cdon.com - cpr.-nr?

  • Godaften.


    Jeg skal have købt nogle film, og de var dælme billige på cdon.com. For at kunne købe ting fra deres side, kræves der er en bruger. Når man så tilmelder sig, skal man skrive sit cpr.-nr. Nogen af jer der har en bruger hos cdon.com, og som evt. har haft problemer med i har angivet jeres cpr.-nr? Vil gerne lige være på den sikre side, før jeg smider det ud på nettet. Kan ikke rigtig se hvad de skal med det nemlig. Har også skrevet en mail til dem, for at høre hvad det går ud på :)

  • Jeg har handlet der massere af gange og aldrig blevet bedt om cpr. nr.?!?
    Fødselsdag er obligatorisk, men de sidste 4 cifre er ikke.
    Du kan jo bare skrive noget andet end din rigtige fødselsdag, hvis du er bange for at de vil bruge det imod dig... ;)



    CDON.com er ikke billigt i forhold til http://www.cd-wow.com.
    Det er et engelsk site, så tjek at filmene har den rigtige regionskode og lydspor.
    Men der er gratis levering!


  • okay, tak for hjælpen :D

  • Som noget nyt skal CDON have oplyst hele cpr-nummeret og det har for undertegnede inklusive (gammel kunde) givet problemer idet de tilsyneladende ikke engang har min fødselsdato. Ved at gå ind på 'ændre personoplyninger' under 'kundetjeneste' er der ej heller mulighed for at supplere med de manglende oplysninger - man får bare en boks - - - [ ] hvor de fire sidste kan angives og fødselsdato , måned og år et tomt - den går ikke Granberg! Kald på kundetjenesten i Malmø!!!!