Mælk Giver Bumser!

  • Som der os står skrevet i artiklen, er det ikke alle som får bumser...


    Vil ihvertfald give det en chance :P

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Har drukket mælk i ca. 50 år - mest skummetmælk og så at sige aldrig haft en bums.
    Ka' jo være at mælk - sammen med usunde spisevaner (pizza, burgere, chips, slik o.lign.) øger bumse-produktionen. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Har drukket mælk i ca. 50 år - mest skummetmælk og så at sige aldrig haft en bums.
    Ka' jo være at mælk - sammen med usunde spisevaner (pizza, burgere, chips, slik o.lign.) øger bumse-produktionen. ;)


    Bingo ;) - der er snart ikke den fødevarer der ikke er blevet advaret mod :] - Har for længst indset at alle disse "undersøgelser" skal man tage med et kraftigt gran salt. :rolleyes:


    Drikker også meget mælk, men får ikke andet end et lille "mærke" i ny og næ ;)

  • Det er da skønt folk læser artiklen...


    "Bemærkelsesværdigt nok frikender undersøgelsen pizza, pomfritter og andet junkfood for at være skyld i teenageres bumser."

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Krillen
    Det er da skønt folk læser artiklen...


    "Bemærkelsesværdigt nok frikender undersøgelsen pizza, pomfritter og andet junkfood for at være skyld i teenageres bumser."


    Nu gi'r jeg ikke meget for sådanne undersøgelser. Fremgår vist tydeligt af mit indlæg. :roller:

  • Det var lige godt pokkers .. Drikker da gerne de der 6 L om ugen og døjer da også med bumser, men det synes jeg sådan set at have gjort i nogle år efterhånden ... om det er mælken eller ej, ved jeg faktisk ikke ... Har bare altid drukket meget mælk ...


    Tror dog næppe det er derfor, ved for megen kage er med til at øge bumser hos mig, så tror nærmere det er for megen fedt eller lign. der ligefrem giver problemet ...


    Men hvad ved jeg, jeg er ikke læge ... Ved bare det er et irriterende problem .. Men gider ikke skære ned på mælken, det er godt med protein og kalk til kroppen ...


    Edit:
    Det er jo også vanvittig forskelligt hvormeget folk plages af bumser. Nogle døjer aldrig med det og andre kan næsten ikke slippe af med det ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Har drukket mælk i ca. 50 år - mest skummetmælk og så at sige aldrig haft en bums.
    Ka' jo være at mælk - sammen med usunde spisevaner (pizza, burgere, chips, slik o.lign.) øger bumse-produktionen. ;)


    Bumbser fremkommer når hårrøderne bliver blokeret, eksempelvis af døde hudceller, samtidigt med at kirtlerne producere meget store mængder olier, hvor en bestemt bakterie ved navn propionibacterium kan udvikle sig eksplosivt.
    Det slim, eller hvad du vil kalde det, som er i bumbser er disse bakterier, samt de forsvars mekanismer der træder i kraft for at dræbe dem.


    :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xEEDR-


    Bumbser fremkommer når hårrøderne bliver blokeret, eksempelvis af døde hudceller, samtidigt med at kirtlerne producere meget store mængder olier, hvor en bestemt bakterie ved navn propionibacterium kan udvikle sig eksplosivt.
    Det slim, eller hvad du vil kalde det, som er i bumbser er disse bakterier, samt de forsvars mekanismer der træder i kraft for at dræbe dem.


    :)


    Du mener vel poerne og ikke hårrødderne ? men ellers den videnskabelige forklaring. Nogles hud er dog bare bedre til at håndtere disse problemer. På mirakuløs vis ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    fedt = bumser
    sødmælk har vidst omkring 3% fedt, så herregud?
    Lad nu den artikel ligge, ikk tro på den da!


    Ja, du bliver hvad du spiser :] Dog atlid undtagelser ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper
    fedt = bumser
    sødmælk har vidst omkring 3% fedt, så herregud?
    Lad nu den artikel ligge, ikk tro på den da!



    Fedt er ikke bumser!! Kender 100 der ikke æder andet end junkfood.. de har ingen bumser!


    Edit: Men de drikker ikke mælk :P!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

    Rettet en gang, sidst af Krillen ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Har drukket mælk i ca. 50 år - mest skummetmælk og så at sige aldrig haft en bums.


    Nu skal du ik forgive dig for at være smukkere end du er *G* :))
    Attach dit livsgallery og lad os bedømme :))