Mr. Incredible

  • Vil ikke sige på en prik, men jo, han ligner da lidt...


    Forresten.. Så er jeg ikke voldsom sikker på du må bruge det billede af Gintberg..
    Er der ikke copyright på sådan nogle billeder..

  • Haha de har faktisk en slående lighed :P


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Vil ikke sige på en prik, men jo, han ligner da lidt...


    Forresten.. Så er jeg ikke voldsom sikker på du må bruge det billede af Gintberg..
    Er der ikke copyright på sådan nogle billeder..


    Hva er der specielt fra det billede og så alle andre fotos på nettet? Den tekst henover?


    Tror nemlig godt man må linke til et billede, bare man ikk begynder at få det til at ligne man selv har taget det..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Oki.. Var bare ikke lige helt sikker.. ;)


    Det er jeg bestemt heller ikk ;) Jeg gestikulerer bare som det vist nok hedder :)


    Ku bare ikk forestille mig at det er ulovligt at linke til noget som ligger på nettet, for det er jo ejerne af hp'en der selv har lagt den til fri download..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Det er jeg bestemt heller ikk ;) Jeg gestikulerer bare som det vist nok hedder :)


    Ku bare ikk forestille mig at det er ulovligt at linke til noget som ligger på nettet, for det er jo ejerne af hp'en der selv har lagt den til fri download..


    Ikke at jeg tror der er problemer med at linke til det, men man ved aldrig .. Jeg var engang ved at få en sag på halsen fordi jeg i et projekt jeg havde gang i sammen med et par andre linkede til nogle nyheder på et andet site ..


    Derudover, så betyder det altså ikke, at billeder er til fri download bare fordi de ligger online .. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Burger


    Ikke at jeg tror der er problemer med at linke til det, men man ved aldrig .. Jeg var engang ved at få en sag på halsen fordi jeg i et projekt jeg havde gang i sammen med et par andre linkede til nogle nyheder på et andet site ..


    Derudover, så betyder det altså ikke, at billeder er til fri download bare fordi de ligger online .. ;)


    Tja - hvis man højreklikker på billedet, så dukker dette op !

  • Prøv at sende det ind til M!, man kan vinde noget (husker ikke hvad, da jeg læser Woman) hvis man har den bedste. Eller, de havde i hvertfald engang sådan noget, har de ikke stadig det? :S :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin
    Tja - hvis man højreklikker på billedet, så dukker dette op !


    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6688&sid=]


    Tja, teknisk set, så kan man jo ikke se billedet uden at downloade det ...


    ... og at du tager et screenshot af det er lige så ulovligt ....


    .... og må man ikke downloade det, så må man heller ikke linke til det ... heller ikke selvom Google gør det ...


    ... så teknisk set, så er i alle forbrydere ... og det er jeg vel også fordi jeg laver et quote hvor der copyright-beskyttet matriale i .... uhada ... :))


  • He he - ja det er lidt speget - alt der der med copyright. Tænke også lige på det samme, da jeg lavede det screenshot. ;)
    Og nu gør jeg det igen :crazyeyes: ved at quote. ;)


    Edit: Godt nok lidt træls, at se på den klaphat så mange gange. Så har lige fjernet det ! :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    Det er jeg bestemt heller ikk ;) Jeg gestikulerer bare som det vist nok hedder :)


    Ku bare ikk forestille mig at det er ulovligt at linke til noget som ligger på nettet, for det er jo ejerne af hp'en der selv har lagt den til fri download..


    Hehe... altså nu skal jeg ikke kunne sige at du IKKE gestikulerer (laver fagter med armene, når du taler), men tror ikke det er det du mener. Måske argumenterer? :))

  • Hejsa


    Øh keder man sig ikke lidt meget hvis man gider at gå op i det her link om man må linke eller ej ??? !!! :boxed:

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer


    Hehe... altså nu skal jeg ikke kunne sige at du IKKE gestikulerer (laver fagter med armene, når du taler), men tror ikke det er det du mener. Måske argumenterer? :))


    Prøvede bare at finde et fint ord for at gætte sig frem til noget :))


    Gætte er med G
    Gestikulere er med G :crazyeyes:


    Hjerneaktivitet på højt plan :dance:


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Meinder
    Ja de ligner hinanen godt.. ;)


    [Blocked Image: http://www.meinder.dk/div_billeder/j.jpg]


    Gintberg der lige har røvet en bank? :))


    Eller også så er han lige blevet losset i løgene :]