Kan I anbefale en sovesofa ?

  • Mojn igen people... Mit værelse skal laves om og mangler faktisk kun en sovesofa... Kan I anbefale nogen ? Gerne under 3k... ;)

  • Jep .. Prøv Biva .. Da jeg flyttede til min nuværende lejlighed - som kun er en etværelses - valgte jeg at få mig en sovesofa ..


    Prøvede alle sovesofaer i Biva (stort set det eneste sted i Herning der passede til mit budget) og jeg er blevet positivt overrasket over den jeg valgte ..


    Udover man sover rigtig godt på den, så er den også meget nemt at gøre ren hvis der skulle blive spildt noget på den ..


    Og du kan så se den lige her ..


  • Hold k*ft den ser da godt ud... :D
    Er det nemt at fjerne hvis man har spildt en burger *G* ?
    Undskyld, jeg har haft en plat dag :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Hold k*ft den ser da godt ud... :D
    Er det nemt at fjerne hvis man har spildt en burger *G* ?
    Undskyld, jeg har haft en plat dag :))


    Hehe .. Det går nok - men jeg har aldrig spildt en burger *G*


    Dog har den været nem at rengøre når jeg har været barnepige for niecer/nevøer samt diverse folks små børn .. Har haft den i et år nu, og den ser stadig ud som ny .. (Gjorde den i hvert fald da jeg forlod min lejlighed *G*)


    Jeg har den så uden de der bøjler i enderne, men med puderne ..

  • Vi vil da have et billede, hvor du ligger i den Burger :D

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    man kan vel sove på alle sofaer :)) (hopper lige med på den platte vogn)


    Ja .. Spørgsmålet er bare for komfortabelt det er .. *G*


    Er man voldsomt krumrygget ville en hjørnesofa nok være bedst .. :))



    Edit: Berleburg .. Så kommer i sq til at vente 5 ugers tid *GG*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    man kan vel sove på alle sofaer :)) (hopper lige med på den platte vogn)


    Nemlig - og i princippet kunne jeg bare gå ud og sove hønsehuset og få dagen sladder med 7 høner og 1 kokkemand :))
    Ej, kan mærke kaffen er ved at tage overhånd...


    Er der ikke flere der kan anbefale en soversofa ? :P


    Edit: Berleburg, fremragende idee der... :)) Og Burger jeg venter gerne de 5 uger :))

  • Alt efter budget er der også det firma der hedder bluemoon, de laver nogen rigtig lækre modeller, men de koster os lidt mere..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg


  • Hønsehuset ? ;) Sover Bukker ikke i en stald :D


    *PLAT*

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af teko
    Alt efter budget er der også det firma der hedder bluemoon, de laver nogen rigtig lækre modeller, men de koster os lidt mere..


    Har lige tjekket nogle ud, men ja de overstiger mit budget en del :( Men de er sg oss pæn de fleste...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    Hønsehuset ? ;) Sover Bukker ikke i en stald :D


    *PLAT*


    :))

  • Jeg har en sovesofa fra.. Et eller andet, købt i Støc Bo eller sådan. Og hvis du ikke kan lide at sove hårdt, så er det nok en elendig idé, min sovesofa er blevet til en seng, da jeg er nød til at have en ekstra madras på, for ellers smadrer den simpelthen min ryg. Hvis du ikke har noget i mod det, så go for it :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af tRuz
    Jeg har en sovesofa fra.. Et eller andet, købt i Støc Bo eller sådan. Og hvis du ikke kan lide at sove hårdt, så er det nok en elendig idé, min sovesofa er blevet til en seng, da jeg er nød til at have en ekstra madras på, for ellers smadrer den simpelthen min ryg. Hvis du ikke har noget i mod det, så go for it :)


    hehe... nu er bare sårn at jeg 1000 knuder i ryggen, og derfor nød til at en meget blød sovesoa :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand


    hehe... nu er bare sårn at jeg 1000 knuder i ryggen, og derfor nød til at en meget blød sovesoa :P


    så vil jeg kraftigt anbefale dig at købe enten en seng eller en MEGET god topmadras,ellers får du hurtigt ondt i ryggen.


    jeg er blevet meget skuffet over min desværre...fortryder jeg ikke købte en seng istedet.

    Intel Q6600@3600
    Asus P5K
    4 GB Corsair XMS2 PC-6400
    XFX HD5850
    Samsung T220
    Corsair HX 620W

  • Hold dig langt væk fra sovesofaer med springmadrasser ^^ Jeg har 2 af den samme sove sofa(den ene er min søs' men hun har fået ny ^^)
    Og jeg har os omkring 1000 knuder i min ryg -.- Magen til parketgulv! Det føltes som om jeg sover på gulvet og ik i sengen :rolleyes: så tror derfor jeg snart køber en EKSTREMT blød seng :D (Vand seng... :dots: så ka jeg måske os overclocke den?? :evil: )...
    Men held og lykke med at finde den rette :D

  • Her er sådan 1 som jeg har... de kan købes i ide møbler Virkelig kvalli... bare klik nederst for og finde andre

    Your pony died because it wasn't pretty enough

    Rettet 3 gange, sidst af DoDo ().


  • Biva?! Og jeg troede du vidste hvad der var kvalitet! :)


    Biva er det værste l*rt man overhovedet kan finde! Det er billigt ja, men hvorfor mon det er det?


    Har en ting fra Biva, og det er godt nok noget l*rt :/ Kan man også se hvis man kigger på deres andre ting.


    Tag i stedet til en mindre butik som handler med møbler. Lidt dyrere, men meget bedre betjening og meget bedre kvalitet af varene.

  • Der er jo mange ting man skal tage i betragtning når man køber ny seng.


    Den skal jo ikke kun være behagelig at sove i. Man bruger den jo også til andre ting ...

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless


  • Well .. Nu er jeg ligesom kun på SU, og jeg var rent faktisk også forbi Idé Møbler, men de havde intet til den pris, og i den kvalitet som min sovesofa fra Biva rent faktisk er .. Og når jeg engang flytter til en større lejlighed så er det jo netop meningen jeg vil bruge en del flere penge til møbler m.v. fordi jeg på det tidspunkt vil have en ordentlig indtjening ..


    Jeg er fuldt ud tilfreds med kvaliteten på mine ting fra Biva, og betjeningen var ikke til at sætte en finger på .. At du ikke har haft samme oplevelse, beklager jeg - men de har fuldt ud levet op til mine forventninger ..


    Og forresten sover man ret godt på den pågældende sovesofa ..