Lidt spgs

  • Hej, jeg er nu næsten færdig med mit projekt men har dog et par små spgs, som kan afslutte mit projekt :D


    Hvis det gør nogen forskel så er alt lavet i html, udover billeder lyde og sådan self.


    Spg 1:
    - Jeg har lavet en tilbage knap på hver side, altså så når man er på indeks siden og man trykker og går vider ind på en ny side, er der i bunden en tilbage knap, denne er jeg meget glad for men der er det lille problem at min browser hele tiden kommer med sikkerheds advarsel til den :@ nogen der ved hvordan jeg kan få den væk ? Udover at skifte browser.
    Den kode der er brugt er denne:
    <form>
    <p><input type="button" value="Klik her for at gå tilbage tilbage til oversigten"
    onClick="history.back();"></p>
    </form>



    Spg 2:
    - Mit MINI "program" er faktisk en hjemmeside som ikke er lagt op på netet, (håber i forstår, hvis ikke så skriv), og på grund af dette bliver den jo så også åbnet i Inter Explor, da det er lavet som HTML, men jeg kunne godt tænke mig det blev åbnet som om det var et program er dette muligt at gøre ? Hvis ja hvordan ?


    Spg 3:
    Er der nogen der gider lave en Autorun, som virker når den skal åbne en html fil ?
    Lidt oplysninger om den fil den skal åbne:
    Navnet på filen: Indledning.html
    Ikon: Har ikke noget ikon.


    Vil blive MEGET glad hvis der er en der gider lave denne og sende den til mig eller uploade den et sted og give link.


    MAIL: michelmoore@gmail.com MSN: michelmoore112002@yahoo.dk


    Spg 3 a:
    - Og hvis jeg er så heldig der er en der laver denne fil og sender til mig hvor skal jeg så sætte den fil ind henne ? Kan jeg godt bare, indsætte den i den samme mappe hvor alle mine andre filer, omkring dette emne ligger ?
    Altså mappen hvor alle mine filer og billeder og lyde ligger heder: Cubakrisen
    Kan jeg så godt ligge denne autorun i denne cubakrisen mappe, også bare smide mappen ind i nero og brænde den som datadisc ?



    Spg 4:
    - Hvad heder denne filtype: RealPlayer Præsentation ? altså ligesom nogle filer heder .wma hvad heder denne så ?


    Spg 4 a:
    - Hvilken HTML kode skal jeg bruge for at sætte en real player præsentation ind så der står:
    Klik her og hør JFKs tale fra 22 oktober, også åbner den denne fil ? Kan man evt lave et indbygget system så der er en play knap og når man trykker på den inde i selve programmet begynder den at afspille ? :)



    MANGE TUSEND TAK til dem som svarer bare på 1 af spørgsmålene.


    Hvis i ikke forstår hvad jeg mener kan jeg kontaktes på michelmoore@gmail.com eller msn: michelmoore112002@yahoo.dk


    Og JA jeg ved godt det er meget at forlange, og undskylder mange gange.


    Mvh
    Michel


    PS - Ved godt det er dobbelt post, men var ikke sikker på hvor jeg skulle poste.

  • Ok - dvs den skal bare være der hvor den var før ?



    Og grunden til jeg postede den 2 steder var så hvis du idag kun ville svare på software spgs så så du den, hvis dens rigtige placering var der.


    Eller kun ville svare lidt på off topics så så du den ;)


    Håber du forstår hvad jeg mener, og ja jeg undskylder.


  • Det er helt ok, mester ;)


    Jeg lukker tråden her, så kan den bare forsætte oppe i software ;)