Skal fodboldstøvler sprøjtes?

  • Jeg købte i går et par F30+ i Stadium - den billige model til 450 kr. Jeg kan ikke helt gennemskue hvilket materiale støvlen er lavet af, og derfor ikke om den skal sprøjtes. Men hvordan er det generelt med fodboldstøvler og F30 modellen?

  • fodbold støvler skal generalt sprøjtes, men jeg har dog kun haft læder så jeg er nok ikke til meget hjælp... men hvis de er lavet af noget synteese så er der nok ikke meget idé i at sprøjte dem


    btw. Damn en lækker støvle :T grats

  • Det er kun f50+ der skal sprøjtes da alle de andre billigere modeller ikke er læder...

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

    Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    fodbold støvler skal generalt sprøjtes, men jeg har dog kun haft læder så jeg er nok ikke til meget hjælp... men hvis de er lavet af noget synteese så er der nok ikke meget idé i at sprøjte dem


    btw. Damn en lækker støvle :T grats


    Det samme herfra. Dog har jeg altid smurt dem ind i læderfedt ! Bryder mig ikke om spray-dåser - generelt !
    Men prøv at spørge i butikken.

  • Har sendt dem en mail - kan ikke komme i kontakt med dem over telefonen. Begynder at ligne noget jeg har prøvet før. :P


    Det er ikke læder, det er jeg ret sikker på. Det kunne godt være noget syntese fis.. kunne være man skulle få de gamle til at identificere det. :P

  • der er et eller andet sted i de sko sat en klistermærke med tegning over opbygning af dine sko i lag der kan du se om det er læder eller syntetisk stof, hvis alle lag på mærket ligner "trådnet" så er det syntetisk, hvis øverste lag er "glat" er det læder, men uanset hvad læderfedt vil gøre godt !

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • :cheers: :clap:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit