Lancering af website

  • Hej Tweakere!


    Jeg er igang med at lave et stort forum, der kun omhandler fodbold. Jeg fik fat i Danmarks bedste domæne til netop dét, så jeg tænkte at jeg ville gå igang med at bruge det :)


    Forumet skal på en eller anden måde lanceres, for der er ikke noget værre end et tomt forum.


    Mit problem er så, at jeg ikke har de største pengesummer til reklamation, og da siden ikke eksisterer endnu, har jeg selvfølgelig ikke nogen besøg, så jeg kan bytte bannere/lave partneraftaler med nogen.


    Da det mest fungerer som en hobbie for mig, har jeg heller ikke nogen idéer om at spendere en større formue på det - lige så vel som jeg heller ikke har planer om at tjene på det.


    Det, jeg så vil høre jer om, er, om I kender en metode, man kan gøre et site forholdsvis kendt på rimelig kort tid. Det er jo sådan set kravet for et forum, da folk med garanti forlader det igen, hvis der ikke er folk derinde.


    Jeg håber, at I kan hjælpe mig!


    Mvh
    Stubbe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Du skal have tilmeldt din webside til de forskellige søgemaskiner der findes på nettet. Tror vist det er det vigtigste. Og du har allerede lavet en stor fejl! Hvad hedder siden?


    Det er helt bevidst jeg ikke har skrevet navn på siden, for så ville mit indlæg blive beskyldt for skjult reklame. Sådan er det.


    Men nu du selv spørger, så er det http://www.fodboldforum.dk - den er som sagt ikke oppe endnu.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Du ku' også fortælle om det i diverse nyhedsgrupper, der omhandler fodbold. F.eks. dk.sport.fodbold


    Det gør jeg også når den kommer op - tro mig :)


    Men nu er det jo sådan, at jeg har lavet sider i mange år, og jeg har via erfaring fundet ud af, at reklame, hvor der ikke er ret mange der ser det oftest ikke holder, desværre. Det er svært at få mange brugere hvis man reklamerer på fora og sådan noget, da folk ofte ser en som rimelig useriøs og desperat.


    Hva' siger du Bentzin , er du ikke lige en admin for mig ;)

  • Kig lidt på denne side, der kan du se hvad for en side der bliver besøgt mest..


    http://www.chart.dk/toplister.asp?mode=top_idag


    skriv til sider om der er mulighed for om du kan få din reklame ind på deres side..


    Kunde jo være der var nogle som var venlige..


    Held og lykke..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().


  • Hehe, jeg har i forvejen skrevet til SportenKort.dk, PLDK.dk, alle de danske support-sider, stort set alt, hvad der har med fodbold at gøre, men problemet er bare, at ALLE tager en hulens masse penge for det.


  • He he - har vist rigeligt at se til her. :))
    Hvis du mener det seriøst, så kommer det helt an på, om jeg kommer tilbage på arbejde - for så er der ikke tid til det.
    Men hvis ryggen bli'r ved med at drille, så bli'r der jo noget mere tid !!

  • well mund til mund metoden er jo en super metode.


    Ellers hvis du har mulighed for at få nogle interviews med fodboldspillere, eller rapportager fra kampe. Altså et eller andet som folk gerne vil læse, så tror jeg også det kan trække en del brugere til siden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    well mund til mund metoden er jo en super metode.


    Ellers hvis du har mulighed for at få nogle interviews med fodboldspillere, eller rapportager fra kampe. Altså et eller andet som folk gerne vil læse, så tror jeg også det kan trække en del brugere til siden.


    Mund til mund-metoden er bare ikke super, hvis der ikke er nok, der kender til siden.

  • din hjemmeside bliver automatisk lagt ind på google efter et stykke tid.. jeg ville nok tilmelde mig chart.dk til at starte med, det burde give en del besøgende hurtigt.. når din hjemmeside er færdig, så snak med diverse folk om et banner på en hjemmeside.. for det meste koster sådanne banner jo penge og ha, men det giver også besøgende..


    du kan evt også sætte plakater/posters op på dit arbejde/skole..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubbe


    Det er jo også lidt dumt at reklamere for en side og så folk kommer ind på en tom en :)


    tja det kan du sige men i det mindste ser folk navnet 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubbe


    Det er jo også lidt dumt at reklamere for en side og så folk kommer ind på en tom en :)


    Gi'r jeg dig helt ret i - de kommer ihf ikke igen IMO.
    Det er ikke noget værre, end at komme ind på en tom side. Det frarådes også af mange web-eksperter, at lægge sin side ind hvis den ikke er færdig. Førstehånds indtrykket vil næsten altid være: "For dårligt", "Irriterende", "Amatører" osv. De fleste folk - tror jeg - vil aldrig komme tilbage. Da det jo ikke er sikkert at den er færdig.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Gi'r jeg dig helt ret i - de kommer ihf ikke igen IMO.
    Det er ikke noget værre, end at komme ind på en tom side. Det frarådes også af mange web-eksperter, at lægge sin side ind hvis den ikke er færdig. Førstehånds indtrykket vil næsten altid være: "For dårligt", "Irriterende", "Amatører" osv. De fleste folk - tror jeg - vil aldrig komme tilbage. Da det jo ikke er sikkert at den er færdig.


    Ja, det er tit og ofte førstehåndsindtrykket der tæller - også derfor jeg har oprettet denne her tråd, for jeg vil gerne finde en måde at få mange brugere ind på sinde på en gang, så folk ikke bare kommer ind på en side der måske ser ok ud, men i virkeligheden er helt død.


    Ja, prøv at forestil jer hvis I var den eneste på Tweak - røvkedeligt, ik'? :dance:


    Og Bent ^^ tjek din mail :)