Getmore skylder mig 13.000 kr!

  • Nogen der har erfaring med Getmore A/S? Jeg returnerede en laptop til dem (med fortrydelsesret) for 16 dage siden og har stadigt ikke fået mine penge.


    Jeg skrev til dem efter 4-5 dage og de undskyldte det med at de var bagud i returafdelingen. Fulgte op på denne mail, intet svar, skrev igen, intet svar. Hvis man ringer til dem siger de at de har travlt og man skal skrive EN F*CKING MAIL.


    Nu har jeg skrevet endnu en mail, dog lidt mere vred end de andre og truet dem med højere instanser end mig selv, hvis de ikke tager sig sammen.


    Nogen der har erfaringer med dem? Begynder at blive bange for at jeg aldrig får mine penge igen X(


  • der er efter hånden en del der har skrevet om problemer med det firma.


    jeg fik dog mit 3dkort byttet på under en uge.


    håber du høre fra dem

  • Mine er faringer med diverse forhandlere, siger typisk 3-5 uger om, at returnere penge.
    Du må nok væbne dig med lidt mere tålmodighed, vil jeg mene. ;)

  • Jeg handler næsten kun hardware hos GetMore, da deres priser tit ligger en smule under andre. Har kun haft positive erfaringer.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg har også en nuværene rma med dem.. på deres adresse bor der en cykel handler som siger det de laver ikk er helt lovligt men dog har rum ved siden af. "sagen" har stået på i omkring 1.3 mån. har haft ringet til emaerket de vil se på sagen. getmore er ikk til at komme i kontakt med. men da vi skrev vi ville melde dem til : politiet forbrugerklage nævnet emaerket og dr konsum svarede de og sagde at de ville se på min mp3 afspiller det er 2 uger siden og der er ikk sket noget :ban:

  • jeg handler næsten aldrig ved de billigste.


    min erfaring siger mig der som regel er noget
    med pris og service hænger sammen.

  • forhelvede den tråd der på dk.edb.hardware er ikke ligefrem opløftende læsning ;(


    EDIT: Hans, nu er problemet jo at de slet ikke er til at få fat på. Ikke svarer på mails osv.. hvis man læser den tråd der, kan man jo også se at det er et ret shady firma. Anyways.. har skrevet til dem fra en anden mail og givet mig ud for en der gerne vil købe nogle laptops... så må vi se om de ringer.. gjorde de til en af dem i den tråd der.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    jeg handler næsten aldrig ved de billigste.


    min erfaring siger mig der som regel er noget
    med pris og service hænger sammen.


    Er sikkert rigtig nok. Men nu ligger GetMore jo ikke væsentligt lavere prismæssigt. De ligger lavere, så deres pris er med fed på edbpiser.dk Så vil ikke gå så vidt som at sige, at deres pris afspejler deres service, eftersom deres priser réelt set ligger på det samme lav som de andre forretninger.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Er sikkert rigtig nok. Men nu ligger GetMore jo ikke væsentligt lavere prismæssigt. De ligger lavere, så deres pris er med fed på edbpiser.dk Så vil ikke gå så vidt som at sige, at deres pris afspejler deres service, eftersom deres priser réelt set ligger på det samme lav som de andre forretninger.


    de ligger noget lavere end den shop jeg normalt bruger.
    men der får jeg tilgængeld deluxe service :)

  • Skriv en mail til dem om at du kontakter kontant,konsom og operation x hvis ikke der sker noget.. kommer de først i fjernsynet så skal dde nok få røven på komedie.. :ban:

  • jeg skrev en mail til dem fra en anden emailadresse, og udgav mig for en der ville købe noget. De svarede inden for en time.


    Så nu har jeg skrevet og truet dem med bål, brand, kontant, mit pressekort og vist dem den mail, som de lige skrev tilbage til min anden emailadresse. Nu håber jeg fandme jeg hører fra dem, ellers må jeg jo gå videre med sagen! FORHELVEDE HVOR JEG HADER SÅDAN NOGET LORT! X(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    jeg skrev en mail til dem fra en anden emailadresse, og udgav mig for en der ville købe noget. De svarede inden for en time.


    Så nu har jeg skrevet og truet dem med bål, brand, kontant, mit pressekort og vist dem den mail, som de lige skrev tilbage til min anden emailadresse. Nu håber jeg fandme jeg hører fra dem, ellers må jeg jo gå videre med sagen! FORHELVEDE HVOR JEG HADER SÅDAN NOGET LORT! X(


    Sagt på en pæn måde: Kryds i numsen, en underlig måde, at behandle kunder på. 8o
    De står BTW på min sorte liste, for ikke at have det på lager, som angives, som værende på lager.
    Annullerede handelen på det grundlag.
    Efter denne tråd at dømme, var det en god beslutning. 8o

  • Nu jeg tænker tilbage, så husker jeg, at jeg på et tidspunkt bestilte et tastatur hos dem og fik at vide ordren var gået igennem. Men så skete der ikke mere, og jeg modtog ikke nogen mail eller noget. Da jeg kontaktede dem, fik jeg at vide, at der ikke eksisterede nogen ordre på min konto.


    Det viser lidt hvor usikkert deres system åbentbart er.


    Nok en god idé, at tænke sig om, fr man handler der igen fremover.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Sagt på en pæn måde: Kryds i numsen, en underlig måde, at behandle kunder på. 8o
    De står BTW på min sorte liste, for ikke at have det på lager, som angives, som værende på lager.
    Annullerede handelen på det grundlag.
    Efter denne tråd at dømme, var det en god beslutning. 8o


    Sidenote: Hans, kan du ikke poste din sorte liste her?

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hayes
    Sidenote: Hans, kan du ikke poste din sorte liste her?


    Jo da:


    PC Focus
    Midt data
    Multimedieworld.dk
    Chippen
    Coolshop.dk
    Bob.dk
    Topdata.dk
    Pc-huset.dk
    SHG.dk
    Proshop direkte
    Getmore.dk
    Express delivery.dk


    Vedr. Proshop direkte.
    Et ellers ok sted at handle, men jeg gider ikke deres pludselige forsendelse med DHL. :rolleyes:


  • Kan du anbefale nogle forhandlere 100%?! :D


  • Tak. Et par stykker derfra har jeg handlet hos, og kan bakke dig op i din holdning;


    MidtData
    SHG
    Express


    Derusover så ja ang. proshop.. Firma udbringning er skod til "alm" mennesker med arbejde eller skole :(

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2