Overclockers UK (Klage)

  • Hey - jeg ville lige lave en slags anbefalings tråd. Det jeg vil anbefale er at klage :) Det har nemlig vist sig for mig at være en rigtig god ting! Jeg havde et defekt Leadtek 6800GT som jeg sendte tilbage til England - jeg fik hurtigt kortet tilbage, men det viste sig at være det samme kort, og fejlen var derfor stadig på kortet. Jeg sendte kortet tilbage og efter et par uger skrev jeg en mail og klagede over deres leveringstid og spurgte om de kunne betale portoen... Jeg skrev lidt for sjov at de bare kunne sende mig et HIS Excalibur X800XT IceQ II VIVO http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=92891 til 3700kr.- i DK. Idag fik jeg så en mail hvori der stod at ét stk. HIS Excalibur X800XT IceQ II VIVO er på vej til mig :))


    Derfor vil jeg anbefale jer at klage og evt skrive mails om at forvente lidt mere af firmaet, hvis de ikke har levet op til den normale standard... Nu glæder jeg mig bare til kortet kommer - tager normalt 3-5 dage :)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Ja det ville ikke være rart, men det gør der nu nok ikke :P


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Takker :) Synes også det snart var min tur til at være heldig! Jeg har for ca 1 måned siden overført 2600kr.- til en i Greve for et X800XT, men det kom aldrig og pengene har jeg ikke set endnu. Han har indrømmet at han aldrig har haft et X800XT, og sagen er politi anmeldt, men han virker til at være ligeglad. Dog skal jeg nok få mine penge, eller ihvertfald noget af samme værdi da jeg ved hvor han bor. Som om det ikke var nok, har jeg ikke haft mit Leadtek, fordi det var til RMA hos OC UK som jeg skrev her i tråden. Så det er sq godt med lidt lys for enden af tunnelen :D


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • vel done, det er sq rart med service af denne niveau, selv om det er lidt trist at kortet skulle frem og tilbage op til flere gange det er jo ventetid, men god slutning på historien :T

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Det kalder jeg sq service...
    hvis de ikke ordner det første gang fyre de bare lidt flere penge, eller et større kort tilbage til dig, sq fin service :)

  • Yup - sådan burde det være alle steder - hvis forretningerne ikke kan lave op til hvad de lover, ja - så må de sq bare tømme lommerne... ;)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Ja det skal man... Men prøv at presse dem lidt næste gang I kommer i en lignende situation.


    Selv om I har laver fusk med kortet - flash osv, kan det sagtens lade sig gøre - det kan jeg skrive under på. Så længe man kan se nok på skærmen til at flashe tilbage sker der ikke noget - dog skal man passe lidt på når man montere den originale køler igen - Ikke fordi jeg havde gjort nogle af disse ting med mit kort :D Lad os bare sige at ydelsen var ualmindelig god... :]


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af søndergård
    Takker :) Synes også det snart var min tur til at være heldig! Jeg har for ca 1 måned siden overført 2600kr.- til en i Greve for et X800XT, men det kom aldrig og pengene har jeg ikke set endnu. Han har indrømmet at han aldrig har haft et X800XT, og sagen er politi anmeldt, men han virker til at være ligeglad. Dog skal jeg nok få mine penge, eller ihvertfald noget af samme værdi da jeg ved hvor han bor. Som om det ikke var nok, har jeg ikke haft mit Leadtek, fordi det var til RMA hos OC UK som jeg skrev her i tråden. Så det er sq godt med lidt lys for enden af tunnelen :D


    Du kan evt. lige smide en PM. Jeg har boet det meste af mit liv i Greve, og har stadig en del venner der - sååååååå hvis han lige skal have besøg - så siger du bare til.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Meesalith
    har du så fået det eller er det bare på vej?


    gad nemlig godt vide hvordan du kan være helt sikker på du ikke får en regning..?


    men ellers tillykke da :clap:


    Ja, jeg er sikker - jeg har jo skrevet med dem over mail. Desuden tror jeg ikke de sender noget pr. efterkrav fra England til DK ;)


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

    Rettet en gang, sidst af Søndergård ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WizzarD


    Du kan evt. lige smide en PM. Jeg har boet det meste af mit liv i Greve, og har stadig en del venner der - sååååååå hvis han lige skal have besøg - så siger du bare til.


    Ellers tak - jeg skal selv derover på et tidspunkt - jeg skal bare passe lidt på med at være for destruktiv :) Desuden er det ikke helt så nemt, da han er døv og har kone og børn rendende rundt... Ikke fordi det skal afholde mig...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|