Så tjek dog PM

  • Hva sker der?


    Tjekkede lige min message tracking og så at jeg har sendt 3 pm'er til 3 forskellige folk, en den 1/5 (kunne ikke engang huske hva indholdet i den var), en den 18/5 og en den 19/5...


    Hvorfor læser folk dem ikke? - Ja ok den der er sendt i dag kan da forståes, men de andre har ellers været meget aktive kan jeg se, men sjovt nok ikke tænkt over der er noget der hedder PM...


    Venligst tjek jeres PM folks (især zweb (selvom min PM dog kan være ligegyldig efterhånden), sukkerfar og munken) ;)

  • Ja jeg har såmen været ude for det samme, dem der ikke læser deres PM ved sikkert ikke at der er sådan en funktion.


    Til dem der ikke måtte vide det så står PM for: Private Messages, og overført til dansk: Privat Besked :D
    Og funktionen finder man i toppen af siden hvor der står: pm-box

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af icemann
    Ja jeg har såmen været ude for det samme, dem der ikke læser deres PM ved sikkert ikke at der er sådan en funktion.


    Til dem der ikke måtte vide det så står PM for: Private Messages, og overført til dansk: Privat Besked :D
    Og funktionen finder man i toppen af siden hvor der står: pm-box


    Zweb.dk skulle da gerne vide der var en sådan funktion, han runder da snat de 1000 posts, og munke skrev selv til mig føst så går da også ud fra han ved det :D


    Så er der kun sukkerfar tilbage...

  • Jeg vil også anbefale at folk tømmer deres PM inbox!


    Det er lidt trist at få at vide at man ikke kan sende beskeden fordi modtagerens inbox er fyldt...


    Hint hint - mrflashbag...

  • Amen.


    Der er nogle hundehoveder og sløve padder, som ikke tjekker om de har fået PM, men der findes dem der er værre. X(


    En her, har jeg købt en CPU af.
    Jeg bad ham høfligt om en bedre kvittering på den CPU jeg købte, da jeg har solgt den og køber ikke er tilfreds med kvitteringen og hvad gør knolden?
    Læser PM + mail efter nogle dage og undlader at svare. Efterfølgende PM, hvor jeg undrer mig over et manglende svar, har vedkommende endnu ikke læst.
    FLOT. :roller:
    Tja, han må vel snart have besøg så. :roller:


  • Der er vidst nogen der taler om mig :D


    Ej..


    sorry men har slet ikke set dem..
    og plejer der ikke komme popup besked når man for pm, el. er det bare mig..


  • gå ind i dine indstillinger for din profil og sæt et flueben ved "modtag mail" ;) .. så misser du dem i hvertfald ikke, medmindre du da heller ikke tjekker din mail .. hehe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    gå ind i dine indstillinger for din profil og sæt et flueben ved "modtag mail" ;) .. så misser du dem i hvertfald ikke, medmindre du da heller ikke tjekker din mail .. hehe


    hehe ej okay..


    Skal nok..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zweb.dk


    hehe ej okay..


    Skal nok..


    Behøver du ikke, bare et forslag .. Tjekker nemlig heller aldrig min PM boks, så det er rart med en mail når en eller anden endelig skriver noget deri ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Try-this


    me2 og har også den popup ting til, så jeg misser dem ikke..


    Tror ikke jeg har popup slået til, men dem tager FF vel alligevel .. Og jeg hader desuden popups :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Tror ikke jeg har popup slået til, men dem tager FF vel alligevel .. Og jeg hader desuden popups :]


    er også en af de eneste popup'er jeg tillader ;)


  • Du kan såmen også se det her > ;)