Tele 2 er elendige

  • Nede i går og nede i dag og det samme forrige weekend.


    Farvel til dem meget snart. X(


    Underligt, for de har ellers kørt pænt stabilt, indtil for nyligt.


    Andre som har haft samme problem ?


    Var for øvrigt ved at falde af stolen, da jeg ringede til hotline og ville have sat farten op på DL. Det er de 3 uger om. :boxed:


    Jeg har fået nok af dem. Good bye Tele 2 you suck. :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Er også glad for at jeg tog TDC istedet i sin tid. TELE2 er noget værre junk.


    Har haft TDC og de havde også en underlig mani med at være nede hver mandag eftermiddag. Jeg fandt dog aldrig ud af hvorfor ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Underligt, for de har ellers kørt pænt stabilt, indtil for nyligt.


    Andre som har haft samme problem ?


    Har hørt samme problem fra dem jeg er i guild med i WOW, de bliver smidt af nogle af dem var offline det meste af weekenden. Tele2 har haft store problemer med en core router i deres net, den har det vist ikke så godt igen.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Var for øvrigt ved at falde af stolen, da jeg ringede til hotline og ville have sat farten op på DL. Det er de 3 uger om. :boxed:


    hehe det kan sagtens gøres hurtigere men Tele2 er for nærrige til det ;)
    De kan få adgang til gen-salgs adsl systemet så de kan rette det direkte, men de skal de betale os (TDC) for og det er de ikke så vilde med.
    Så normalt samler de en god bunke ind og sender det til TDC Brancesalg som så ændre det når der er tid.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ja det ser ud til der har været nogle problemer med noget "routerting", som har givet problemer i hele landet: http://driftstatus.tele2adsl.dk/.


    Du ku' jo evt. prøve Cybercity. Har endnu ikke observeret noget nedetid, de år jeg har været hos dem. 8)


    Foresten så burde du lige rette din overskrift, selv om jeg godt kan forstå, du er knotten over dette. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Har haft TDC og de havde også en underlig mani med at være nede hver mandag eftermiddag. Jeg fandt dog aldrig ud af hvorfor ?


    Må have været noget lokalt.
    linien her har højest været nede nogle få gange i de næsten 2 år jeg har haft den.

  • Har også i dag sagt farvel til dem for good. Om en måned sidder jeg med CC 4MBit/768 for 595 kr. om måneden + 100 kr. abbonnemt på telefoni - gratis til alle fastnet. - jo tak! :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Alaza
    Har også i dag sagt farvel til dem for good. Om en måned sidder jeg med CC 4MBit/768 for 595 kr. om måneden + 100 kr. abbonnemt på telefoni - gratis til alle fastnet. - jo tak! :)


    Sidder med en 3072/384 linje + deres telefoni =523 kr. pr. måned. Klippestabilt i de 2-3 år jeg har haft dem.


    Får snart beboernet (okt 05)
    bredbånd min. 3072/512 = 70 kr.
    + telefon = 47 kr.
    + stor TV-pakke = 125 kr.
    + mdl. till. til huslejen (etablering/kabling + ny antenneforstærker= 118 kr. (sku vi dog ha' alligevel)
    I alt 360 kr. pr. måned. Rigtig 8) !
    Sorry - men glæder mig "dælmene" ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    hva fanden har de gang i?


    Hvis det sker 1 gang mere, ringer jeg fanme til dem.


    ud fra den side Bentzin kommer med så har der været problemer med en core router i små 3 uger snart, ret skod problem at have og ikke få det løst hurtigere.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shooqer
    hva fanden har de gang i?


    Hvis det sker 1 gang mere, ringer jeg fanme til dem.


    Husk også at bande der også, så bliver du helt sikkert taget alvorligt. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    ud fra den side Bentzin kommer med så har der været problemer med en core router i små 3 uger snart, ret skod problem at have og ikke få det løst hurtigere.


    Kan være de skal spare op til en ny router først :T


    Top humor ... :))


  • Har haft samme problem her i Køge, har dårligt nok fået spillet Battlefield 2 i den sidste uge.. øv.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af John H


    Har haft samme problem her i Køge, har dårligt nok fået spillet Battlefield 2 i den sidste uge.. øv.


    Nu er det også godt vejr ;) .. Et tegn for guderne ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans
    Har haft TDC og de havde også en underlig mani med at være nede hver mandag eftermiddag. Jeg fandt dog aldrig ud af hvorfor ?


    Underligt, har haft det i 2-3 år, uden de store problemer, der har selvfølgelig været lidt ved storme osv, men det er jo normalt.. Og så en der altid skal pille ved en router herhjemme X( Til gengæld er deres bredbånds tv godtnok noget hat at få..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg


  • Det er ingenting iforhold til cirque, det er til tider nede i op til en uge af gangen, så køre det i en uge så er det nede i en uge X( de er heldigvis begyndt at blive lidt mer stabile her på det sidste.


    Men pisseirretrende er det da.