Internet hastighed

  • Kiggede lidt i vores internets udbyders reklame. Der fandt jeg så ud af at det faktisk var billigere kr/måned hvis man skiftede fra vores nuværende 512 / 256 til en 1024 / 128.
    Spørgsmålet er så om det kan betale sig. Vil det dumt at nedgradere i UL ? Jeg spiller og det er mest det jeg tænker over om det vil få det til at lagge.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Vigilant
    Man ka ca. 3 spille CS på en 128 upload, men ikke flere... ved ik noget om upload på andre spil, desværre.


    Mvh Mads :T


    Jeg tænker ikke så meget på hvordan det vil køre server, mere med når jeg selv spiller ;)

  • Jamen din upload skal du egentlig ikke rigtig bruge hvis du ikke vil kører server men hvis du bare vil spille er 1024 jo perfekt:) Jeg kører selv server i Rainbow Six 3 ravenshield:) min hastighed er 4096/512

    CoreI7 5820K@4.5GHz

    32 GB Quad Channel Kingston HyperX Predator DDR4 2400Mhz

    ASUS Msi X99 Sli Plus

    Corsair 1500w

    KFA2 GTX Titan X SLi Watercooled

    120GB SSD OCZ Sata3 + 240GB SSD + Samsung Evo 850 Evo Raid0 500 GB

    Asus Rog Swift G-Sync 2560x1440 165 Hz og Asus 28¨'4K

    [align=center] CorsAir Carbide 540

    [align=center]

  • Lad være med at nedgradere din upload, du kommer til at fortryde det.


    det han mente er at man kan sidde 3 personer og spille når forbindelsen har 128 i upload - vel at mærke kun i CS.


    Men ved at bitter erfaring fra nogle af mine venner, som har 512/128, at lige snart man bare tænker på at åbne en hjemmeside eller sågar bare banneret i MSN bliver opdateret, så lagger det af helvede til.


    Hvis du gør det, så vil jeg kalde dig dum :P


    edit: Hvis det er TDC du har, så er din hastighed pr. 2. maj alligevel 1mbit/256 ....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zlinky
    ...Hvis det er TDC du har, så er din hastighed pr. 2. maj alligevel 1mbit/256 ....


    Hvaa, det vil jeg da gerne høre lidt mere om! :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Racosta


    Hvaa, det vil jeg da gerne høre lidt mere om! :))


    EDIT: Jeg fandt ud af at det er 2. Maj, og det kun er hvis man bestiller 512/128 i dag, eller før d. 1. Maj.


  • det er jo så ikke din upload du bruger der, så det lyder ret så underligt det du siger.. og jeg har nu aldrig haft problemmer med det lagger


    Edit: SanCheZ: du kan evt. skifte til CC der for du lidt mere for pengene -> link


    du kan få en 3072/128(320) for 429kr pr. mdr. som kører ganske glimmerne


    hvis du er forvirret mht. de (320) kig i denne tråd -> link


  • Du må da godt komme over og prøve forbindelsen hvis du ikke tror på det?


    I øvrigt, så er det alle TDC kunder der får hurtigere adsl: http://privat.tdc.dk/artikel.php?dogtag=tdc_p_int_bre_fordob


    Men undkylder og retter datoen fra d. 2. til d. 1. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SplatDK


    kommer med det samme :crazyeyes: nej tror mere det er noget opsæting af en art som driller :rolleyes:


    Hva tænker du på? Modemmet? :P


    Vi har prøvet alle tænkelig triks til at tweake CS der ovre, fucker stadig...


  • Tænkte jeg nok, men vil det så sige at jeg kun kan spille.. 6 i CS med 256 UL? Eller ?

  • enig 128 i upload er noget hø at spille cs med...man kan godt men ens ping vil ligge på 50 ca, og så snart du tænker på at sidde på vt går det galt......256 til vt+cs er altså påkrævet.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.