Post Danmark @ Ny Lovgivning

  • Fik lige det her brev i går ...


    Hvad fanden er det for noget ? ... Er der blevet lavet en lov der siger at andre firmaer skal kunne købe oplysninger fra PostDK om man IKKE vil have reklamer ?... :boxed:


    ... og hvad er formålet så lige med DET ? ... Ud over at PostDK kan tjene en skilling på at sælge oplysninger om mig ... :roller:

  • Kors... Hvis du ikke indsender svarkort inden for 14 dage, vil det betyde accept på, at de må videregive oplysninger.


    Hader den slags fisede metoder. X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Kors... Hvis du ikke indsender svarkort inden for 14 dage, vil det betyde accept på, at de må videregive oplysninger.


    Hader den slags fisede metoder. X(


    Hehe ja ... De kan jo altid påstå at jeg har modtaget det selvom jeg måske ikke havde ... :crazyeyes:


    Men ja, det kort ryger tilbage med et stort fedt NEEEEJ !!! på ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvor fedt er det lige .. Jeg har også tilmeldt mig reklamer nej tak mens jeg er i USA, så jeg har sikkert fået samme brev .. Håber bare jeg når hjem i tide til at sige nej til det skidt ..


    Kan du ikke bare sige du har været i USA og har ikke haft muligheder for at sende Svarkortet?


    Hvis ikke de forstår det, er de nogle punghoveder

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvor fedt er det lige .. Jeg har også tilmeldt mig reklamer nej tak mens jeg er i USA, så jeg har sikkert fået samme brev .. Håber bare jeg når hjem i tide til at sige nej til det skidt ..


    tjekker susan ikk din postkasse ? .. I såfald ville hun vel have sagt noget :)


    @Topic, røv og nøgler :ohmy:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Jo .. Men hun aabner kun det vigtige .. Det gaar nok, regner alligevel med, at jeg gerne vil have reklamer igen naar jeg er hjemme .. Det er rart for tilbuddenes skyld ..


    Okay, fair nok ...


    Der er intet som glo tilbud søndag aften eller :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sethos
    De må de da ikk' :boxed: ?


    De kan vel sige hvis de ikke modtager svarkort inden 14 Dage kunne de opfatte det som at de IKKE kunne vidergive oplysningerne ...


    Jooh, det mener jeg godt man må ... Er dog ikke 100% sikker, men har oplevet andre der også gør sådan.


    Burger, det ved du ...