Express delivery en underlig biks

  • Sidder lige med en skuffet smag i munden. X(


    Har i dag modtaget 2 kæmpe kasser med hardware fra Express delivery og det er jo næsten som juleaften men.....


    De kabinetter, som var angivet, som værende på lager, havde de ikke. Resultat = Jeg skulle annullere ordren og genbestille det hele og vælge et andet kabinet, hvilket jeg så gjorde. :roller:


    Næsten ½ delen af grejet ser ud til at have været pakket ud. :rolleyes:
    Asus A8V bundkortet, var f.eks oc'et. :]


    Socket 939 cpu'en var bare pakket ind i en antistatisk pose og så var den skid slået. Resultat = 4 + 5 bøjede ben. Flot. :roller:


    Den bestilte NEC DVD brænder, var ikke med og stod heller ikke som restordre. Resultat = 1 stk mail fra mig. Aner ikke hvad det går op i. Jeg bliver fnysende arrig hvis de røvrender mig for den. X(


    Købte 2 gange OEM win xp pro og sandelig, om ikke de sender 2 mus med, som jeg skal betale 30 kr. for stykket, på trods af, at jeg har købt hardware for 13.000 kr. :roller:


    Det købte Altec Lansing højttalersæt bærer også præg af genbrug og hvad værre er, det er defekt da det suser højt, selv om det er slukket.


    Jeg er skuffet. Det er godt nok usselt at levere sådan en gang lort til så mange penge. X(


    Er der andre, som har erfaringer med dem ?
    Det ser i hvert fald ikke ud, til at jeg ønskerr flere.
    Jeg kunne lige så godt købe tingene i genbrugsbutikken eller hente dem på lossepladsen.

  • uha lyder ikke som en god handel.


    Send hele skidtet retur og benyt de 14 dages fuld returret.


    BTW => Købte på et tidspunkt Altec Lansing 641 og det susede generelt meget højt selvom der slet ikke var noget lyd på maskinen 8o

  • Du er vidst langt fra den eneste der har problemer med dem... men trods alt er de jo ejet af Midt Data, så hvad er der at sige. Hørte også Splat havde problemer med harddiske hos dem, og mindes andre skrækhistorier.

  • Købte min Ipod Mini hos dem.. Ingen problemer der!


    Var forresten lige nede og kigge på dvd-afspiller idag nede i vores lokale Hifi biks (http://www.audiosound.dk), og fik lagt en dvd til side plus kabler, hvor de selv sagde at de ville gøre dvden regions fri helt gratis! Se det kalder jeg service :D



    Men du skal self. helt klart ikke finde dig i det der! Det er simpelthen menneskekrænkelse!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • 8o


    Jeg har lige bestilt min nye computer fra dem. Næsten alt er bestilt hos dem. Så fik jeg det så i går, og ingen problemer der. Alt gik som det skulle.
    Lidt surt den måde de har behandlet dig på.. :boxed:

  • Det var da utroligt, så uheldig du er når du handler. Brug din 14-dages returret og giv dem deres lort tilbage, med en lille seddel der forklarer hvorfor - og et en kopi af den mail du lige har sendt til KONTANT. Så skulle den være klaret..


    Har selv handlet to gange ved Xpress Delivery, og har ikke noget at bemærke. De leverede fra dag til dag, og varerne var som de skulle være.

  • Som de andre siger havde jeg også taget og sendt hele skidtet tilbage, for ville ihvertfald ikke tage imod en ordre med så mange "fejl" ....
    Tror bare ikke at det er meningen at du skal handle Hardware på nettet så uheldig som du er i dine handler ...

    |^|Dell Inspiron 6400
    |^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
    |^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
    |^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
    |^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

  • Tja... At gøre brug af min returret, bliver nok ikke aktuelt.


    Min niece står og tripper for at få sin computer og desuden ville mistet porto løbe op i 700 kr. :rolleyes:


    Det lykkedes at rette de bøjede ben ud på CPU'en. :D
    Bortset fra den susen i højttalerne, virker alt som det skal nu.
    Så håber jeg bare, at de er så ærlige, at indrømme fejlen med den manglende DVD brænder og sende den ASAP.


    De skod Altec Lansing højttalere, opretter jeg en RMA på og det kommer de til at slippe porto for. ;)

  • Synes nu også du skulle have bundet din niece fast til noget, og så sendt hele skidtet tilbage. Ikke på returret, men simpelthen fordi du ikke vil finde dig i den slags og så kræve at få refunderet porto og købe møjet et andet sted.

  • mine oplevelser er heller ikke for gode med dem.. bestilte 4x200 gb hos dem og da jeg fik dem så de sådan ud -->


    hd1


    hd2


    hd3


    ingen synlige fejl på hd4 men sendte hele skidet retur da jeg ille ville tage chancen.


    skal lige siges har fået 4 nye, MEN tog dov 1½ mdr. før jeg fik dem.


    de svaret fint på mine mails de første uger men derefter svaret de ikke , så slå deres CVR nummer op, fandt ud af midt-data ejer dem. jeg ringet til dem og de sagde de ikke kunne hjælpe da Express Derlervy ikke ydet telefon service så de kunne ikke hjælpe, men blev ved med at presse på, til sidste overgav damen sig jeg snakket med og fik ordre/rma nummer selvom hun ikke var meget for det, og vupti 3 dage efter fik jeg mine diske.

  • Send det hel tilbage og kræv portoen igen. Men ok, hvis du skal bruge det nu, så behold det. Men det er sgu da for dumt. Hvis der så er problemer senere, så er der altså ingen kære mor:-)
    Jeg havde straks sendt det tilbage, og bestilt noget andet, hos et fornuftigt firma

  • Ska lige siges angående de der AL 641 at mine også væser hvis jeg har sat diskanten alt for højt op.. men de spiller fortrindeligt ved 2/3 diskant ;)


    Hvis man ikk spiller eller ser film, men hører musik, så lægger man heller ikk mærke til den væsen..


    Ved selvfølgelig ikk om du stadig vil/kan lave rma, men tror altså at alle AT 641 gør det ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sukkerfar
    Send det hel tilbage og kræv portoen igen. Men ok, hvis du skal bruge det nu, så behold det. Men det er sgu da for dumt. Hvis der så er problemer senere, så er der altså ingen kære mor:-)
    Jeg havde straks sendt det tilbage, og bestilt noget andet, hos et fornuftigt firma


    Problemet er bare, at jeg i så fald hænger på 2 x 345 kr. i porto. At jeg forlanger portoen tilbage, er jo ikke ensbetydende med at jeg får det. Jeg har en formodning om, at de vil henvise til deres handelsbetingelser og så står jeg med håret i postkassen og har mistet 690 kr. i porto kr + 450 kr. for en betalt og ikke leveret DVD brænder.
    Jeg synes eftehånden at alle internet butikker sutter gevaldigt røv. Et fornuftigt firma eksisterer IMO ikke. X(
    Godt jeg har vidner på, at den brænder ikke var med.
    De får en sag på halsen, hvis de ikke rykker frivilligt ud med den.


    At jeg har brugt det meste af dagen på at geile computeren op, ville også være spildt og pakke det hele ned igen, ville være direkte sørgeligt. :rolleyes:


    Karga... De hvæser ikke, de suser rimelig højt, ligesom en radio der ikke er indstillet på en station og endda selv om de er slukket. Dem betaler jeg med glæde returporto for at slippe af med, hvis det er standarden for Altec Lansing.

  • du har ikke fået din vare... korrekt så hvorfor ikke prøve og sige dette kan ikke passe du har fået 3 brugte ting og der mangler en vare...


    så er der grund nok til de tager det tilbage..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    du har ikke fået din vare... korrekt så hvorfor ikke prøve og sige dette kan ikke passe du har fået 3 brugte ting og der mangler en vare...


    så er der grund nok til de tager det tilbage..


    Jeg har skam sagt det til dem, men har ikke fået svar endnu.


    De fik denne mail kl. 14.47


    Overskriften var: Hvad sker der ?


    Hej.

    Jeg har netop modtaget ordrenr: xxxxxxxxx og i den forbindelse er der 2 ting, som jeg undrer mig over.

    Hvor er den bestilte DVD brænder NEC 3540?
    Den var ikke med i de 2 kasser i har sendt.

    Jeres måde at sende CPU'er på, er under al kritik.
    Den bestilte CPU havde 4 + 5 bøjede ben og det var dermed ikke muligt at sætte den i soklen, uden at rette benene op,
    hvilket er risikabelt, da de nemt knækker.
    At pakke en CPU ind i blot en antistatisk pose og så sende den, går altså ikke.

    Jeg forventer at modtage den manglende DVD brænder snarest.

    Mvh
    Hans