Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 11. juni 2005, 22:07

Hej med Jer derude...

Jeg ville høre hvilken vox i bruger til at sætte hår ? og hvordan sætter i det ? altså ifør voxen i tørt hår ? eller vådt ?

forresten jeg bruger selv ID den gule der lugter af banan, den skal nok skiftes med en anden ved bare ikke hvilken endnu hehe

2

lørdag, 11. juni 2005, 22:10

Nej, du må ikke skifte den ud!
ID-Hair er KLART den bedste ;)

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=12735&sid=[/IMG]

3

lørdag, 11. juni 2005, 22:15

men jeg synes bare mit hår er så fedtet af den vox, jeg er rimelig tykhåret, atlså bliver det meget langt krøller det hehe, men det skal være meget langt før det gør...eller er det lige...

4

lørdag, 11. juni 2005, 22:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dyzio
Hej med Jer derude...

Jeg ville høre hvilken vox i bruger til at sætte hår ? og hvordan sætter i det ? altså ifør voxen i tørt hår ? eller vådt ?

forresten jeg bruger selv ID den gule der lugter af banan, den skal nok skiftes med en anden ved bare ikke hvilken endnu hehe

HeHe... Jeg bruger det nye frugtis eller hvordan man nu staver det... :T Det dufter godt og er nærmest ligesom bekvem at sætte på som shampoo... :))

5

lørdag, 11. juni 2005, 22:20

hehe kan det frugtis (eller hvordan man staver det) sætte hår ? :P eller er det sådan noget tjah lige til at lukke op og skide i... ? :P

6

lørdag, 11. juni 2005, 22:25

Citeret

hehe kan det frugtis (eller hvordan man staver det) sætte hår ? :P eller er det sådan noget tjah lige til at lukke op og skide i... ? :P

HaHa... Jeg siger dig, det sætter sig ordenlig fast.. tro mig... nok ikke lige fra starten.. men efter nogen minutter begynder det at virke... :))

7

lørdag, 11. juni 2005, 22:31

Hvilket mærke der er bedst, er klart en smagssag .. Selv er jeg mest til hårprodukter fra min lokale Hair Design frisør - det koster bare somregel en formue ..

Hvad der er endnu mere vigtigt er at vælge en vandbaseret vox og ikke en oliebaseret .. Den oliebaserede ødelægger dit hår totalt, og er ret umuligt at vaske ordentligt ud ..

8

lørdag, 11. juni 2005, 22:37

PS! Og fructis er vandbaseret!

9

lørdag, 11. juni 2005, 23:08

american crew.. ;) det koster en bondegård men det er pissegodt :D

HEJ VEN

10

lørdag, 11. juni 2005, 23:18

Fructis er absolut ikke en god shampoo eller balsam, for folk med længere hår, da det indeholder silikone, som ikke bliver skyldet ordentligt ud og egentlig danner et lag over din hovedpund. Men som voks er det udemærket, da det forhåbentlig bliver skyldet ud hver aften :)

Bruger ikke selv voks.

- Trine, hende den fine

11

lørdag, 11. juni 2005, 23:23

Bruger KMS Hairplay.

12

lørdag, 11. juni 2005, 23:29

Citeret

men jeg synes bare mit hår er så fedtet af den vox, jeg er rimelig tykhåret, atlså bliver det meget langt krøller det hehe, men det skal være meget langt før det gør...eller er det lige...

brug dax, så er du ikke så meget tykhåret mere :))

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6775&sid=[/IMG]

13

lørdag, 11. juni 2005, 23:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Meesalith

Citeret

HaHa LoooooL! :hb:

14

lørdag, 11. juni 2005, 23:35

Stod der "tykhovedet"? :)

Jeg bruger selv ID hair.

15

lørdag, 11. juni 2005, 23:50

Citeret

Citeret

Dax er det værste L O R T man kan putte i håret... X(

HEJ VEN

16

lørdag, 11. juni 2005, 23:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

Citeret

enig, en af mine venner har mistet størstedelen af håret på grund af det. derfor jeg skrev det i ironi.

[IMG]http://tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6775&sid=[/IMG]

17

søndag, 12. juni 2005, 00:55

Citeret

Citeret

Oprindeligt indlæg af SeePee

Citeret

Citeret

enig, en af mine venner har mistet størstedelen af håret på grund af det. derfor jeg skrev det i ironi.

Okay den fattede jeg så ikke lige :)) Har også haft 9 timer på arbejde med fuld kanld på :clap:

HEJ VEN

18

søndag, 12. juni 2005, 00:57

Vox er generelt noget opreklameret fis.
og skal håret sættes - så er det en tur under bruseren og ind og sov et times tid med vådt hår - det giver den mest spændende og unikke frisure HVER gang - ingen andre har en der ligner ;)

Sry - kunne ikke lade være :ban:

19

søndag, 12. juni 2005, 01:38

Jeg har efterhånden ikke sat mit hår i flere år :)) ...

Men det skyldes nok at jeg er meget kortklippet det meste af året...

Desuden staves det 'voks' ...

20

søndag, 12. juni 2005, 10:30

Citeret

Oprindeligt indlæg af Mikkel
Jeg har efterhånden ikke sat mit hår i flere år :)) ...

Men det skyldes nok at jeg er meget kortklippet det meste af året...

Desuden staves det 'voks' ...

Ditto ...

Voks må de godt beholde i 80´erne ... :))

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.