Kan ikke logge af

  • Nogen som kan sige mig hvad jeg skal gøre for at kunne logge af tweak.dk ? :roller: :roller:


    Når jeg trykker på "log af" kommer jeg naturligvis til vinduet med "Mikkel, you were successfully logged out.
    Click here if your browser does not forward you automatically!"


    Om jeg så trykker eller venter til at den videresender mig gør ingen forskel, jeg ender hver gang tilbage til forummet "LOGGED IND" :roller: :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Nogen som kan sige mig hvad jeg skal gøre for at kunne logge af tweak.dk ? :roller: :roller:


    Når jeg trykker på "log af" kommer jeg naturligvis til vinduet med "Mikkel, you were successfully logged out.
    Click here if your browser does not forward you automatically!"


    Om jeg så trykker eller venter til at den videresender mig gør ingen forskel, jeg ender hver gang tilbage til forummet "LOGGED IND" :roller: :roller:


    Mener det er fordi, du har en cookie liggende, som fortæller, at hver gang du kommer ind på siden, så bli'r du automatisk logget på. Er ikke helt sikker - men næsten. Prøv at fjerne den cookie, så skal du logge dig på for at komme ind.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Jeg har fjernet en cookie der hed tweak - men det virker ikke :(


    der er også en der hedder forum/ - Cookie:????@http://www.tweak.dk/forum/
    prøv at fjerne den.


    Edit: Hmm jeg kunne ikke slette den !
    Prøv evt. at sige Fjern cookies (men så fjerner du vist nok alle cookies - også dem til banken og andre sider hvor du kommer ind automatisk/har login)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Prøv evt. at sige Fjern cookies (men så fjerner du vist nok alle cookies - også dem til banken og andre sider hvor du kommer ind automatisk/har login)


    Hm, du har da FORHÅBENLIGT ikke automatisk login på din netbank via en cookie vel ? 8o 8o 8o


    For så vil jeg sgu nok anbefale dig at skifte bank hvis deres grad af sikkerhed består af en "cookie" ... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm, du har da FORHÅBENLIGT ikke automatisk login på din netbank via en cookie vel ? 8o 8o 8o


    For så vil jeg sgu nok anbefale dig at skifte bank hvis deres grad af sikkerhed består af en "cookie" ... :boxed:


    Haar haar haar meget morsomt :roller: Men prøv nu at læse hvad der bliver skrevet ! Ind i mellem så. . . nej dropper det. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Haar haar haar meget morsomt :roller: Men prøv nu at læse hvad der bliver skrevet ! Ind i mellem så. . . nej dropper det. :rolleyes:


    hehe sorry .. Er lige vågnet ... Men dit login til din netbank er vel heller ikke cookie-bassseret. Selvom du slette alle cookies på din maskine, så har du vel stadig din netbank-nøgle liggende ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    hehe sorry .. Er lige vågnet ... Men dit login til din netbank er vel heller ikke cookie-bassseret. Selvom du slette alle cookies på din maskine, så har du vel stadig din netbank-nøgle liggende ..


    Ellers er det ihvertfald en meget suspekt netbank ;)

  • Jamen Mikkel - det er slet ikke tilladt at logge af - vi skal have mange brugere, så det er en feature vi bevist har fjernet ;) :))


    sry - var på druk i går, så jeg er lidt smadret :O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jamen Mikkel - det er slet ikke tilladt at logge af - vi skal have mange brugere, så det er en feature vi bevist har fjernet ;) :))


    sry - var på druk i går, så jeg er lidt smadret :O



    HaHa LOL!



    Grineren! HaHa :T