Takke Tale..

  • Du skal gøre op med dig selv om du vil stå og snakke i 30 minutter, eller du vil sige tak til dine forældre, for gaverne og for al den opmærksomhed på denne store dag. :) Og skåle. :cheers: Jeg gjorde det at jeg takkede for alle de ting man nu "skal" takke for. Og ud over det, fortalte jeg også min mor og far hvor højt jeg elskede dem. Tilsidst bad jeg alle gæsterne rejse sig for mine forældre og udbringe en skål for dem. Meeen, du skal jo lave en tale som kommer fra hjertet, og ikke et stykke papir du står og læser op fra - Det synes jeg ihvertfald passer bedst, især hvis man ikke er så vil med at snakke foran så mange mennesker. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jacob Hansen
    Du skal gøre op med dig selv om du vil stå og snakke i 30 minutter, eller du vil sige tak til dine forældre, for gaverne og for al den opmærksomhed på denne store dag. :) Og skåle. :cheers: Du skal bare improvisere, det er jo DIN tale :))


    Jeg laver en ordenlig smøre regner jeg med 8o Ellers bliver man vel kaldt en kylling :D ;) .. Mangler lidt fifs til hvordan man bygger en op osv..


    Ja tak, Jeg har brugt Google.


    Status: Tak til min søde mor og far, eller min mor og far. ;) :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
    Tjah jeg er ikke den store taler så jeg lavede sgu en sang.
    Bare husk det der med at du elsker dine forældrer. Det bliver de så glade for at høre.


    Ja self, men nu skal de jo ikke gå hend at tro jeg er en duks :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af marquis1
    Jeg lavede en sang. Og så til slutningen rejste jeg mig op og sagde tak for gaver og omærksomhed, og hvis også festen :)
    Jeg synes personligt ikke du skal lave en stor tale. Der er ikke forhåbentlig ikke nogen der kræver at du gør det.


    Nej self ikke. Men synes også ''Tak og skål'' er for vattet

  • Mit problem er at jeg er for kylling til at holde en tale.. hader at være det ultimative midtpunkt
    :O

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MvK
    Mit problem er at jeg er for kylling til at holde en tale.. hader at være det ultimative midtpunkt
    :O


    Hvis du ikke holder en tale håber jeg ikke du får nogen gaver :D

  • jeg havde lavet en sang, og snakkede omkring 2min, hvor jeg bare lige sage tak til mor & far. Selvfølgelig også tak for gaverne, og for de var kommet allesammen...


    Dine gæster regner ikke med du skal snakke både 20min og derop efter, men kort og klart

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BukkeMand
    Tror du skal lave en sang og en lille tale på MAx. 10 min. ellers bliver det for langtrukken :P


    10 minutter er altså for langt tid :P Tror det ska holdes på de 2-3 minutter, med mindre man har en opvarmer som f.eks. Anders Matthesen :] Ellers begynder folk bare og sidde og gabe..


    Fik selv bare en tur til Thailand med min mor, jeg sku ikk nyde noget af at bli konfirmeret 8)

  • et lille forslag


    der kommer et tidspunkt hvor en ung mand skal holde sin første tale,det tidspunkt er jeg ikke nået til endnu.. skål

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Jeg gkorde det at jeg lode være med at forberede noget, men gjorde det impulsivt.. Stod og fandt på det mens jeg sagde det det virkede faktisk ganske fornuftigt. På den måde virker det også mere oprigtigt :))


    Og så var jeg så fesen at jeg et par dage før driblede ned i den lokale superbiks og købte nogen skrevede sange da jeg ikke ligefrem er den store sangskriver.. :]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Jeg gkorde det at jeg lode være med at forberede noget, men gjorde det impulsivt.. Stod og fandt på det mens jeg sagde det det virkede faktisk ganske fornuftigt. På den måde virker det også mere oprigtigt :))


    Og så var jeg så fesen at jeg et par dage før driblede ned i den lokale superbiks og købte nogen skrevede sange da jeg ikke ligefrem er den store sangskriver.. :]


    Gjorde det samme til mine forældres sølvbryllup. Det var ellers aftalen at min søster skulle holde tale, men hun var blevet lidt for genert/stiv, så stå storebror måtte uforberdt træde til.
    BTW: Det gik overraskende godt.

  • Du gør lidt som i filmen festen .. Laver 2 taler og beder dine forældre sige hvilken en ... Den du så ikke komme til at bruge får de aldrig at ;)


    Måske mest passende til et bryllup eller lignende ... Men kunne egentlig godt se det sjove heri til en konfirmation ...


    Ellers ville jeg måske bare nøjes med at takke for dit og dat, bede folk rejse sig og skåle for sine forælder. Mener det var det jeg gjorrde for en 9 år siden ...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa


    10 minutter er altså for langt tid :P Tror det ska holdes på de 2-3 minutter, med mindre man har en opvarmer som f.eks. Anders Matthesen :] Ellers begynder folk bare og sidde og gabe..


    Fik selv bare en tur til Thailand med min mor, jeg sku ikk nyde noget af at bli konfirmeret 8)


    Haha *lol*
    Godt være den skal være kortere. Kan næsten ik huske min konfi. Kan kun huske jeg købte pizza'er og bajere for alle pengene ;( Jeg skulle have haft en værge :))