hvad sker der på tweak????

  • nå å er tweak også blevet popsmart med WOW topic og det hele.........jeg ved ikke hvad i synes derude, men personligt synes jeg ikke det fortjener et helt forum for sig selv herinde. snakken har altid været holdt på et minimum for spil takket være det faktum at det er blevet holdt i off-topic.


    skulle det endelig være så lav da et der hedder SPIL (evt under software) og så lav en WOW kategori derinde. så kan der også blive plads til andre spil hvis det havde interesse.


    Der er sikkert nogle hovedadmins der er uenige med mig (og de spiller sikkert wow) men det er en lidt forkert drejning tweak tager med det IMO.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Synes da det er dejligt, især fordi jeg tror på der kommer en masse nye brugere til tweak som spiller WoW. Synes især det er dejligt fordi jeg egentlig ikke kan li' de danske WoW sider der er lige for tiden.

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • jeg synes bare der er for mange kategorier inden for WoW.. alle de dungeons forvirrer mig :rolleyes:
    kan man ikke bare lave det ligesom i alle andre kategorier hvor man laver sin tråd og diskuterer hvad man vil der?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ramaskriget
    jeg synes bare der er for mange kategorier inden for WoW.. alle de dungeons forvirrer mig :rolleyes:
    kan man ikke bare lave det ligesom i alle andre kategorier hvor man laver sin tråd og diskuterer hvad man vil der?


    Tror det ville give mere mening hvis du spillede WOW ;)

  • har spillet det men kørte hurtig død i det.
    Gør mig nu heller ikke noget at der er et wow forum her.
    Ligesom med alle de andre forums kan man jo bare lade vær med at kigge derinde hvis det ikke interesserer en og nu slipper vi jo (forhåbentlig) for alle de WOW tråde inde under software.

  • Er sådan set fuldstændig ligeglad med om det er der eller ej, man kan vel bare lade være med at besøge den sektion hvis ikke det lige er ens interesse?


    Og WoW er vel det mest populære lige for tiden ...

  • bah.. wow fotjener da ikke et helt FORUM
    så lav dog et der hedder SPIL som fragman også siger

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Synes det er okay med et wow-forum, så slipper vi for alle de "wow-mig-dit-og wow-mig-dat" tråde i SW. ;)
    (Spiller ikke den slags, siger mig absolut intet. Hvis nogen sku' være i tvivl. :)) )

    For min skyld kunne det sagtens være en undermappe i det, som Grill siger "Spil og programmer".
    Det lyder lidt mere rigtigt end Software og programmer - som rent faktisk betyder det samme. :rolleyes:


    Edit: Men la' os nu se om der i det hele taget er brug for det, efterhånden som folk bli'r trætte af det. Synes allerede at interessen er dalende. Der er vel også grænser for hvor meget sådan et opreklameret spil, kan blive ved med at fænge. ;)


  • Hvor er det lige du ser det?? :roller:


  • Du har jo intet at have den påstand i ;) Det går netop den anden vej..


    De er hele tiden nød til at opgradere servere og lave nye for at give plads til alle dem der vil spille det.

  • imo, er det dybt latterligt med et wow forum.. der kunne lige så godt være et Diablo 2 forum Cs forum og alle muglige andre.. så skal i lave en der hedder "Spil" som er blevet nævnt.. og så ikke alle de der sub folders til spilene, så kan man næsten blive ved..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Du har jo intet at have den påstand i ;) Det går netop den anden vej..


    De er hele tiden nød til at opgradere servere og lave nye for at give plads til alle dem der vil spille det.


    Og udover det bliver spillet hele tiden videreudviklet...


    Din teori er gennemhullet bentz... :)) :boxing: