15 pædagoger skal passe på 17-årig


  • Synes det er sygt at vores samfund er nød til at passe på sådan nogle spader! Hvis de ikke kan finde ud af det efter så mange chancer, så på den lukkede med dem. Ikke sæt 15 mand til at beskytte/passe ham. Det er IMO en unødig udgift.
    Forhåbenlig er jeg ikke den eneste, der synes det.

  • Resursespild, rent ud sagt. Selvfølgelig skal han da under opsyn 24/7, men at sætte 7 pædagoger på en mand, er direkte latterligt.


    Kunne man ikke indrette en fin lille lyseblå gummicelle til manden, så udgør han ingen fare for sig selv eller andre.


    Edit: 3 posts på 1 min. Impressive!!! :D

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Slammand
    Resursespild, rent ud sagt. Selvfølgelig skal han da under opsyn 24/7, men at sætte 7 pædagoger på en mand, er direkte latterligt.


    15!

  • England havde fat i noget fornuftigt da de smed folk ned til Austrailien, Danmark burde have det samme, lad os rydde Færøerne og så smide folk som ham her derop, så kan han da i det mindste kun være til skade for sig selv...

  • Undrer mig over, at han får lov at færdes frit ???


    Lukket afdeling, i spændetrøje med fyren og derefter en kemisk lobotomi.

    Problem løst.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this
    England havde fat i noget fornuftigt da de smed folk ned til Austrailien, Danmark burde have det samme, lad os rydde Færøerne og så smide folk som ham her derop, så kan han da i det mindste kun være til skade for sig selv...


    hehe tror du har fat i noget der :)
    Skal vi starte et nyt parti og havde det her som hoved emne :T

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Ej, det er bare for dårligt. Har hørt det kommer til at koste 5 mil. !.. man skulle helere skyde ham, det koster kun knap 2 kr.


    Angående det der parti, i har min stemme når jeg fylder 18 ;)

    8600k@5.1
    H150I 360mm

    Asus Z370-I
    16 GB Tridentz 3200 CL14
    MSI 1070 TI 8G@2100/4427
    NZXT G12+TT 280mm AIO

    970 EVO 500 GB nvme m.2
    Crucial 240GB SSD+
    SSHD 1TB
    Lian LI Dynamic 011

    Rettet en gang, sidst af hQnS ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hQnS
    Ej, det er bare for dårligt. Har hørt det kommer til at koste 5 mil. !.. man skulle helere skyde ham, det koster kun knap 2 kr.


    Angående det der parti, i har min stemme når jeg fylder 18 ;)


    jeg skyder dig ganske gratis.. latterlig post :roller:

  • Nu er det jo nok heller ikke 15 pædagoger der render ham i røven i alle døgnets 24 timer :rolleyes: - De har højst sandsynligt skiftevagt...


    Noget helt andet er, at jeg synes det er forkert at problemet hos ham ikke er blevet set noget før, så man kunne gribe fat om problemet i en tidligere alder ... Når personer bliver så voldelige som ham her, så er det fordi der har været noget riv-ruskende galt i hans opvækst, og det synes jeg faktisk er smadder synd for ham, for han ødelægger først og fremmest tilværelsen for sig selv.


    Måske skal en del af jer lige tænke jer en ekstra gang om, inden I bare siger "skyd ham" eller "send ham ud på en ø" - Den slags er jo slet ikke menneskeligt, og der er helt sikkert en logisk forklaring på problemet ...

  • Hold da op... 15 mand vs en teenager... hvad med hans forældre? har de ikke nok penge til at kunne dække noget af det? på et eller andet sted har de jo nok noget at gøre med det, da det som sagt nok er noget med opvæksten at gøre... for hvis det havde været medfødt / DAMP så havde de jo nok taget de fornødne foranstaltninger før...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion
    Jeg synes, at det er synd for knægten. Han er jo psykisk syg, og kan ikke gøre for det.


    Men 15 pædagoger er da lige i overkanten. En anden muighed må der da være :boxed:


    :idea: Giv mig nogle patroner og en magnum også en lille tur til ørkenen så skal jeg nok hygge mig den næste uge!