Hacker ringede 150.000 gange til TDC

  • Lavede lige et hurtigt overslag... Han har ringet ca. 410 gange om dagen... Eller 17 gange i timen...


    Tror ikke engang jeg har ringet så meget i hele mit liv...

  • Det er jo helt vildt 8o


    Som du siger, det viser ens øvrige sanser bliver styrket .. Dog må blind være noget af det værste i mine øjne. Ikke at kunne se nogen af de smukke ting i verden .. naturen osv.

  • Det er efterhånden en gammel sag, var også oppe sidste år en gang. Men den er åbenbart dukket op igen.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    Det er efterhånden en gammel sag, var også oppe sidste år en gang. Men den er åbenbart dukket op igen.


    Fordi retsagen åbenbart kører nu!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Han må godt nok ha kedet sig 8o


    Men hvordan hacker man via en fastnet telefon ? Det troede jeg kun man kunne dengang man forbandt sig til nettet over 28k modem :roller:


    Kan huske at der for laaaang tid siden var noget med at man kunne få en fløjte i kornflakes pakkerne.. Hvis man så fløjtede i den når man ringede til en person mens man sad med røret så gik telefone på en eller anden måde i kramper også kunne man ringe gratis.. :D Det var hvist den første form for "hacking"..

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Kan huske at der for laaaang tid siden var noget med at man kunne få en fløjte i kornflakes pakkerne.. Hvis man så fløjtede i den når man ringede til en person mens man sad med røret så gik telefone på en eller anden måde i kramper også kunne man ringe gratis.. :D Det var hvist den første form for "hacking"..


    Nå ja det ka jeg godt huske :D det var da for sindsygt :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Kan huske at der for laaaang tid siden var noget med at man kunne få en fløjte i kornflakes pakkerne.. Hvis man så fløjtede i den når man ringede til en person mens man sad med røret så gik telefone på en eller anden måde i kramper også kunne man ringe gratis.. :D Det var hvist den første form for "hacking"..


    Vildt!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FonZi


    Kan huske at der for laaaang tid siden var noget med at man kunne få en fløjte i kornflakes pakkerne.. Hvis man så fløjtede i den når man ringede til en person mens man sad med røret så gik telefone på en eller anden måde i kramper også kunne man ringe gratis.. :D Det var hvist den første form for "hacking"..


    hvad nu hvis man kun havde guldkorn :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThoG
    det med fløjten var i en captain crunch pakke hvor der var en fløjte som "captain crunch" som han bliver kaldt nu lavede en 2600 hertz tone ind i røret på betalings telefoner og så troede telefonen at der var kommet penge ind.... tror nok at nu hvis man selv laver en maskine der kan det hedder den blue box


    lyder da for vildt, virker det også med moderne betalingstelefoner? :D

  • synes den med ham den 16 årige svensker er en mere spændende sag (nu vi snakker hacking)


    Den lille knægt får nok ikke svært ved at finde job, hvis han slipper ud af det rod han har lavet deroppe ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial
    synes den med ham den 16 årige svensker er en mere spændende sag (nu vi snakker hacking)


    Den lille knægt får nok ikke svært ved at finde job, hvis han slipper ud af det rod han har lavet deroppe ;)


    den sag sys jeg ikke har hørt? har du link?

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • nope det virker ikke med telefoner længere.... men der er andre måder:P men siger ikke noget



    ham den 16 årige er ikke SYG til hacking han har bare været heldig at finde ud af at de hosts han har hacket ikke var patched før nogle andre havde gjort det det var noget HELT andet hvis han SELV havde fundet alle fejlenene og skrevet exploits til dem