Mand på 53 tæsker dreng på 8 blind

  • En lille historie, jeg har hørt ad omveje.


    Ikke langt her fra, nærmere betegnet Havnbjerg, bor den 53 årige mand af udenlandsk herkomst.
    Hvilken nationalitet, melder historien intet om.
    Den 53 årige mand, blev så sur på en 8 årig dreng, som angiveligt, havde været efter hans børn, at han opsøgte drengen og gik amok på ham med spark og slag. Drengen blev efterfølgende indlagt på intensiv afdelingen i livsfare og det forlyder, at han p.g.af de mange slag, har mistet synet.


    Den 53 årige slipper for retsforfølgelse. 8o
    Denne del af historien har jeg ret svært ved at tro på og om resten af historien er en and, skal jeg ikke kunne sige.


    Andre som har hørt den og evt. har nogle mere konkrete ting ?

  • Jeg har ikke, men det med at han ikke bliver retsforfulgt lyder meget tyndt.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Har aldrig hørt noget så vildt 8o
    Siger ikke at historien ikke er sand, men hvis nu det er sket.
    Tror du så ikke at se&hør, ekstra bladet, nyhederne ovs. ville sværme om det.


    Men for sa'dan hvis det er rigtigt. :ohmy:

  • Gad vide hvor mange den historie har været i gennem for at nå hen til dig?


    Min pointe er at man nok skal passe på med hvor meget man skal tro på sådan en historie, med mindre man har sit info fra en 100% påidelig kilde. Ikke at din omgangskreds lyve.. men de ved hvordan det er med fjer og høns :)


    Problemet med vores retssamfund er at vold, voldtægt og mord/drab blive vægtet meget lavt i forhold til ting såsom økonomisk kriminalitet.
    Jeg læste lige om ham der kørte 2 ihjel (og et foster), samt den enes mor tog livet af sig selv af sorg. han fik 3 års fængsel.. hvilket svarer til 3*9mdr i fængslet.
    Jeg har en kammerat der sidder i Vestre fængsel, der fik 3½ år for at give info til folk der forsøgte at begå et røveri.
    Jeg siger hedmed ikke at han ikke har fortjent at være i fængsel.. men 3½ år for infomationer, hvor den anden fik 3 år for at slå "3½" mennesker ihjel.

  • Historien er blevet fortalt af en kvinde, som bor i Havnbjerg til en veninde og videre til mig.
    Håbede på at evt. Origin, Engel eller andre også havde hørt den eller at den måske var i avisen.


    Edit: Arggg... Ville have skrevet mere, men Tweak kører elendigt og fryser hele tiden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    No idea. Men jeg kunne godt tænke mig at tæske ham blind, den kryster.


    Enig og derefter sende ham til afghanistan et eller andet sted sydpå med et amerikansk CIA kort!!

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Største problem med straffeloven og Vold er ikke at Voldsforbrydere ikke straffes hårdt nok... problemet er at man ikke skælner imellem de former for vold der eksistere...


    Jeg fik for et par år siden 10 dages hefte og 200 timers samfundstjæneste for at Klaske en idiot en på knolden efter at være blevet afvist af min kæste da han spurte om hun vilde danse kaldte hende en snobbet luder og skuppede hende ned af stolen...
    Jeg reagerede så promte og han var til tælling... og jeg handlede 100% korekt efter min mening og kunne slet ikke begribe at jeg bliv tiltalt... let alene fatte det da jeg bliv dømt :S


    jeg mener det er da i orden at straffe vold men hvad med at kigge på siturationen? hade siturationen været den at han hade stået uskyldigt og drukket en øl hvor efter jeg som voldssykopat bare nakker ham ned så ja... så skal jeg straffes men i min situration var skylden jo 100% på hans side.. men dommeren var sgu lige glad.. Vold er Vold... Pff... lorte land...


    jeg mener at straffen for grov vold skal op.. meget enda... og overlagt vold endnu mere op... men almindeligt håndgemeng og den slags skal man lige vudere inden man langer straffe ud til højre og venstre...


    jeg har en anden ven der sad 22 dage i fængsel for at skuppe til en mand der vilde tæve ham så manden knalde nakken ned i jorden... det bliv takseret som grov vold... at ham manden vilde tæve min vend var dommeren ligegled med da han jo ikke hadet nået at slå...


    Man er jo snart i en situration hvor man ikke engang tør forsvare sig selv af frygt for at skulde ruske trammer eller have bøder for det... det er ligefår man er nød til at lade sig få en røvfuld..


    Fed7haS


  • Tja, retfærdighed er ofte en underlig ting.


    Jeg har en kammi, som fik 2 mdr. i brummen, uden at have gjort andet, end at stille sig imellem 2 og forsøge at skille dem ad. :boxed: :roller:


    En som engang kom brasende ind på dametoilettet på et discotek og forsøgte at voldtage min søster, slap ustraffet fra det. I det mindste var det en trøst, at min søster, ikke fik påtale for, at svinge en næve i sylten på fjolset, så han gik ud som et lys... Hæ hæ :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Tja, retfærdighed er ofte en underlig ting.


    Jeg har en kammi, som fik 2 mdr. i brummen, uden at have gjort andet, end at stille sig imellem 2 og forsøge at skille dem ad. :boxed: :roller:


    En som engang kom brasende ind på dametoilettet på et discotek og forsøgte at voldtage min søster, slap ustraffet fra det. I det mindste var det en trøst, at min søster, ikke fik påtale for, at svinge en næve i sylten på fjolset, så han gik ud som et lys... Hæ hæ :evil:


    Sej søster!! :boxing: :clap:
    Der hvor jeg kommer fra er der ofte selvjustits! Det er både godt og skidt, nogen gange går det over gevind, og så er det ikke så fedt.. Holder mig heldigvis væk når det er de "forkerte" der skal ud og lege lovhåndhævere, så slipper man os for at vide noget..
    Men hvis ham på 53 har gjort det, er det nok en jeg godt kunne tænke mig at :pokey:


    Edit: Jeg staver som en and..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

    Rettet en gang, sidst af teko ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    En som engang kom brasende ind på dametoilettet på et discotek og forsøgte at voldtage min søster, slap ustraffet fra det. I det mindste var det en trøst, at min søster, ikke fik påtale for, at svinge en næve i sylten på fjolset, så han gik ud som et lys... Hæ hæ :evil:


    Er det hende du nævnte med top karakterene?, fantastisk kvinde hvis hun samtidig kan finde ud af at slå fra sig :clap:

  • Hmmm... Sladder-historier bliver der som bekendt så godt som altid gjort noget ekstra ud af hen ad vejen, men hvis den her historie har bare lidt af sandheden i sig, så synes dæleme det er noget svineri af den 50-årige X(


    LIGEMEGET HVAD lemlæster man sq da ikke en på 8 år :roller: - Skræmmende historie i øvrigt :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    Er det hende du nævnte med top karakterene?, fantastisk kvinde hvis hun samtidig kan finde ud af at slå fra sig :clap:


    Nej, det er min min ældste søster, men den yngste har også topkarakterer. 8)


    Hende her, har for øvrigt gået til kickboxing.
    Jeg var flad af grin, da hun beskrev overfaldet.


    "Han kom brasende ind, sparkede døren op og tog kvælertag på mig. Da jeg havde fået mine bukser op, hentede jeg en næve helt omme bag fra og sendte den direkte i ansigtet på ham. Han faldt bevidstløs om på gulvet, hvorefter jeg satte mig på ham og råbte på hjælp. Kort tid efter, blev han ført væk af udsmiderne."


    Så kan han lære det. :))


  • Virklig griner *G*


    men sjovt at tænke på dine søstres kloghed først er begyndt at smitte af på dig for nyligt :boxing: he he ;)