Danske Hooligans vil volden!

  • Faldt over følgende artikel på eb.dk ..



    Hvad foregår der i hovederne på sådanne mennesker - ja hvis der overhovedet foregår noget? Hvordan kan man forbinde fodbold med slåskampe?


    Og denne tråd er ikke til for at vi skal svine hinanden til .. Jeg spørger ikke om jeres holdning til de forskellige klubber, men holdning til hvorfor nogen mener fodbold og slåskampe hører sammen ..


    Så hvis I vil holde diskussionen på et fornuftigt plan, vil jeg være glad .. :D

  • det er jo sygt, fatter ikke folk kan have en så ligegyldig holdning til livet generelt.


    hvorfor ikke bare give dem alle en masse køller, og så bure dem inde i en stor lagerhal, og lade dem banke hinanden møre en gang om måneden, så slipper vi andre for at se på det, for at høre om eller på det.

  • Synes det er sørgeligt. Selvom de hårdnakket påstår at de er hardcore fans, så ødelægger det jo bare sporten. Klubberne kommer jo også til at bøde for det, selvom de slet ikke er involveret

  • Hvis de virkelig har lyst til at slå hinanden i hjel, så skal de da være velkommen. Bare det ikke går ud over uskyldige.
    Synes det er sygt...

  • Syns mest af alt det lyder som en joke, kan næsten ikke passe at man kan være så dum! Mega dræn!

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • de skulle have nogle tæsk ..............
    nå nej det har de jo fået af allerrede LOL


    en mere seriøs node så kan jeg ikke forstå det er lovlig at lave sådan en klub.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Patrick S
    Hey hvor blev mit indlæg af! :ph34r:


    tror der er røget nogle indlæg under server skiftet

  • mega latterlige mennesker.. fatter for det 1 overhovedet ikke at nogen så meget som gider glo på fodbold.. fatter slet slet ikke noget gider rende og tæve alt og alle pga en skide fodbold kamp.. hallo de jagter en bold.... men tiden er jo desværre sådan at en alm familie næsten ikke engang kan tage deres børn med i parken en sommerdag og glo bold og hygge hvis man er til det.. det er sørgeligt.. politiet kan ikke stille så meget op.. men syntes da klart mennesker som dem der er tale om skulle ha en SINDSYG hård straf hvis de blev knaldet da de udgør en fare for andre...

  • Jeg synes egentlig det er fint nok, så længe det er "arrangeret" og uskyldige ikke bliver involveret! Lad dog de stakkels mennesker tæve hinanden, så slipper vi da for dem. :roller:

    Conroe Q6600 @ 3.2ghz
    Asus P5W64 PRO
    XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
    4Gb Corsair PC8500
    Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Fodbold...


    :))


    hehe .. det er jo det.


    Der er vist bare nogle folk som ikke kan lade være med at blive hjerneblæst af at se fodbold. Det ser man jo hver gang FuCK og Brøndby-Frugtkagerne spiller "gnub din hofte mod min" i parken ... :razz:


    ... Utroligt at nogen kan tage en så kedelig og ensartet sport så alvorlig ... :crazyeyes:


    Men på den anden side ... Jeg ville sgu nok også blive mental ustabil hvis jeg skulle se så mange fodboldskampe som de gør ... :)) .... Når de altså ikke får banket de sidste par hjerneceller til grød ...


    FCK FAN ?...
    Det var i omklædningsrummet før kampen mellem Brøndby og FCK. Brøndbyspillerne sidder og snakker om at de ikke gider at spille kampen, da det er alt for let.


    Søren Colding foreslår derfor at alle de andre går på bar, så klarer han det alene, og som sagt så gjort.


    Da der er gået fem minutter af kampen mener Mogens Krogh, at han vil se hvad der står og tænder for barens TextTV.


    Resultatet er: BIF 1 - 0 FCK (Søren Colding 2. min.) og alle BIF spillerne er glade.


    Tiden går og efter kampen er forbi tjekker han lige resultatet igen: BIF 1 - 1 FCK (Søren Colding 2., David Nielsen 89. min.)


    Brøndbyspillerne tror ikke deres egne øjne og løber op på stadion hvor Colding sidder meget nedtrykt, alle spilerne begynder at råbe af ham, hvortil han undskyldende forklarer at han blev smidt ud efter 5 minutter.


    BRØNDBY FAN ? ...
    En dreng, hvis forældere skal skilles står i retten, og dommeren spørger "Vil du bo hos din mor eller din far?"
    "Ingen af dem for de slår mig", siger drengen.
    "Hvor vil du så bo?", spørger dommeren.
    "Hos Brøndby for de slår ikke nogen. " Svarer drengen.


    FANSKMAND ?...
    Det er første skoledag og lærerinden syntes hun ville lære børnene at kende, ved at spørge dem hvad de hed, og hvad deres far lavede.


    Den første lille pige sagde:
    "Jeg hedder Clara og min far er postbud."


    Den næste - en lille dreng - sagde:
    "Jeg hedder Thierry og min far er mekaniker."


    Så sagde en lille dreng:
    "Jeg hedder Jacques og min far er stripper i en klub for bøsser."


    Lærerinden gisper og skifter hurtigt emne, men senere i skolegården, nærmer lærerinden sig Jacques og spørger ham under 4 øjne, om det virkelig var rigtigt at hans far dansede nøgen i en bøssebar.


    Jacques blev flov og sagde:
    "Nej, det er ikke rigtigt. Min far spiller på det franske fodboldlandshold, men jeg var for flov til at sige det !!!"


  • Dvs at en meget stor del af den danske befolkning, har hjerneceller af grød.
    Jøsses dog for en gang gøjemøg, at lukke ud. Troede du havde lidt mere at gøre godt med. :ohmy:


    Men sådan sker det jo hver gang, der snakkes om fodbold herinde. Så er der jo altid nogen, der skal hive det ned på et meget lavt plan. Trist men sandt. :( .
    EOD for mit vedkommende. Gider ikke føre diskussioner på det plan. :rolleyes: