Nok bøffet for 900kr ved forudbetaling på køb og salg siden.

  • Ja, det ser desværre ud til at de 900kr som jeg overførte til Sumda`s konto sidste torsdags bare er gået ned i lommen på ham, uden at varerne et ASUS A8V Deluxe og Adata pc4800 2x256mb ram bliver sendt.


    Jeg har hørt fra Sumda fredag morgen, hvor han ville se om pengene var gået ind, men siden ingen respons på PM eller email og nu er der somsagt gået en uge.


    Min eneste mulighed er vel at se om min bank vil se om de kan få pengene trukket tilbage, men det er jo nok ikke muligt.


    Har I nogle råd eller er der nogle regler her på forumet, hvor folk der evt. snyder andre kan udelukkes herfra?


    Ja, hvis Sumda ikke kommer op til overfladen og vil kommunikere, så har jeg nok for sidste gang forudbetalt for en vare her, men man må jo lære af sine fejltagelser, selvom jeg mener, at der er noget godt i hvert menneske og man skal behandle andre som man selv vil behandles.


    Mvh Basil. :(

  • Nej, jeg var nok lidt for blåøjet og troede på det bedste i hver menneske, selvom jeg dog studsede lidt over, at han var noget tilbageholden med oplysninger, især hvad han hed og boede, men hans bank konto nummer var det jo ingen problem at få ;) .


    Så det eneste jeg har er den ofir email adresse han har oplyst til dette forum, men den virker nok ikke og så hans bank konto nummer.


    Mvh Basil.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Basil


    Så det eneste jeg har er den ofir email adresse han har oplyst til dette forum, men den virker nok ikke og så hans bank konto nummer.


    Mvh Basil.


    Få en rangsagsning erkendelse, og få hans navn og adresse oplyst af banken;)

  • Matlock er en amerikansk tv-serie om en advokat/detektiv noget....hehe Grillrotte den var ellers go` :D


    Jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre. Jeg har selv for længe siden overført nogle penge til en sælgers konto uden at få navn, adresse eller tlf. nummer. Jeg kontakte sælgers bank for at få vedkommendes navn osv. De må ikke oplyse noget da de har tavshedspligt. Min bank måtte heller ikke trække pengene tilbage. Det har vist noget med almindelig sund fornuft at gøre, at man ikke bare lige overføre penge til en persons konto uden at få navn, adress ellers hans tlf. nummer. Jeg gør det ihvert fald ikke mere... Men held og lykke med at få penge eller hard ware ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Basil
    Nej, jeg var nok lidt for blåøjet og troede på det bedste i hver menneske, selvom jeg dog studsede lidt over, at han var noget tilbageholden med oplysninger, især hvad han hed og boede, men hans bank konto nummer var det jo ingen problem at få ;) .


    Så det eneste jeg har er den ofir email adresse han har oplyst til dette forum, men den virker nok ikke og så hans bank konto nummer.


    Mvh Basil.


    Så ka du lære det ;) , nej det er da ærgerligt, men gå til din bank og se om de evt kan kontakte hans bank, gør de nok ikke, men man kunne da være heldig, især hvis de fortæller dem at du er blevet snydt af ham...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PimpF
    Matlock er en amerikansk tv-serie om en advokat/detektiv noget....hehe Grillrotte den var ellers go` :D


    Jeg tror desværre ikke der er så meget at gøre. Jeg har selv for længe siden overført nogle penge til en sælgers konto uden at få navn, adresse eller tlf. nummer. Jeg kontakte sælgers bank for at få vedkommendes navn osv. De må ikke oplyse noget da de har tavshedspligt. Min bank måtte heller ikke trække pengene tilbage. Det har vist noget med almindelig sund fornuft at gøre, at man ikke bare lige overføre penge til en persons konto uden at få navn, adress ellers hans tlf. nummer. Jeg gør det ihvert fald ikke mere... Men held og lykke med at få penge eller hard ware ;)


    hmm... Man skal altid huske på at få sælgers navn og adresse... Man kan selvfølgelig være bagklog, men gør det for sikkerhedens skyld... Havde engang det samme problem med en sælger... Vidste godt banken ikke måtte opgive sælgers navn så jeg overførte en krone eller hvad det nu var, til hans konto igen og bad bankdamen skrive en note til overførslen... Sagde til bankdamen at jeg SKULLE skrive bruge hans navn til noten... Da jeg fik navnet søgte jeg med adskillige key words på google og fandt til sidst en anden profil af ham under oc.dk eller oss var det hol.dk hvor han adresse stod...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    hmm... Man skal altid huske på at få sælgers navn og adresse... Man kan selvfølgelig være bagklog, men gør det for sikkerhedens skyld... Havde engang det samme problem med en sælger... Vidste godt banken ikke måtte opgive sælgers navn så jeg overførte en krone eller hvad det nu var, til hans konto igen og bad hende skrive en note til overførslen... Sagde til bankdamen at jeg SKULLE skrive bruge hans til noten, men kunne ik hsuke det... Da jeg fik navnet søgte jeg med adskillige key words på google og fandt til sidst en anden profil af ham under oc.dk eller oss var det hol.dk...


    Hvad? 8o

  • tror ikke han forstår hvad du mener, og jeg er sgu heller ikke helt med. prøv lige at læs hvad du skrev :)) giver ikke mening her ihvertfald.


    Men jeg køber heller ikke medmindre de giver adresse navn og gerne et telefonnummer. Så tjekker jeg om oplysningerne er rigtige, og er det de ja så køber jeg :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Butcher_hik
    tror ikke han forstår hvad du mener, og jeg er sgu heller ikke helt med. prøv lige at læs hvad du skrev :)) giver ikke mening her ihvertfald.


    Haha har oss været til tysk eksamen... Tror ik jeg fortælle den historie bedre, så bare ignorere mig :))

  • hvad med i det mindste at indtaste hans e-mail på et par "adult-sites" eller 40 :D

    / OS: Win7 x64 \
    / GFX: PNY GTX570 \
    / PSU: Corsair TX750w \
    / RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
    / CPU: Intel I7-920 Box-køler \
    / HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
    / Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
    / Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Hvad med at prøve at se hvad en "mailbomber" egentlig er?
    Du kan jo bare prøve og se hvad der sker. ;)


    Det ved jeg godt hvad er.. :P


    Jeg sad og ledte efter det over alt på google..
    Efter flere timer fandt jeg den skam, og problemet var at jeg ikke vidste hvordan den virkede..


    Så tænkte jeg den person jeg enlig bomber for nok ik en gang mine mails, og jeg gjorde det på min egen hotmail.. :boxed:


    Og tja så brugte jeg endnu flere timer på at slette de mail.. og efter det har jeg ikke rørt den program :D