Færdig... Langt om længe :)

  • Så er jeg blevet færdig med min hjemmeside: DigitaLife


    Hvad syntes i om den, er der noget som kan laves om/tilføjes.?


    EDIT: Og så startede vi lige forfra :O Jeg har fra mange fået at vide at mit gamle design var formørkt og indviklet. Nu er den gjort lysere og alt overflødigt er fjernet, hva siger i til det.?

    Min hjemmeside ModelFotograf.dk


    IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
    4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
    2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |

    Rettet en gang, sidst af FLD ().

  • Fin Hjemmeside du har fået dig der..


    Bare 1 minus..


    Den tager Pæææænt lang tid og loade med en 256/128 forbindelse ;)



    //papojka

    Tagan 530w psu - asus a8n sli Premium - Amd 64 3200+ - 2 x Samsung 250gb sataII - Geforce 6600gt 256mb - 3 x 256mb ram - NEC 3550a dvd brænder
    Water cooled by Mist/aquacomputer

  • Ser rigtig godt ud.


    Der er self lige nogle småting :D


    - Der mangler en "tilbage-knap" når du går ind på en underside


    - Der mangler lidt en kontrast-farve, måske bare i form af nogle enkelte små elementer på siden.


    - Og en lille ligegyldig ting, er at skyggen på indholdsruden er liiiige voldsom nok


    Ellers ser det super godt ud og det er nogle rigtig lækre billeder, så fortsæt det gode arbejde. :D

  • papojka, Tak.! Er det så slemt :O Syntes ellers ikke der er så meget fyld som skal loades.?


    Tismund, Skulle måske lige fortælle at min viewer er en man kan dl. Den skal kun bruges indtil jeg enten lære flash, eller finder ud af at lave noget i samme stil på en anden måde. Det er kun billedesiderne der ikke er frem/tilbage knapper på, jeg kan ikke tilføje dem via CSS og jeg kan ikke tilgå koden på flash delen, så de kan ikke komme på :T


    Der mangler lidt en kontrast-farve, måske bare i form af nogle enkelte små elementer på siden.


    Jeg har prøvet at lave den så enkelt som muligt, men måske du har ret i at der mangler noget som fanger ens blik.?


    og tak ;)

    Min hjemmeside ModelFotograf.dk


    IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
    4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
    2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |

  • origin LOL :boxing: ISO 400 Der er tilføjet at lag blå farve hvor opacity er sænket og der er tilføjet et filter, kan ikke husk hvilket. ;)

    Min hjemmeside ModelFotograf.dk


    IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
    4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
    2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FLD
    origin LOL :boxing: ISO 400 Der er tilføjet at lag blå farve hvor opacity er sænket og der er tilføjet et filter, kan ikke husk hvilket. ;)


    hehe ah ok :P så bare ud som om du havde været oppe i 1200 og lege rundt hehe..

  • Flot side - glæder mig til, at der kommer mere på. Har ihf. gemt den som fortrukne. 8)
    Er selv i gang med at eksperimetere/øve mig med mit næsten nyindkøbte Canon PowerShot S1 IS. Prøver lidt af de forskellige muligheder, der er udover Auto-indstillingen. Har ikke helt styr på det med blænde, ISO, lukketider osv. :rolleyes: Men det kommer nok hen ad vejen. ;) Har da fået taget nogle rimelige billeder, som kan ses på min egen side. (klik på signatur)
    Nå - nok om det - keep up the good work. :)

  • Vil du vide mere --> Røde øjne - Der var en gang.!


    linker forkert :S


    ellers meget pæn side


    lige lidt OT. du skulle vel ikke lige vide hvor man kan få noget foto-kursus i roskilde eller københavns området, ejer selv et 300D men fatter ikke en hat af det ?


  • du kan eventuelt kigge lidt her.. http://www.foto300d.dk/minimanual/index.htm

  • Godt gået mester. Ser knald godt ud. For lige at pointere dine billeder, så er der overhovedet INTET at sætte på det med Elgen og svanen ..... rigtige pragteksemplarer.


    Har selv været på kursus med MAcromedia, og er selv på vej med noget på min side, men jeg synes ikke rigtig jeg får den fornødne tid, til at få uploaded det til noget seværdigt, fordi jeg ikke gider lappeløsniger og halvfærdige løsninger.


    Men det ser rigtig godt ud.

  • 1000 tak for jeres respons.!!!


    Bentzin, Jeg har set dine billeder, flot.! Man kan godt se øvelse gør mester.!! Man kan købe nok så meget udstyr, men det er altså manden bag kameraet som tager billedet.



    SplatDK, Rigtig god side origin linker til, der er rigtig meget at lære der. Tak for oplysningen med linket.


    Mikkel, Fotokritik er en kanon side hvis man vil lære at ta bedre billeder, og så er det sq fedt at se at alle os amatør fotografer tør komme ud af skabet.!


    Carsten_DK, du fik hermed æren af at bestemme layoutet på mit logo, fedt forslag som jeg vil gå i gang med ligeså snart jeg finder min logo PSD fil, ellers må jeg til at starte fra bunden


    BasHuus, Jeg bukker og nejer.!! Jeg vil lige sige et MX2004 faktisk ikke er noget at råbe hurra for, alt kan laves i notepad og styles ved hjælp af et modul til firefox hvis vi snakker CSS.


    Endnu en gang, mange tak, havde ikke lige troet der skulle komme så meget positiv respons.!


    Mvh
    Jan

    Min hjemmeside ModelFotograf.dk


    IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
    4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
    2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |

  • Vil da også lige give et besyg med...


    Jeg ved ikke hvor vigtig en sådan tilbageknap nu engang er. Det er klart mest brugervenligt med en, men de fleste kan vel overkomme at trykke tilbage i browseren :)


    Men ellers keep up the good work ;)

  • Macimuz, der er en tilbage knap, bare ikke der hvor der er billeder. :O


    Jeg har fået tilføjet en gæstebog, ved ikke helt om den høre til på min hjemmeside.?

    Min hjemmeside ModelFotograf.dk


    IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
    4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
    2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |


  • Flash-animationer via Notepad... :D ...næ men dreamweaver er fint for os der ikke er for hårde til html!
    Det ser godt ud.....men ville være flottere hvis det hele var lavet i én flash-side!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BasHuus
    Godt gået mester. Ser knald godt ud. For lige at pointere dine billeder, så er der overhovedet INTET at sætte på det med Elgen og svanen ..... rigtige pragteksemplarer.


    en elg? :))



    jeg syntes din hjemmeside er meget flot. Utrolig flotte billder du har taget.. nice work!


    det eneste jeg syntes bør ændres, er skrifttypen i menuen. en lift fyldig og elegant skrifttype, ville være prikken over i'et.

  • ScratchY,


    Har du et forslag til en skrifttype.?


    Jeg har lavet mit logo om, det bliver ikke helt sådan, men cirka :)


    Bentzin, Tak for din hilsen.!

    Min hjemmeside ModelFotograf.dk


    IC7 MAXIII | P4 2.4C SL6Z3 @ 3.54 Ghz(295 FSB), 1.625V
    4*256MB Mushkin Level II 2-6-2-2, 2.7V | 2X WD Raptor @ Raid0
    2X Diamond Max @ Raid1 | Cooler Master ATC-111C-SX1 |