Solbrunger

  • hej alle
    Hved ikke om det er det fedest stad at spørger men gør det af livet!!!


    Jeg har tømmer tud vil side at min arme har taget farve af solen men det har resten af kroppen ikke, så der er jeg krid hvid :( ser ikke så godt ud. nogen der hved hvordan sådan Solbrunger virke, og hvor man kan få fat i det henne.


    der må værer nogen piger har inde der hved det Hjælp

  • Du kan få det lavet i nogle sol centere, men det er godt dyrt..


    Ellers kan du sikkert købe det i matas, men sikkert bedre og flotte resultat hvis du for en til at gøre det for dig..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Lige det jeg skrev.. ;)


    Gå hellere i sol center og få lidt farve..

    Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
    Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
    OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
    HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
    ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

    Rettet en gang, sidst af Meinder ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Selvbruner er noget værre møg og du skal nok holde dig fra det .. Det er meget svært at smøre ordentligt ud, og så får du nogle sære striber og det ser sq ik så heldigt ud ..


    Nogen steder sprøjter de sådan noget på, som så gør, at din hud får farve .. Det skal dog gøres ret ofte, og er ikke helt billigt ..


    Synes faktisk ikke det er så dyrt i forhold til kvaliteten i forhold til f.eks selvbruner. Det er godtnok noget man skal holde sig fra.

  • Ja eller la' vær med, at gå op i sådan noget. Det kan da ikke være så væsentligt - IMO. Dælme mere vigtigt hvad der er inden i - end hvordan ydret ser ud ! Bare min mening.

  • I er da helt tosset allesammen.
    Vi har lige haft en super sommer weekend som har været perfekt til at ligge ude i solen og få sin 'tan' på den helt rigtige måde.


    Jeg er selvfølgelig selv lige så bleg som altid for jeg kom desværre ikke ud i solen og ligge.


    Men ellers ville jeg da også sige sol center.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Torque
    Mænd bruger sku da ikke selvbruner 8o


    Sad jeg også lige og tænkte på :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Ja eller la' vær med, at gå op i sådan noget. Det kan da ikke være så væsentligt - IMO. Dælme mere vigtigt hvad der er inden i - end hvordan ydret ser ud ! Bare min mening.


    Nu kan det jo godt være at ens selvværd bliver vedre hvis man synes man et lamseben.. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af C1986/Dk
    hej alle
    Hved ikke om det er det fedest stad at spørger men gør det af livet!!!


    Jeg har tømmer tud vil side at min arme har taget farve af solen men det har resten af kroppen ikke, så der er jeg krid hvid :( ser ikke så godt ud. nogen der hved hvordan sådan Solbrunger virke, og hvor man kan få fat i det henne.


    der må værer nogen piger har inde der hved det Hjælp


    Jeg går ud fra at du mener tømrehud og ikke tømmer tud..... ;)
    Så, hvad med at smutte i et en cancergrill og evt. vikle et håndklæde om armene, så de ikke bliver yderligere branket.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Boris


    Jeg går ud fra at du mener tømrehud og ikke tømmer tud..... ;)
    Så, hvad med at smutte i et en cancergrill og evt. vikle et håndklæde om armene, så de ikke bliver yderligere branket.


    Well, sådan kan man jo også sige det :P


    Oversat betyder det solarium.



    EDIT: Gå udenfor!

  • Nu variere det fra person til person hvor god man er til at holde farven ... men hvis man skal være god brun skal man måske komme i solcenter 2 gange i ugen ...


    Er man en mere heldig person kan 1 gang måske klare det .. Ja nogle er sågar så heldige de bare skal have lidt sol af og til ...


    Hvis bare du vil have lidt farve er 1 gang i ugen sikkert fint nok ...


    Anyways, ingen grund til at ligne en poletneger :]


    og det bedste er iøvrigt at ligge udenfor .. Dertil skal siges, hvis din hud ikke er vant til det, så tager du en halv time på hver side hver dag .. eller hver anden .. væn huden til det stille og roligt .... Det der med 4 timer i solen bliver du bare rød og forbrændt af (trust me I know) ...

  • Det bedste er squ imo at få den sol ens interesser tilbyder.. Hvis man har lysterne til at sidde foran skærmen 24/7 og derved ikk få et gram sol, så lad det dog afspejle sig på dit ydre.. Ku forestille mig det er for at imponere nogen..


    Hvis man derimod render rundt i haven 24/7 eller bare nyder at ligge og stege i solen, så ska man nok også få sig en farve på huden..


    Det der kunstige stads er nok ikk det sundeste mums i hele verden :))



    Men bare min mening, man bestemmer selv hva man hælder i/på sin krop ;)


  • Et gram sol?


  • Det sundeste eller bedste er klart at ligge sig i solen udenfor i stedet for en cancergrill ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Det sundeste eller bedste er klart at ligge sig i solen udenfor i stedet for en cancergrill ...


    Jada og hvis man ikk har lysterne til at ligge uden for, så burde man forblive den farve man nu har, melhvid :))