Arbejde i dag

  • Er jeg den eneste der har været på arbejde hele dagen og misset det ellers så mega gode solskinsvejr?


    Er godt nok blevet knotten over at have været på arbejde fra 12 - 20 :( og så i min sommerferie. :(


    Ville egentlig bare høre om der er andre der har lidt samme skæbne?

  • ja jeg har også måtte sidde på kontoret. Slipset har man godtnok lyst til at kyle ud i den hede.


    Men kom lige fra Tyrkiet i sidste uge med 45 º i solen, så jeg kan godt undvære solen lidt (indtil August, hvor det er Egyptens tur he he)

  • nope :)) var på arbejde i 1 time, fordi vi havde ik noget og lave :clap:


    min normale arbejdstid er fra 15-22.20 så jeg er tit gået glip af godt vejr :(

  • Altså jeg har da været på arbejde fra 07.30-18.00. Men det har været udenfor, så solen var ikke problemet.


    Og piv piv med sommerferien da...jeg har kun _5_ fridage i hele min 2½ måneder lange sommerferie...og det er en arbejdsuge på omkring 45 timer. i skal ikke klage 8) .


    Men altså nogle skal jo frem i livet, og jeg regner med at komme langt frem :D


    Ellers god sommer dudes.... :hb:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hellboy
    Er jeg den eneste der har været på arbejde hele dagen og misset det ellers så mega gode solskinsvejr?


    Både og ...


    07:10 til 19:30 ... men arbejder udenfor... :razz:

  • Bah, jeg har været på "arbejde" i 3 dage itræk fra 10 til 19-21... :\


    Og så er det endda ulønnet lidt endnu, er blevet sendt på et lille kursus før jeg bliver ansat..


    Dog er jeg efterfølgende garanteret: fleksibel arbejdstid (bestemmer helt selv hvor meget jeg vil arbejde, hvornår og om jeg overhovedet vil :P)...


    120 / timen for at sidde og programmer / lave hjemmesider som fritidsjob... Begynder på 3.G @ HTX efter ferien, så er vel helt optimalt ;)


    Mvh. 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious


  • Hmm, du satser simpelthen på at få et vildt godt CV ved at arbejde 45 timer om ugen i ungdomsarbejde såsom Netto? :P :D

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af 1_2_know


    Hmm, du satser simpelthen på at få et vildt godt CV ved at arbejde 45 timer om ugen i ungdomsarbejde såsom Netto? :P :D


    Hehe er godt nok pedelmedhjælper på min mors højskole, men nej satser ikke på det bringer mig frem i verden. Men de penge skal give mig et længere udlandsophold hvilket f.eks. ser godt ud....

  • Jeg arbejder i et supermarket ( Superbest hvis det skulle interessere nogen :D ), og har været så heldig at få en vagt hvor der skal laves status. Til jer der ikke ved hvad status er, kan jeg fortælle at man sidder og tæller ALLE varer op :boxed: , og der er altså MANGE!! Det sad jeg og lavede fra kl 12-20 med 30minutters pause :boxed: . Så kan kun sige i er nogle heldige asner der har arbejdet ude idag ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik


    Hehe er godt nok pedelmedhjælper på min mors højskole, men nej satser ikke på det bringer mig frem i verden. Men de penge skal give mig et længere udlandsophold hvilket f.eks. ser godt ud....


    Fair nok ;) - Jeg er sq mere korttidssigtet... En god del af pengene jeg tjener går til HW, en meget stor del endda :P Og med det nye "erhver" bliver jeg jo betalt som enkeltmandsvirksomhed.. :P - Og hvis jeg ikke gætter helt galt så burde HW være rimlgi vigtigt til noget SW w0rk :P - Og transportmiddel / bil kunne jo også være ganske praktisk :D - Men må lige tjekke op på den :) - Ville sq ikke sige nej til at få 20% af prisen på sådanne ting :P


    - 12k

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Tog tidligt fri, kl 14:00. Var også ude i haven og ligge og flyde :D


    Du har jo ingen arbejdsmoral!
    Her sad jeg til kl 16.00 og sled. Med den temperatur vi har udenfor er det også ligefør jeg hellere ville nyde vores nye klima anlæg... og dog.

  • sover :P - rem0ved

    --- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

    Rettet 2 gange, sidst af 1_2_know ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simonthk
    På en højskole? Skal du så arbejde hele sommeren? er det ikke slut nu her i starten af Juli?


    Altså de kører flere forskellige kurser. De kører det lange som er et sæsonskursus hvilket er færdigt nu. Men så kører vi flere sommerkurser. Lige for tiden er der nogle blinde/svagtseende, senere kommer der nogle kurser for plejefamilier og senere nogle kurser for handicappede....så nej vi kører på højtryk gennem hele sommeren...