foretrager sig derinde ! :rolleyes: ;)

  • haha.. det viser bare lidt om GF'ernes fans.. der er en del psykopater i mellem :D


    Og bent, dit indlæg var da et af de mest latterlige og mindrebemidlede indlæg tag dog og pak sammen :))


    Ja det var en trussel... :finger: (vær venlig at bemærke den overdrevne ironi)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Jamen det vil jeg da godt ha' - så ka' vi ta' nogle af vores debatter over tlf. *GG*


    Det vil sq ende med at gå helt galt *G* Også selvom jeg får at vide jeg er underholdende at snakke i telefon med *G*


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Skal du ha' samme fly som the "Big Boss" ? Han skal jo også her til - en af dagene. :))


    Arj det gider jeg godt nok ik .. *G* Så jeg har bestilt plads i en ganske almindelig maskine .. Turen går med Continetal fra LAX til Cleveland, og fra Cleveland til London .. Maersk får æren af mig resten af vejen *G*


    Så de to første fly er nok bare 767'ere som jeg fløj med herovre, og når det er Maersk resten af vejen, er det et almindeligt rutefly uden ret meget plads til mine alt for lange ben ..


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    :)) - Topic: Ja - godt nok ikke meget de Admin/Mods foretrager sig derinde ! :rolleyes: ;)


    Heldigvis er det da stort set anderledes herinde .. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    haha.. det viser bare lidt om GF'ernes fans.. der er en del psykopater i mellem :D


    Og bent, dit indlæg var da et af de mest latterlige og mindrebemidlede indlæg tag dog og pak sammen :))


    Ja det var en trussel... :finger: (vær venlig at bemærke den overdrevne ironi)


    [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/baeh.gif] Ja det er godt med dig du ! Vil du ha' mit tlf. nr. hva' ? [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/rofl.gif
    (Du har ihf. fået PM) :))

  • Hehe lol... dagens griner:))


    Synes vi alle skal udveksle(staveløg?) tlf. nr. og ligge truende beskeder til hinanden :crazyeyes:


    Så kan vi aftale tid og sted for et lille tweak-slagsmålet og servere øller og pøller samtidigt med at vi tjener en skilling eller 2
    :drink: :cheers: :finger:


    :oops: Ved det godt... Skal nok gå i seng nu BAN?


    EDIT: Nu vi snakker fodbold, synes i så ikke det var synd at OB ikke vand sas ligaen(OB:pokey:Brøndby) Ja Bentzin det er en trussel!(Ironi)
    men du kan bare ringe på 88 88 88 88 :crazyeyes: Når du så for fat i min sekreter(staveløg) der hedder Lizzy så siger du bare at du skal snakke med mig;)