Hvorfor skal tråden lukkes?

  • Zulu.. ta nu ikke det personligt...


    Men hvorfor skal der blive ved med at oprettes så latterlige tråde om hvorfor de skal lukkes! snak med en Admin/MOD i stedet...


    jeg gider ikke høre på det *** og tror der er mange der giver mig ret det eneste det bliver brugt til er at blive sur...hvis man nu skrev med en admin INDEN om hvorfor han lukkede den så er den TING UDE AF VERDENEN...


    Siger bare :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Måske har brugeren SELV valgt at lukke tråden...


    Ja, måske. Det har jeg også giver som eksempel. Brugeren = papojka.
    Det kunne bare være meget rart at vide.
    Normalt plejer tråde jo ikke at blive lukket, bare fordi der er kommet et par svar.


  • Hvis man kunne se hvem, der havde lukket tråden (det kan man så vidt jeg ved ikke), så havde jeg skrevet direkte til ham.
    Men i steder for at skrive til alle mods, lavede jeg tråden her.


    Der er ingen, der tvinger dig til at læse tråden, så spring den over og hav en fortsat god dag. :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    Ja, måske. Det har jeg også giver som eksempel. Brugeren = papojka.


    Nej du har ikke - du sagde: "Har han bedt om at tråden blev lukket" - men hvorfor bede en anden om noget man selv kan og må gøre? ;)


    Quote

    Det kunne bare være meget rart at vide.
    Normalt plejer tråde jo ikke at blive lukket, bare fordi der er kommet et par svar.


    Som mrflashbag siger: prøv at undersøge det via pm, frem for at lave en tråd... :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zulu
    He he, så har jeg også lært noget i dag.


    Jeg undskylder, bukker, kravler baglæns ud og lukker min egen tråd...


    Man kan jo ikke være lige heldig hver dag... :D


    men på den anden side zulu :D fedt at du står ved du har lavet en fejl :D det gør det sgu meget lettere at sige ok for en fejl :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af mrflashbag
    men på den anden side zulu :D fedt at du står ved du har lavet en fejl :D det gør det sgu meget lettere at sige ok for en fejl :D


    Man må jo rydde op efter sig.


    Lidt pinligt, men hvordan f*****, lukker man sin tråd? :rolleyes:


    Kan ikke lige finde muligheden nogen steder...

  • Som flere andre skriver, så var det måske smart, at henvende sig til trådens forfatter og spørge ham - evt. fortælle ham hvad det var du ville tilføje.
    At lave denne tråd er kun spild af tid og skaber måske bare ævl og kævl.


    Kan sige at jeg ikke har lukket den og da den ikke indeholder noget som tåbeligt eller lign. - så tror jeg heller ikke nogle af de andre "mods" har gjort.
    Så tænk dik lige om en anden gang.


    Nede i højre hjørne i selve tråden er der en rullemenu - marker "close/open" og klik på "go".
    [Blocked Image: http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=6661&sid=]


  • Lav et nyt indlæg i tråden. Nede i bunden vil du inde et afkrydsningsfelt "close thread". Så vil tråden lukkes når dit indlæg går ind.