To spilledages karantæne til voldelig Møller

  • Apropos det, som blev diskuteret lidt i min tidligere tråd om BIF-FCK kampen.
    Så er der da heldigvis kommet en konsekvens, af det vanvittige svineri - som Peter Møller diskede op med i slutfasen af kampen.
    http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=293910


    [Blocked Image: http://images.bt2.metropol.dk/282/282456/282456_large.jpg]


    [Blocked Image: http://images.bt2.metropol.dk/282/282454/282454_large.jpg]


    Rart at sådan noget ikke bliver forbigået uden straf.


    IMO så burde han slet ikke få lov til, at spille resten af sæsonen. Så ku' det være at han ku' lære hvordan han skal opføre sig på banen !


    Vold hører heller ikke til på en fodboldbane - lige såvel som det ikke hører til nogen steder overhovedet !


    Edit: Han burde IMO også forlade posten som Spillerforeningens formand. Ikke noget godt signal at sende, når man repræsnterer alle de andre spillere ! :rolleyes:

  • ja enig.. det var noget svinneri peter møller lavede.. men han er jo ikke den eneste der har gjort noget i den stil i denne season.. man kan ihvertfal godt hører vilket hold du holder med.. :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    ja enig.. det var noget svinneri peter møller lavede.. men han er jo ikke den eneste der har gjort noget i den stil i denne season.. man kan ihvertfal godt hører vilket hold du holder med.. :rolleyes:


    Ja, helt upartisk er den gamle ikke. Som at spørge en BIF-fan om Brøndby vinder i år :roller:
    Men ingen tvivl om, at vold ikke hører til i fodbold.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    ja enig.. det var noget svinneri peter møller lavede.. men han er jo ikke den eneste der har gjort noget i den stil i denne season.. man kan ihvertfal godt hører vilket hold du holder med.. :rolleyes:


    Nu handler det her ikke om hvem jeg holder med. Det handler om en spiller, som konstant er i centrum pga. af hans voldelige spilfacon. Det er jo ikke 1. gang han bruger sine albuer. At han så samtidig er spillernes formand, gør det jo bare mere grotesk.
    Det handler også om at vold skal toleres.
    Min mening om vold på fodboldbanen ville være den samme, hvis det var en Brøndby-spiller, der havde gjort tilsvarende.
    Det hører simpelthen ikke til nogen steder, bevidst at øve vold mod andre. Folk der gør det - har en brist !
    Længere er den ikke.


    Edit: Hvad med de signaler, sådan uhyrligheder sender - til alle de mange børn og unge, som enten ser det på stadions eller i TV ?
    Hvis de ikke bli'r straffet er de IMO, med til en del af den ødelægge vores ellers så udemærkede samfund - ihf. i mange henseende.

  • Dumt. Vold hører ikke til i sport (Kampsport undtaget).
    Men det er sgu meget sjovt at se f.eks. ishockey-spillere slås. Hehe. Ligesom det er sjovt at se speedway / cross når de vælter :P


    Men holder sgu med FCK selvom jeg er fra Odense :P


  • problemet er jo at det altid er de samme få spillere der bliver straffet. Før var Brian Steen også et yndet offer. Der bliver jo begået svinestreger hele tiden, af alle spillere. Det holder sku ikke at kun straffe nogle få af dem. Selvfølgelig skal han da ikke trække sig som spillernes formand, et er hvordan man er på banen noget andet er hvordan man er udenfor banen. og nej jeg er ikke FCK fan.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af And what not


    problemet er jo at det altid er de samme få spillere der bliver straffet. Før var Brian Steen også et yndet offer. Der bliver jo begået svinestreger hele tiden, af alle spillere. Det holder sku ikke at kun straffe nogle få af dem. Selvfølgelig skal han da ikke trække sig som spillernes formand, et er hvordan man er på banen noget andet er hvordan man er udenfor banen. og nej jeg er ikke FCK fan.


    Min tillid - som spiller og træner - til ham, er da smuldret totalt. Jeg kan ikke ud fra, hvad vores samfund står for og min egen holdning til hvordan fodbold bør spilles, acceptere at en voldelig spiller, skal være frontfigur for vores bedste spillere. De er jo, som en slags ambassadører for fodboldspillet her i landet.
    Selvfølgelig skal andre, der begår de samme forselser også straffes. Syn's jeg også, at jeg har beskrevet !

  • Synes også personligt at det er godt, at folk bliver straffet for sådan svine streger! Vold har intet at lave på en sportsplads ( bortset lige fra boksning osv :D )


    Hørte lige i nyhederne, at FCK's sportsdirektør var utilfreds med kendelsen???? Synes virkelig det er dybt latterligt at nogen kan være utilfreds med den kendelse, når det er så tydeligt at se!


    Synes personligt, at han burde have haft 4-5 spilledages karantæne og evt. en bøde oveni.

  • Så skal Retov kraftdeme også have noget for blodtuden på Linderoth, tsk.

    · Core 2 Duo E8400 w/ Zalman 9700 LED
    · ASUS Maximus Formula Republic of Gamers
    · OCZ DDR2 PC6400 2*2GB w/ Corsair DOMINATOR Fan
    · Inno3D GeForce 8800GTS 512MB
    · Maxtor, Seagate & WD 1120 GB HDD's
    · Corsair HX620W
    · Antec P182 w/ 2x Scythe SFF21D
    · Creative Audigy 2 ZS
    · Samsung SyncMaster 959NF 19"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Elmdulf
    Synes også personligt at det er godt, at folk bliver straffet for sådan svine streger! Vold har intet at lave på en sportsplads ( bortset lige fra boksning osv :D )


    Hørte lige i nyhederne, at FCK's sportsdirektør var utilfreds med kendelsen???? Synes virkelig det er dybt latterligt at nogen kan være utilfreds med den kendelse, når det er så tydeligt at se!


    Synes personligt, at han burde have haft 4-5 spilledages karantæne og evt. en bøde oveni.


    Han er heller ikke for klog - var vist også noget med, at han var i klammeri i Norge - med nogle journalister. Han blev vist også anmeldt. :rolleyes:
    Han piver hver gang det ikke lige går, som han prædiker.
    Møller har jo selv erkendt, at han vist nok, var lidt meget overtændt.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af noxerN
    Så skal Retov kraftdeme også have noget for blodtuden på Linderoth, tsk.


    FCK har skam også anmeldt den situation.


    Forskellen på den og den med Peter Møller er at dommeren så situationen med Retov og vurderede at han ikke gjorde noget forkert. Dommeren så ikke situationen med Peter Møller og derfor kan DBU gå ind og give karantæne der.


    Jeg så ikke selv situationen med Retov, så jeg kan ikke udtale mig om den.

  • herregud, sporten gik over gevind. han gør det IKKE med vilje kan man nemt se på billederne, så slap dog af!


    Geez, det var et uheld i hans raseri, intet andet. Og jo, det var det. som brøndby fan ville jeg også sige det var med vilje, men er neutral!

  • Et eller andet sted syntes jeg sgu det er meget rart at spillerne går så meget op i det. Selvfølgelig kan det tage overhånd men det sker heldigvis ikke så tit. Men helt enig i af han ikke skal fyre en albue i hovedet på modstanderen. Eller når det bare er brøndby er det vel iorden ;)

  • Jeg sys det er mega ringe gjordt af Møller... Oss fordi han er et slags forbillede for andre... Jeg sys at straffen for vold på banen skulle være meget højere... samtidig har tilskuerne betalt for at se fodbold og ikke slåskampe... Nu har han bevist hvor mange brikker han har at flytte med...

  • Synes bestemt heller ikke det var ok det 32 gjorde, men synes han ofte bliver gjort til syndebuk i sådanne situationer. Var inde og se en kamp med OB, hvor han selv fik flækket tuden så blodet var i hele ansigtet og nede på trøjen - manden spillede videre og brokkede sig ikke .


    Synes generelt DBU burde være bedre til at hindre sådan noget - og IKKE KUN på ham !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Nu har han bevist hvor mange brikker han har at flytte med...


    Siden han er formand for spillerforeningen har han nok en del at sige - synes det er en dum bedømmelse du kommer med. Kender bestemt mange personer i privaten der har ganske meget at flytte med, men som stadig kan begå fejl

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Siden han er formand for spillerforeningen har han nok en del at sige - synes det er en dum bedømmelse du kommer med. Kender bestemt mange personer i privaten der har ganske meget at flytte med, men som stadig kan begå fejl


    Det er ikke en fejl at begå vold, det er en holdning manden har... Det kan godt være han er en fin gut med stor intelligents, men det er ihf. ik smart at slå modstanderne...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Det kan godt være han er en fin gut med stor intelligents, .


    hmm men det var lige det modsatte af hvad du skrev før ?



    nå men ligemeget - vi er bestemt ikke uenige om at det var en dum handling han gjorde.