Har I været udsat for en bilulykke ?

  • Mojn...
    Jeg ville bare lige vide om I nogensinde har været udsat for en bilulykke... Har selv været så mega tæt på et par gange og har masser af venner som har fået variere mén af det... :rolleyes:


    Synes sku der er flere og flere der kører sig selv eller andre halv ihjel :roller:

  • Nææ... ikke ud over de gange hvor jeg er væltet på min scooter :)) :roller: Dog sker det jævnligt at folk der skal til højre i et kryds ikke ser en, så det har været MEGET tæt på et par gange.


    Men det tætteste jeg har været på en i bil, var da min storebror skulle flytte hjemmefra. Vi kørte bagved et ældre ægtepar på vej til Aalborg som var ude og nyde deres forpulede weekend tur. Så drejer vejen, men bilen drejer ikke med, med det resultat at hende den gamle ryger over i den anden grøft, retter op og kører frontalt ind en familie på vej mod Viborg fra Aalborg. Heldigvis skete der kun det at hende den gamle satan brækkede benet.

  • ja.


    Vi var på ferie i holland og holder i et lyskryds.. der holder så en temlig vild motorsykel bagved os (sådan en racer :)) )


    Og så da lyset stod på rødt stejlede den lige op i bagruden på os.. godt der ikke sad nogen der ud over de varer vi lige havde købt..

  • ja det har jeg for ca 6 år siden, jeg kørte ind i en taxa der kørte ud fra en tank station, kvinden så sig ikke for da hun kørte ud på hovedvejen, hun stoppede så midt på vejen :boxed: da hun så jeg kom kørene, så jeg kørte frontalt ind i siden på taxa'en ( ku hun dog for fa** ikke bare ha' fortsat så jeg kunne ha' undgået hende X( ), jeg havde desværre ikke sikkerhedssele på, så jeg fik masser af skrammer ;(


    jeg har stadig meen fra det, som er et lidt dårligt knæ ;(


    Min ellers så goe Toyota Corolla blev total skadet.

  • tja.. hva skal jeg sige.. jeg kørte ind i et træ her i vinters med en postbil unden riller i dækkene. Der skete heldigvis ik noget med mig, men bilen blev totalt skadet

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • Jeg var på cykel og skulle dreje til venstre i et lyskryds, havde armen ude og det hele, men alligevel kører en mongol ind i mig bagfra... der skete ikke noget med mig, mens hans bil :evil: , den dør så ikke for pæn ud

  • 2 gange - 1 gang min (eller kommuens skyld) og 1 gang andres skyld


    Har lavet skade på de gamles bil ved at ryge ud i et blindt sving, som kommunen havde glemt at skilte -> det skal ses for at forstå det helt hehe


    Og en anden billist har kørt op i rø*** på mig da jeg bremsede for en billist foran der skulle dreje.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Vi var to i en bil, han kørte og det stormede og regnede. Der kom et hus og hæg til venstre og det kan bag på ham at der kom en meget kraftig side vind og vi blev smidt over en høj kantsten og gled ind over en stor og meget vår grasplæne og ind i en lille græs høj og lidt efter vveltede hans varevogn til venstre så jeg lå oven på ham, en politimand i civil så det og tilkalte en falk vogn..


    Det var vidlt og ik så sjovt men der skete ikke noget med os kun meget lidt med bilen så vi kørte videre..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

  • 3 gange faktisk*S*


    1 gang holdte jeg bag en lastbil der blinkede til venstre, da tumben i lastbilen besluttede sig for at bakke i stedet, jeg nåede kun at jokke på hornet inden han ramte. Det kostede ham 22000.- at få vores bil lavet.


    2 gang var vi 5 der var hjem fra en omgang gocart, og føren af bilen kom ud over kanten på asfalten på en ny asfalteret vej, så kanten var temmelig høj, med det resultat at da han drejede kontra, kom bilen fri i en hulens fart og vi drejede 90 grader og kørte med 80km lige ind i et hegn med beton piller. Vil kom alle på skadestuen med forskellige skader.


    3 gang var min egen skyld, jeg kørte for hurtigt i et sving i regnvejr og røg hen over en høj kansten, en stor sten, der stod i en mere indkørsel og bilen stoppede oven på den anden sten der stod der. Bilen blev totalt skadet, men der var ingen personskade.

  • ja. i 1998 da jeg boede på grønland(vi boede der i et år) var jeg ude og kører med min far i hans 4x4.. Så ligepludselig blev der kø, og der var en storlast bil foran os, han havde åbenbart problemer med bremserene, så den trillede lige ned i min fars 4x4, så bremsede vi den hehe :) var meget sjovt, men der skete ik noget så ved ik om det er en bilulykke :D heh.

  • en på cykel, en på scooter og en i bil... :boxed:


    Den på cykel:
    Præsterede at køre direkte ind i en parkeret bil med en 15-17 km/t, smadrede bilens højre baglygte (med mit venstre knæ, pænt uheldigt jeg ikke kom uden om). Derudeover kostede det mig 2 halve tænder og noget af en tredie, samt en kæmpe flænge i læben og ned mod hagen, hvilket resulterede i en masse lange og irriterneden tandlæge besøg, samt en del besvær med at spise på grund af den syede læbe.


    Den på scooter:
    Kører stille og roligt på en cykelsti, som er pæn og overskuelig, også for billisterne, da der pludselig er en ældre dame der svinger ind foran mig (hvilket jeg havde luret og derfor taget farten en smule af for at undgå sammenstød) hvorefter hun laver en u-vending UD FORAN MIG?!? for at komme tilbage på den større vej. Idioten kører altså ud foran mig, ikke en, men to gange, og den anden gang kan jeg ikke nå at få hold på scooteren, hvilket resulterer i en bøjet forgaffel og en bule i hendes dør.
    (ingen personskader (HELDIGVIS!))


    Den i bil:
    Jeg var passager, og vi kørte efter en bil som kørte efter en bil der ville svinge til venstre. På vejen var der lavet så man kunne smutte højre om bilen (da det er en meget trafikeret vej). Bilen foran os holder stille bag bilen der vil svinge til venstre og i det vi kører udenom, vælger bilen foran os at dreje ud i os. :roller:
    (ingen personskader)

  • engang da jeg var helt lille, var vi på Bornholm.
    Havde en grøn Vuxvall (tror nok det staves) dengang.
    I et sving kom der en modkørende bil helt over i vores vejbane. Min far nåede at flå bilen til den ene side. Den modkørende bil fortsatte lige ud mod de granit vejpiller der var sat i kanten.
    Bilen stoppede bag granitten. men det gjor føren ikke (ingen sele). han kom af dage. manden havde alkohol i blodet.

  • Har endnu sluppet, men været tæt på ... Da det sneede tidligere på året formåede jeg da at lave en 360 graders midt på vejen ... Kom med 30 km/t og ramte så uden for de spor der var i sneen og så var der ikke så meget at gøre, end at vente på den holdt stille og prise sig lyggelig for det gik så "godt" som det gjorde ....

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

    Rettet en gang, sidst af Henrik- ().

  • Hold da kæft Try-This du har fandme været uheldig et par gange :boxed:
    Det har været underholdende, men oss lidt sygt at læse jeres indlæg ;)

  • Hmm.. Lad mig se:


    1. Kørte ind i en port samt betonpille hos en mekaniker med en makkers bil, resultat: Smadret kofanger, samt forlygte.


    2. Snittede et helleanlæg med min kørelærers bil, resultat: Vi fandt aldrig hjulkapslet igen, gud ved hvor det mon blev af.


    3. Snittede en mur med min mors Corolla, resultat: Afskrabet maling, samt en mindre bule i den ene dør.


    4. Bakkede ind i en trailer med min Golf, resultat: Stor bule i døren, traileren blev skubbet ind under bilen, og rev 40 cm asfalt op (i en lang stribe), derudover havde jeg en gas-varme-ovn bagi bilen, der fortsatte ud gennem bagruden som følge af at jeg huggede bremserne i.


    5. Pløjede igennem to ænder med 110 km/t.


    Det var statistiken indtil videre, ingen personer eller højere intelligente dyr har på nogen måde lidt skade under optagelserne.. ARGH HVA SKETE DER LIGE DER?

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    jeg havde desværre ikke sikkerhedssele på, så jeg fik masser af skrammer ;(


    jeg har stadig meen fra det, som er et lidt dårligt knæ ;(


    Du må sgu meget undskylde, men det kan jeg fandeme ikke have ondt af! Det er sgu for dumt at køre uden sele!


    Jeg har ikke selv været i en "bilulykke", men har da lavet en bule i en kofanger. Det kostede mig intet at få lavet, udover en vennetjeneste :)