Handle ved overclockers.co.uk.. hvordan er det nu lige...

  • Når man handler noget ved overclockers.co.uk hvordan er det så lige.


    Skal man sende dem et eller andet info omkring man ejer det kort som man nu bruger....


    Hvor meget skal de have og er det pr. email eller hvordan ??

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Du får en email hvor der står hvad de vil have.


    De gange jeg har handlet hos dem er det et billede hvor følgende 2 ting er på og det kan læses :


    - Lønseddel hvor der står navn og adresse.
    - VISA/Dankort


    ... og så skal alt på billedet naturligvis være LÆSBART.


    ... og ja, det er pr email de vil have det billede hvor disse to ting er.... på samme billede ja.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bjergkanin
    Såvidt jeg ved skal du bare sende et scannet billede af for og bagside af dit betalingskort. Det var i hvert fald alt de behøvede at se da jeg handlede der.


    Bjergkanin.


    Den del ville jeg så lige undværre ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22
    øhh bruge lige lidt af denne tråd... hvad med fragt?


    Hvis der f.eks. står Price: £49.95 (£58.69 Including VAT at 17.5%) :rolleyes:


    har ik lige fattet de der 17,5%?


    "VAT" er den engelsk MOMS ... Når du betaler "VAT", så skal du ikke betale dansk moms ... og man sparer allerede lidt der da den danske moms er højere end den engelske.


    EDIT ... Inden for EU´s grænser, så betaler man "moms" der hvor man handler ... I dette tilfælde, så betaler man moms i england ... som så hedder "VAT".

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    "VAT" er den engelsk MOMS ... Når du betaler "VAT", så skal du ikke betale dansk moms ... og man sparer allerede lidt der da den danske moms er højere end den engelske.


    EDIT ... Inden for EU´s grænser, så betaler man "moms" der hvor man handler ... I dette tilfælde, så betaler man moms i england ... som så hedder "VAT".


    Ahhh ok... det vil sige at de der 17.5%/momsen er regnet med der... :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pyro22
    Ahhh ok... det vil sige at de der 17.5%/momsen er regnet med der... :)


    Jepper ...


    £58.69 Including VAT at 17.5%


    Er prisen du kommer til at betale ... + fragt og evt. betalingsgebyrer naturligvis

  • Bestilte i går aftes og eneste jeg har fået er bekraftelse på de har modtaget det ikke andet.


    Men må da håbe det kommer skal sgu bruge det og helst i går da min maskine er død :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Hvordan har leveringstiden været når i har handlet der... alle varer skulle være på lager.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • hmm ca 3-5 dage

    Core i7 4770K + Noctua NH-S12U I Asus Z87 Maximus Gene IV
    3x4GB Corsair Vengence PC3-12800 9-9-9-24 I WD Black 2TB + 2x256GB SSD
    XFX Vega 56 I Corsair AX850Watt I Bitfenix Phenom M
    Asus MG248Q I Logitech G502 + CM Rapid fire TK keyboard
    Nintendo Switch - PS4 1TB Pro

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Bestilte i går aftes og eneste jeg har fået er bekraftelse på de har modtaget det ikke andet.


    Men må da håbe det kommer skal sgu bruge det og helst i går da min maskine er død :(


    Du har ikke fået en email hvor der står :


    Dear Mr.John Doe,


    Please accept our apologies for any delay in processing your order but due to Privacy Laws we have been unable to perform our usual address verification checks with your bank.


    So that we may process this and subsequent orders I must request that you provide further documentary evidence of your address - such as a scan / fax or your credit card statement or a recent utility bill.



    Regards,
    Overclockers UK
    Customer Service Department
    Fax: 0870 443 0881
    E-mail: orders@overclockers.co.uk
    Web: http://www.overclockers.co.uk

  • Jo har jeg og der står man skal faxe til dem :(


    Sådan en har jeg sgu ikke lige så må jo have fundet en imorn men nu bliver der jo nok tidligst sent noget mandag :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jo har jeg og der står man skal faxe til dem :(


    Sådan en har jeg sgu ikke lige så må jo have fundet en imorn men nu bliver der jo nok tidligst sent noget mandag :(


    Ja, "scan/fax" .... Et billede taget med digital kamera og sendt tilbage til dem pr email er fint fint ...

  • sendte 4 fax, til det nummer de gav mig, de fik ingen af dem, så gad jeg ikke mere, så købte fra tysland istedet..

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg