Det er da service

  • Så lige en lille solstråle historie fra det virkelige liv hvor tingene til tider ser både triste og urimelige ud.


    Mit Abit AN7 board forlod denne verden onsdag aften.
    Fik smidt boardet afsted til RMA torsdag middag.
    Fredag eftermiddag får jeg mail om at nyt board er afsendt, og her i formiddags afleverede PostDK en pakke med et flot nyt board :D


    Det er da service!

  • Det er set før.......


    Dog sker det nogen gange at man får et nyt/bedre kort end det man havde før...


    Kender selv en der har oplevet det :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WonderBoy
    Så lige en lille solstråle historie fra det virkelige liv hvor tingene til tider ser både triste og urimelige ud.


    Mit Abit AN7 board forlod denne verden onsdag aften.
    Fik smidt boardet afsted til RMA torsdag middag.
    Fredag eftermiddag får jeg mail om at nyt board er afsendt, og her i formiddags afleverede PostDK en pakke med et flot nyt board :D


    Det er da service!


    hvilken forhandler?

  • Må siges at være service.. Min ven fik også sendt et bundkort til RMA hvor han 4 dage efter havde et nyt.. :) Service fra SHG.. :)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Tror SHG har 50 medarbejdere til at tage sig at RMA, hvoraf 25 smider alt væk og snyder folk og resten prøver at opveje det, ved at give andre folk bedre ting :P Altså den ene dag er SHG the bad guy, den anden dag er de the good guys :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Tror SHG har 50 medarbejdere til at tage sig at RMA, hvoraf 25 smider alt væk og snyder folk og resten prøver at opveje det, ved at give andre folk bedre ting :P Altså den ene dag er SHG the bad guy, den anden dag er de the good guys :]



    også min opfattelse af det hele.


    Har dog personligt aldrig haft problemer med SHG. Alle RMA-sager samt spørgsmål er blevet behandlet yderst professionelt.


  • Jeg har også kun købt ting der, ingen RMA sager what so ever.. Jeg har sågar vundet en dejlig fin grafikkort køler af dem engang :dance:


    Men det ka godt være, at fordi jeg passer på mine ting, jeg ikk har skullet smide mit til RMA :)) og derfor aldrig skullet hives igennem RMA-maskineriet :crazyeyes:

  • Har både købt, brugt 14 dages returret og RMAet - og SHG har givet mig LANGT, og jeg mener LANGT bedre service, end man nogensinde kunne forvente - og LANGT bedre end loven foreskriver ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Jeg har også kun købt ting der, ingen RMA sager what so ever.. Jeg har sågar vundet en dejlig fin grafikkort køler af dem engang :dance:


    Men det ka godt være, at fordi jeg passer på mine ting, jeg ikk har skullet smide mit til RMA :)) og derfor aldrig skullet hives igennem RMA-maskineriet :crazyeyes:


    Det hjælper ikke et klap, at passe på sine ting, hvis man får noget tilsendt, som er defekt og som de så er over 1 måned om at bytte. :roller:


    Det hjælper heller ikke at passe på sine ting, når man får lovet en mindre rabat, fordi man lige har købt hardware for 14.000 og det halve af det, som man bestilte, var angivet, som værende på lager, men det var ikke på lager.
    Rabat... Den fik vi aldrig. :roller:
    Penge for retur porto af defekte varer, fik vi heller ikke. :ban:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af The Hans


    Det hjælper ikke et klap, at passe på sine ting, hvis man får noget tilsendt, som er defekt og som de så er over 1 måned om at bytte. :roller:


    Det hjælper heller ikke at passe på sine ting, når man får lovet en mindre rabat, fordi man lige har købt hardware for 14.000 og det halve af det, som man bestilte, var angivet, som værende på lager, men det var ikke på lager.
    Rabat... Den fik vi aldrig. :roller:
    Penge for retur porto af defekte varer, fik vi heller ikke. :ban:


    Det var også bare for sjov ;)
    Jeg køber ikk særligt meget hardware, så det er jo nok grunden til jeg ikk ska rode med RMA


    Undskylder hvis jeg har frembragt vrede hos nogen :cheers:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det var også bare for sjov ;)
    Jeg køber ikk særligt meget hardware, så det er jo nok grunden til jeg ikk ska rode med RMA


    Undskylder hvis jeg har frembragt vrede hos nogen :cheers:


    Ikke noget at undskylde for. ;)