Find et bestemt årsregnskab for en virksomhed

  • Hej jeg ville lige høre om i ved hvor man kan hente åropgørelser fra selvstænidige virksomheder jeg har deres CVR nr osv men jeg ikke finde årsopgørelserne kun for de rigtigt store virksomheder som lægger det ud på deres hjemmeside. og de er lidt for store til mit projekt


    MVh Obiwan

    HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af oBiWaN
    Hej jeg ville lige høre om i ved hvor man kan hente åropgørelser fra selvstænidige virksomheder jeg har deres CVR nr osv men jeg ikke finde årsopgørelserne kun for de rigtigt store virksomheder som lægger det ud på deres hjemmeside. og de er lidt for store til mit projekt


    MVh Obiwan


    Som Martin skriver er det A/S selskaberne du skal have fat i.
    Hvis du ikke kan finde deres regnskab, kan du jo bare ringe til dem og sige du skal bruge det til noget skole - det plejer der ikke at være nogle problemer i ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Aerial


    Som Martin skriver er det A/S selskaberne du skal have fat i.
    Hvis du ikke kan finde deres regnskab, kan du jo bare ringe til dem og sige du skal bruge det til noget skole - det plejer der ikke at være nogle problemer i ;)


    Nej ikke så længe man får fat i et firma/selvskab der ikke har problemer med deres økonomi :))

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Det drejer sig udelukkende kun om A/S og APS men er der ikke en database på nettet hvor man kan finde det??


    Edit APS skal der oxo opgive det hvis det har en stor omsætning

    HP dv et eller andet?
    Zepto=helldell hvornår er der egentlig nogen der tager sig sammen og laver en blog imod dem?