hva gør man når ens forældre holder fest kl 3 om natten?

  • Sorry for mit lame post, men sagen er den at jeg først var gået i seng her for en time siden, indtil mine (åbenbart) stive forældre kom hjem for 10 minutter siden og begyndte at holde fest for alle naboerne.. :S hvorn faen får man smidt de idioter ud? og evt. hvordan man smider sin vens mor ud af sin seng.... :S

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

    Rettet en gang, sidst af hoerning ().

  • Sig til din vens mor at det er DIN seng og nu DU fandme sove - ikke hende.


    Dine forældre har sikkert selv været ofre for dig på et tidspunkt, så bare ignorer det... skru godt op for musikken og læg dig til at sove - så sover man sq bedst :D

  • hehe jaaah.. det lykkedes mig da også at få dem ud!!...


    det nu aldrig fordi jeg har holdt nogen vilde fester kl3 om natten... men i så fald, så forstår de da helt præcist hvordan man skal tage hævn... er sikker på en trommesolo kan jagte nogen hjem!..

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    LOL det lyder grinern! :)) Prøv at være rigtig onde ved dem idag, bare rend rundt og høre mega højt musik, larme så meget som muligt og så ellers bare lade blenderen, piskeriset og støvsugeren køre på fuld tryk :))


    Ja behandel folk som du gerne selv vil behandles.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    LOL det lyder grinern! :)) Prøv at være rigtig onde ved dem idag, bare rend rundt og høre mega højt musik, larme så meget som muligt og så ellers bare lade blenderen, piskeriset og støvsugeren køre på fuld tryk :))


    Hvorfor?


    Ville du da selv blive glad for at blive behandlet sådan efter en ordentlig druktur? nej det tror jeg bestemt ikke :rolleyes:


    hvorfor må ens forældre ikke ha det sjovt? de finder sig da i at hente deres fulde børn/unge midt om natten fra druktur efter druktur...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis
    LOL det lyder grinern! :)) Prøv at være rigtig onde ved dem idag, bare rend rundt og høre mega højt musik, larme så meget som muligt og så ellers bare lade blenderen, piskeriset og støvsugeren køre på fuld tryk :))


    Den skal jeg lige huske!!.. jeg er sikker på at der skal øves rigtig meget på mine trommer idag!..


    det selvfølgelig sikkert også bare mig der whiner lidt, det jo heller ikk noget der sker hver weekend!!...
    Men de lader da til at de gamle har rimelig mange tømmermænd, og vi har haft besøg af nogen naboer fra en helt anden stikvej, som vi slet ikke kender...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Lige mine tanker - det er sq da altid spas at drikke sin far eller mor under :D


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Lige mine tanker - det er sq da altid spas at drikke sin far eller mor under :D


    Det klarer de squ udemærket selv herhjemme :rolleyes: Bare ikk kl 3 om natten :P Der burde man enten sidde ved computeren eller man burde sove :boxed:


    Siger naboerne ikk noget? Eller er de selv med til at feste igennem? :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Det klarer de squ udemærket selv herhjemme :rolleyes: Bare ikk kl 3 om natten :P Der burde man enten sidde ved computeren eller man burde sove :boxed:


    Siger naboerne ikk noget? Eller er de selv med til at feste igennem? :crazyeyes:


    naboerne var sq med til festen!!.. og pludselig så ville de høre mig spille trommer fordi jeg åbenbart er gadens talent.. eller some shit.. :p men hvis der var nogen der sov så sov de ihvertfald ike da jeg havde banket i mine trommer!..

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • lujah lujah lujah ... du skal jo bare feste med, og hvorfor faen ringer du ikke så? :) ... så kommer jeg jo gerne og drikker din pap eller mor under :D ... kunne fandme være fun :D ... hehe...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlexQ
    lujah lujah lujah ... du skal jo bare feste med, og hvorfor faen ringer du ikke så? :) ... så kommer jeg jo gerne og drikker din pap eller mor under :D ... kunne fandme være fun :D ... hehe...


    haha jeg overvejede det faktisk!!.. men var selv rimelig smadret.. :p og de havde sq ikke engang særlig mange bajere!...

    ~ N I N J A ~
    1 - Ninjas are mammals.
    2 - Ninjas fight ALL the time.
    3 - The purpose of the ninja is to flip out and kill people.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hoerning


    haha jeg overvejede det faktisk!!.. men var selv rimelig smadret.. :p og de havde sq ikke engang særlig mange bajere!...


    Det er jo gratis når de gamle holder gilde :))

  • Hvad er der gået af følgende (ganske glimrende måde) - ganske enkelt at vende sig om på den anden side og sove vidre? Hovedet under hovedpuden, siger dig - de kan rykke hytten ned omkring ørene på dig og du vil sove ganske, ganske trygt uden at ane udråd.