• Hejsa


    sidder i også og ser kontant lige nu... føj hvor er det enlig klamt gjort!


    Hvad er jers mening om dette?


    EDIT: enlig nogle af jer som har været ude for dette???

  • SMS.ac



    har selv modtaget fra det men har self ikke håbet på det...


    SMS.ac er et firma som du tilføjede dig under "send free SMS MESSAGES"


    og så bliver man fanget i det og skulle betale 2,5 kr. per . sms som man modtagede fra dem..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Til os der ikk ser kontakt.. Hva sker der? Ser det ikke men vil da gerne være med i disskusionen ;)


    Hmm Telmore + flere dansk telegiganter tjener penge på at folk omkring det danske land bliver spamet fra USA... og hvis man ringer til dem nægter de det eller det gjore de :D ikke efter kontant har være efter dem :boxing:

  • well altså ja det er da svinsk af dem, men FUCK hvor er man dog også dum hvis man INDTASTER SIT HOTMAIL PASSWORD!!!


    Så beder man sgu selv om det. Derudover at de fokuserer på at hun troede hun kunne sende gratis sms'er fra sin mobiltelefon - det er jo bare ren og skær dumhed fra hendes side!


    Noget helt tredje er at det faktisk slet ikke en noget nyt Kontant har opstøvet:


    http://www.newz.dk/forum/item/55178/#

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    well altså ja det er da svinsk af dem, men FUCK hvor er man dog også dum hvis man INDTASTER SIT HOTMAIL PASSWORD!!!
    [/URL]


    JA mon ik! :D fatter heller ik hvordan man kan få sig selv til det :D


  • det har de nævnt..

  • Penge tilbage for sms'er
    18. maj 2005


    TDC arbejder i disse dage på at finde de kunder, som har ladet sig lokke af det amerikanske firma sms.ac's tilbud om gratis at sende sms'er via dets tjeneste. Hvad sms.ac ikke fortalte var, at det til gengæld kostede 2,50 kr. for hver modtaget sms. Og dem fik kunderne en del af fra de grupper, som sms.ac samarbejdede med.


    Det har ramt en del af TDC's mobilkunder, og selv om TDC ikke har været involveret i den ulovlige markedsføring og forretning, vil TDC medvirke til at holde sine egne kunder skadesløse i dette tilfælde.


    De 2,50 kr. bliver afholdt af firmaet Idaphones, som indgik en – i øvrigt lovlig – aftale med sms.ac, lige som Idaphones sørger for en liste over de TDC-kunder, som er ramt af bondefangeriet. TDC må til gengæld bruge en del mandetimer på administration af tilbagebetalingen.


    Det samme gælder kunder hos blandt andre Sonofon, Tele2 og Telia. Teleselskaberne har allerede lukket for sms.ac’s aktiviteter via deres net.


    Selv om det altså ikke længere er muligt for sms.ac at køre med tillægsfakturering, advarer projektchef Jakob Lind fra TDC Mobil om, at firmaet stadig kan være i gang med aftaler, der medfører store mængder spam til kunderne. Hvis strømmen af klager fra TDC-kunder fortsætter, vil de blive samlet og fulgt op hos TDC Mobil, siger Jakob Lind.


    KILDE : http://om.tdc.dk/artikel.php?i…gtag=tdc_o_tdcnyt_nyheder

  • Så er folk altså også selv ude om det :] Det er lige før jeg slet ingen medlidenhed har med dem :))


    Men nu ku jeg forestille mig at det er ulovligt det de laver, så ka jeg godt støve noget medlidenhed op.. Men hvis en lovlig organisation tjener penge på folks stupiditet så er det altså bare forretninger.. Folk må da lige vågne op og læse det med stort :boxed:

  • noget jeg bare er meget forundret over er, at selvom jeg fik en mail fra sms.ac, og altså ligger i deres database, så får jeg stadigt intet spam overhovedet på min adresse. Man skulle da ellers tro at et skruppeløst firma, som dem ikke ville have et problem med at sende mailadresse videre til tredjepart!


    Men forhelvede jeg fatter stadigt ikke at folk kan være så dumme at indtaste deres password mand.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    noget jeg bare er meget forundret over er, at selvom jeg fik en mail fra sms.ac, og altså ligger i deres database, så får jeg stadigt intet spam overhovedet på min adresse. Man skulle da ellers tro at et skruppeløst firma, som dem ikke ville have et problem med at sende mailadresse videre til tredjepart!


    Men forhelvede jeg fatter stadigt ikke at folk kan være så dumme at indtaste deres password mand.


    Ku forestille mig de prøver at holde sig inden for en bestemt lovgivning.. Det ka jo være de har fundet et smudt hul, men tror ikk de kommer igennem at videregive email-adresser ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    kan jo godt gøres under bordet og uden regning hehe ;)


    Hehe ja men ku det måske tænkes at der er tale om et totalt legalt firma, som ikk røvrender folk (Med vilje altså :))) og som prøver at følge lovgivningerne? Eller har jeg ikk hørt at det er US America vi snakker om? :)


    Ved ikk hvor jeg har den tanke fra, men at de ikk har sendt spam til emails virker underligt for mig..


    Nogen der ved hva der står i de her betalings beskeder som de sender?

  • ja... det fungerer ved at man opretter en bruger på sms.ac. Så kan man sende "flirts" fra en bruger til en anden. Fx. Wildhornyberrie (eksempel fra kontant :))) wants to be your friend.


    Det "fede" var bare, at der i deres betingelser, stod at de godt kunne finde på at formidle kontakt mellem to brugere. Altså at de sendte beskederne og ikke brugeren. Og det virkede lidt som om det nærmere var reglen end undtagelsen


  • Tja så kan hun fanme lære at læse hvad de skriver med småt !! Fedt at være så godtroende at hun tror hun får gratis sms og så endda skrive sin mail + pass.. Så ber' hun sgu selv om det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Tja så kan hun fanme lære at læse hvad de skriver med småt !! Fedt at være så godtroende at hun tror hun får gratis sms og så endda skrive sin mail + pass.. Så ber' hun sgu selv om det.


    Synes bare det var surt at det skulle gå ud over alle hendes venner + ders smser

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Tja så kan hun fanme lære at læse hvad de skriver med småt !! Fedt at være så godtroende at hun tror hun får gratis sms og så endda skrive sin mail + pass.. Så ber' hun sgu selv om det.


    Helt enig men nu var hun jo også kun 13 eller noget i den stil og sms-junkie. Så vælger man nok bare at tro på at alt er som det skal være. Men ja at man ligefrem kan få sig selv til at skrive sin email adresse og kode ind er da for dumt.


    Men hvor er det fedt at vi er så heldige i Danmark at teleselskaberne går ind og reder deres kunder i denne situation selvom de jo egentlig ikke har haft noget med det at gøre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad


    Helt enig men nu var hun jo også kun 13 eller noget i den stil og sms-junkie. Så vælger man nok bare at tro på at alt er som det skal være. Men ja at man ligefrem kan få sig selv til at skrive sin email adresse og kode ind er da for dumt.


    Men hvor er det fedt at vi er så heldige i Danmark at teleselskaberne går ind og reder deres kunder i denne situation selvom de jo egentlig ikke har haft noget med det at gøre.


    Hvem ved om de måske ikk har haft noget med det at gøre alligevel? Og nu redder de kunderne, så der ikk blir lavet undersøgelser om dem :roller: Det sku da lige passe :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Hvem ved om de måske ikk har haft noget med det at gøre alligevel? Og nu redder de kunderne, så der ikk blir lavet undersøgelser om dem :roller: Det sku da lige passe :boxed:


    Ja det er en kæmpe sammensværgelse som de har lavet for at sende hemmlige budskaber ud til deres kunder. De hjernevasker alle mobil brugere i verden for at forberede os på en invasion fra rummet.


    Nej spøg til side så har jeg rimelig meget tiltro til ihvertfald TeleDK og jeg tvivler meget stærkt på at de har haft noget som helst at gøre med dette.