www.team-antique.dk - Meninger/råd

  • Hey


    Ja min klan har fået klasket en hjemmeside op men vi gider ikke have et template som så mange andre, så jeg vil gerne spørge jer til råds, plz skriv jeres meninger om indholdet og råd/tips til det fremtidigt design og evt. nyt indhold, på forhånd tak!


    http://www.team-antique.dk


    PS: Skal lige siges den ikke har været opdateret i et stykke tid, da vi først skal være enige om det nye design :)


    //xpz

  • Takker allesammen, men som sagt vi vil ikke have et template ;) Vi vil prøve at designe vores egen side, farverne er bestemt: Sort,orange og lidt sølv kanter...


    Ja siden er ikke opdateret og bliver det ikke før det nye design kommer men kan da sige at vi måske får, Steelpads,teflon,t-shirts og har VT,BNC og får server i næste måned så det går fint desuden har vi fået 2 nye members :D


    OBS: Siden bliver ikke vist rigtigt i FF!

  • Du siger i ikke vil have template... må desværre sige det var det første jeg tænkte da jeg så siden. Det ligner noget der er taget ud fra et template.


    Sjov ide at bruge grøn ved første matrix agtige billede og derefter blå på siden... det skal hænge sammen.


    Desuden så kommer nogen af de fine billeder i har i baggrunden ikke jeres egne billeder. Husk nu lige at få lov til at bruge dem.... de kommer vist fra bear art nogen af dem. Han har jo altså copyright på dem.


    Men ellers er det vil rimeligt...

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Okay, introen tingen bliver fjernet, og jeg ved udmærket godt det er et template, hvis du læser ordentlig igennem skriver jeg at vi vil lave vores eget design istedet for template.

  • Well .. Gider ikke kommentere på designet, hvis det alligevel ikke er det I vil bruge, men når jeg ser på indholdet på siden, så har jeg svært ved at tage jer specielt seriøse som CS klan ..


    Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes det er forkert at blande diverse små spil, wallpapers m.v. ind i en hjemmeside for en CS klan - det virker IMO useriøst ..


    Derudover skal I huske at læse korrektur på det der bliver lagt online, så der ikke er stave- og eller grammatikfejl ..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger
    Well .. Gider ikke kommentere på designet, hvis det alligevel ikke er det I vil bruge, men når jeg ser på indholdet på siden, så har jeg svært ved at tage jer specielt seriøse som CS klan ..


    Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes det er forkert at blande diverse små spil, wallpapers m.v. ind i en hjemmeside for en CS klan - det virker IMO useriøst ..


    Derudover skal I huske at læse korrektur på det der bliver lagt online, så der ikke er stave- og eller grammatikfejl ..


    Okay mange tak, men vi er skam dybt seriøse ;)

  • en lille fejl der er kommet msn 7.0 full ;)


    ellers meget fin side :D

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

    Rettet en gang, sidst af Karse ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karse
    en lille fejl der er kommet msn 7.0 full ;)


    ellers meget fin side :D


    Ja det kan jeg godt se :T

  • IMO er det da en okay side - men synes jeg har set et par hundrede magen til.
    Hvis man vil lave en speciel side - så la' vær med at efterligne det alle andre gør. Lav jeres egen stil helt fra bunden.
    Forstår heller ikke, hvad alle de der småspil skal ligge på en klan side for. Det var så min mening.


    Edit: Det er rimelig useriøst, at der er stave- og grammatikfejl. Allerede der står nogle folk af.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    IMO er det da en okay side - men synes jeg har set et par hundrede magen til.
    Hvis man vil lave en speciel side - så la' vær med at efterligne det alle andre gør. Lav jeres egen stil helt fra bunden.
    Forstår heller ikke, hvad alle de der småspil skal ligge på en klan side for. Det var så min mening.


    Edit: Det er rimelig useriøst, at der er stave- og grammatikfejl. Allerede der står nogle folk af.


    Ja det er også de ting jeg selv har været meget utilfreds med men skal lige siges ham der har lavet den kun er 13 år, så kunne ikke få mig selv til at rakke på ham :roller:
    Men hvis det er iorden vil jeg gerne tage tråden op når vores nye design er kommet på banen også få nogle meninger :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mazie
    Lad siden loade direkte istedet for den "intro" side!


    Der vil ikke komme nogle intro i det nye design.
    er der ikke nogle der vil kan komme med en ide til menu design? hovedfarverne er: orange, sort og sølv