RC-Modelfly

  • Det kan godt være den her side er et dårligt sted at spørge, men er der nogen der kender nogle gode internet sider fra danmark hvor de handler med Modelfly.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Ok jeg tror jeg prøver google, da det er en forhandler jeg leder efter

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Tak John H jeg troede ik man kunne finde gode flyve forhandlere på google, men jeg tog fejl.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Mange tak jeg tror jeg bygger en dræberrobot og pudser den på min lærer.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af chili
    Tak men hvad med garanti love? er de ik de samme i EU?


    Der bruges sælgers lands købelov ..


    Konventionen om aftaler om internationale køb er blevet til som et samarbejde mellem FN's medlemslande. Mange lande heriblandt Danmark har ratificeret konventionen.
    Konventionen kaldes Den Internationale Købelov eller CISG og den er deklaratorisk


    Konventionen indeholder:
    Del I - Anvendelsesområde og almindelige bestemmelser
    Del II - Aftalens indgåelse = den internationale aftalelov
    Del III - Løsørekøb = den internationale købelov
    Del IV - Afsluttende bestemmelser


    Danmark (og Norge, Sverige, Finland og Island) har ratificeret del I, III og IV, men ikke del II
    Samtidig har disse nordiske lande besluttet, at man ved konflikter ikke vil anvende CISG, men i stedet de nationale købelove.


    CISG anvendes i køb mellem parter, der kommer fra hver sin nation, og gælder kun i handelskøb.


    Almindelige bestemmelser
    I de almindelige bestemmelser i Del III angives, hvordan det afgøres om en misligholdelse er væsentlig:
    "En parts misligholdelse er væsentlig, hvis den medfører en sådan ulempe for den anden part, at den i betydelig grad berøver ham for, hvad han i henhold til aftalen er berettiget til at forvente, medmindre den misligholdende part ikke forudså og en fornuftig person i samme situation og under tilsvarende omstændigheder ikke ville have forudset et sådant resultat."


    Gælder både køber og sælgers pligter - forsinkelse, mangler, vanhjemmel og købers fordringshavermora.


    Sælgerens pligter
    Sælger skal levere i rette tid, på rette sted, i rette stand og overføre ejendomsretten.


    Købers pligter
    Køber har undersøgelsespligt, når varen er overgivet til ham. Er varen mangelfuld skal køber inden rimelig tid (og inden 2 år) efter, at han har konstateret manglen, reklamere overfor sælger og meddele ham, hvilken misligholdelsesbeføjelse, han vil anvende.
    Køberens beføjelser i tilfælde af sælgers misligholdelse


    Hvis sælger misligholder (forsinkelse, mangel, vanhjemmel), kan køber gøre misligholdelsesbeføjelser gældende (hæve + erstatning, fastholde + erstatning, forholdsmæssigt afslag, omlevering, efterlevering, afhjælpning, efterlevering.)


    Retten til at kræve erstatning
    Køber kan forlange erstatning ag sælger for de tab, han har lidt som følge af sælgers misligholdelse. Sælger har objektivt ansvar (medmindre årsagen til misligholdelsen lå uden for sælgers kontrol) og køber kan enten opgøre sit tab som den positive opfyldelsesinteresse eller som den negative kontraktsinteresse.


    Du kan finde en del flere informationer og CISG på Google ..

  • Wooow jeg kun er 15 år det der må mine forældre nok undersøge.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Selvfølgelig bliver de under all omstændigheder indblandet, men de må nok læse alt det der igennem.

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3