Yndlings tv-reklame

  • Kan nu ikke lige se hvad Lego og mit avatar har med hinanden at gøre..


    Og nej.. Tror ikke på din lærer..
    Har aldrig tonset ned i butikken for at købe noget Vanish Oxy Action hvis jeg har plettet mit tøj..
    Og har heller ikke lejet en eller andet irriterende vaskemaskine hos L'EASY bare fordi de reklamerer for dem..
    Og er bestemt heller ikke begyndt at drikke den der instant kaffe bare fordi man kan nå at lave den inden man får et klaver i hovedet..
    Så nej.. Dem hopper jeg ikke på.


  • Det med dit avatar var en joke.. whatever. Det kan godt være, at du ikke ligger mærke til, at du falder for de reklamer. Men som TV2 siger, så steg Tøjeksperten's salg med 23% ved at bruge deres reklame. Hvis du ser noget er på udsalg og du går ned og køber det, er man så faldet for den reklame?


    Jeg aner ikke hvad min lærer mener med det, men der skal nok lige noget bag :D

  • Jeg er i hvert fald ikke en af dem der er så dum at falde for et tilbud hvor man sparer 1,50 kr. i forhold til normalprisen hvis man køber 3 stk. i stedet for én..
    Så vil nu godt vove at sige jeg absolut ikke falder for reklamer.


    Så om der er noget i det eller ej tror jeg er meget individuelt..

  • HADER reklamer på TV ... Naturligvis ... Men egentlig KUN hvis de afbryder en film eller ligende. At der er reklamer mellem forskellige programmer syntes jeg er glimrende ... Hellere det end TV-licens ... :boxed:


    Der findes også nogle reklamer som teknisk set er flotte ... eller som bare kilder min lattermuskel. Men generalt, så findes disse reklamer på nettet ... og ikke så meget på TV ... Har en lille samling på 25 reklamer på min website som jeg syntes er sjove. Men siden er ved at blive lavet om til at alt kommer til at køre fra Coppermine, så der er ikke adgang til den pt ...


    Men når den kommer op igen her snart, så skal de da være velkommen. Så er der jo også mulighed for at uploade stuff hvis det er.

  • Har heller ikke nogen favoriter - synes det er det mest irriterende der findes når det handler om TV.
    Det kan tit bringe mit p.. i kog, når udsendelser og film bliver afbrudt af det l.... X(

  • Har intet i mod reklamer. Med mindre det er TvDanmarl og Co., hvor det er midt i programmerne.


    De fleste reklamer er fine nok, da de har en vis underholdningsværdi. Det er det jeg lægger mest vægt på, når jeg ser TV i det hele taget. Underholdningsværdien.


    Men det er da klart, at efter 3-4 uger, kan det være trættende at se på de samme reklamer.


    Reklamer påvirker mig ikke. Hvis jeg vil købe ting og sager, holder jeg mig til reklameaviserne i weekenderne. De er som regel også tilstrækkelige og mere oprigtige.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Jo, reklamer påvirker dig jo nok, når du sidder og kigger i reklameaviserne, så er det jo stadig reklame. Det kan godt være, at tv-reklamerne ikke påvirker dig, men det er jo noget helt andet :P

  • En gennemsnitslig amerikaner bliver bombaderet med 3000 reklamer pr. dag - hvad tallene er for DK ved jeg så dog ikke .. Og det tal er ikke helt nyt længere, så det kan være steget ..


    Jeg hader reklamer når de afbryder det jeg er ved at se .. For jeg går ikke på toilet så mange gange i timen *G*


    Dem der synes TvDamark, TV3 m.v. er slemme, skulle prøve amerikansk TV .. Det er værre end hvis man lagde antallet af reklamer i løbet af en time fra TvDK og TV3 sammen .. Det mest sjove er egentlig, at de så reklamerer for kondomer, p-piller, graviditetstest og siger at man skal blive testet for HIV, når sex stadig er tabu i USA ..


    Der er meget få reklamer herovre der faktisk er OK .. Resten er dårligt lavet, eller med bjørne der bruger toiletpapir .. Ja reklamer behøver jo ikke være realistiske *G*


    De bedste danske reklamer jeg har set er DSB, Toms og Polle fra Snave .. Jeg køber ikke flere af de pågældende firma'ers produkter, men jeg kan godt lide at blive underholdt og det bliver jeg af dem ..

  • axasion - Der er en væsentlig forskel på TV Reklamer og avis reklamer.


    Primært, så sigter TV reklamer efter at skabe en illusion om et behov for et produkt hos seeren. Dvs. forbrugeren i de fleste tilfælde ender med at mene at de har brug for varen.


    Avis reklamer viser bare alle de tilbud der er hos forretningerne. Langt mere brugbart, da man så kan finde dagligdagsvarer mv.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af axasion


    Jo, reklamer påvirker dig jo nok, når du sidder og kigger i reklameaviserne, så er det jo stadig reklame. Det kan godt være, at tv-reklamerne ikke påvirker dig, men det er jo noget helt andet :P


    Det tror jeg altså ikke på...
    Ikke på mig i hvert fald..
    Så det synes jeg ikke du skal prøve at blive ved med at sige..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Vigilant
    Den reklame på tvshop for Magic Bullet den er fee :dance:
    Jeg tror den virker, men måske blir skærebladene hurtigt smadret, men i reklamen gnuser den is og blocher uden probz :hb: :boxing:


    Mvh Mads :T


    ja den er røvsej :D hvis den så virkede som de siger den gør ville den da være meget god at have

  • Jeg ved ik om jeg har nogen favorit... Jeg elsker at glo på dem jeg ved er sjove ;) Det gælder altså oss dem der er så kikset, så man kan kun le af dem... Jeg ler altid inde i mig selv når jeg ser Vanish Oxy Action reklamen med Jacob Holm... "Se hvor fint Vanish Oxy Action fjerner oliepletter, rustpletter og burgere ... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Jeg ved ik om jeg har nogen favorit... Jeg elsker at glo på dem jeg ved er sjove ;) Det gælder altså oss dem der er så kikset, så man kan kun le af dem... Jeg ler altid inde i mig selv når jeg ser Vanish Oxy Action reklamen med Jacob Holm... "Se hvor fint Vanish Oxy Action fjerner oliepletter, rustpletter og burgere ... :D


    Skidtet virker ikke på burgere .. Har haft det på fingerne, og jeg er her stadig *GG*