ikke så extreme Sport???

  • Og hvordan kan de tre sportsgrene være ekstreme?


    Det eneste roning jeg har været i nærheden af er romaskiner, og så har jeg padlet rundt i en kano - men har du overvejet hvad du evt. har mest lyst til?


    Altså er du vild med at løbe, og har en god springkraft - så er atletik nok det du skal have gang i .. Er du panisk angst for vand - så skal du nok droppe både roning og kajakken .. *G*

  • Faldskærm- & Basejump :clap: .... Fedeste adrenalin-sus IMO.


    Rafting er nu ellers også en fed ting. God gruppe-aktivitet IMO.



    Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og hvordan kan de tre sportsgrene være ekstreme?


    Tja ... u got a point ... men på den anden side, så er det da extremt at mænd gider rende rundt i spandex.... :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Og hvordan kan de tre sportsgrene være ekstreme?


    Roning er en extreme sport eller kan være.... Kajak kan være lidt... Det kommer jo an på hvor det foregår ... hvis det er i nærmeste branddam så... Men hvis det er ved masser af små vandfald eller masser af strøm... ;) Atletik kender jeg ik noget til... Det er moder natur der bestemmer det :))

  • har selv været atletikmand i snart 13 år.
    Det kan da varmt anbefales. Nu er du i Kbh. kan jeg se, så prøv enten KIF, Sparta.
    Gik selv i TIF (Trongaardens IF, Lyngby)
    Der får du brugt hele kroppen.
    Du kan jo lægge ud med mange kamp.
    (10 kamp for mændens hvedkommende, 7 for kvindernes)
    Jeg hold mig til 10-kampen... har jeg ikke fortrudt, er sq blevet til mange rejser efterhånden. :)


    kan da lige smide et billede af mig her hehe :
    [Blocked Image: http://tif.dk/web/Fotogalleri/…aend_kvalifikation/P6.jpg]


    her er lige et par til :


    Kuglestød


    En klub m8 i stangspring .. det ser lidt mere Xtremt ud :-)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af neroes
    Basejump er hvor du hopper fra et fast sted som en høj bygning eller et bjerg, selvfølgelig med en faldskærm.


    nej da jeg plejer at hope uden :crazyeyes:

  • går altid det modsatte af hvad din kæreste/kone siger.
    Og se hvor langt du kan trække den. Inden hun flipper helt ud. Det er extrem sport. Med meget spænding HEHE

  • Jeg er meget nysgerrig efter at få at vide, hvordan roning - en sport hvor en eller flere personer sidder ned og river i en åre kan være en ekstremsport???


    Jeg er sikker på at det kan være hårdt nok at ro...men ligefrem ekstrem sport er vel at tage munden lidt for fuld.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Tak folkens i har gjort det klart med ekstrem sport, men overskriften har været ændre i lang tid nu, kom så med noget man kan bruge i stedet


    Hm, siden du ikke er til extrem sport alligevel da du fandt ud af hvad det er, hvad så med bordtennis ? ... Bentzin syntes det er meget sjovt ... :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Hm, siden du ikke er til extrem sport alligevel da du fandt ud af hvad det er, hvad så med bordtennis ? ... Bentzin syntes det er meget sjovt ... :D


    base jumping, nej tak.


    Faldskærmsudspring helt klart, vil meget gerne, men jeg er stadig en skole dreng og faldskærmsudspring er der meget mere der skal læres (teori) så det der ik tid til.
    :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Faldskærmsudspring helt klart, vil meget gerne, men jeg er stadig en skole dreng og faldskærmsudspring er der meget mere der skal læres (teori) så det der ik tid til.
    :cheers:


    Det er nu ikke så tidskrævende som du måske tror.


    Hvis du har tid til sport generalt, så har du jo også tid til det hvis lysten er der. Du kan jo evt. starte med et tandem-spring med en instruktør.


    Hvis du altså må for dine forældre ... Kan ikke huske hvor gammel du er.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Perle
    går altid det modsatte af hvad din kæreste/kone siger.
    Og se hvor langt du kan trække den. Inden hun flipper helt ud. Det er extrem sport. Med meget spænding HEHE


    ROFL! :)) :)) :))


    Jeg ved nu ikke ronning er nok en ekstrem sport alt efter hvor man roer... men de andre 2 vil jeg nu ikke deffinere som ekstrem sport...


    har selv spillet bordtennis en del hvilket jeg heller ikke vil sige er en ekstrem sport...


    men det kommer jo i bund og grund an på hvor meget man presser sig ;)


    men jeg ville sige Teakwondo eller spring gym så er vi over i noget ;)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM