Porse rakler m.v. i Vendsyssel

  • Hejsa


    Jeg mangler et hint til hvor jeg kan finde disse. Ikke citat fra bøger, men personlige erfaringer søges :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG
    Mon ikke du må ud i naturen og kigge efter dem, jeg må dog tilstå at jeg aner ikke end gang hvordan de ser ud ;)
    Så om der nogle her hvor jeg bor er uvist.


    Hvorfor svare du så, når du ikke kan løse mit problem!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DiRtBaG
    Mon ikke du må ud i naturen og kigge efter dem, jeg må dog tilstå at jeg aner ikke end gang hvordan de ser ud ;)
    Så om der nogle her hvor jeg bor er uvist.



    Hvordan kan du kende porsen:
    Porsen er en busk med oprette rødlige grene med aflangt ægformede, blågrønne blade, der er tandede mod spidsen og hårede på undersiden. Blomsterne sidder i oprette rakler inden løvspring.


    [Blocked Image: http://www.fursund.dk/pictures/porse.jpg]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp


    Hvorfor svare du så, når du ikke kan løse mit problem!


    Slap dog af.. :boxed:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP


  • Tak for info, men jeg ved hvordan den ser ud, men mangler et fif til hvor jeg kan finde urterne/planterne

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Slap dog af.. :boxed:


    Ja - la' os fra crewet ta' os af, hvad der er ret og vrang.
    freehelp: Så'n en bemærning appelerer kun til endnu mere OT.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp


    Tak for info, men jeg ved hvordan den ser ud, men mangler et fif til hvor jeg kan finde urterne/planterne


    som jeg skrev:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af John H
    Prøv at kigge efter brændevinsklubber, der må være nogen stykker rundt omkring, de må da kunne hjælpe.


    Fandt lige en til dig :
    http://www.avis.jegerglad.dk/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Ja - la' os fra crewet ta' os af, hvad der er ret og vrang.
    freehelp: Så'n en bemærning appelerer kun til endnu mere OT.


    Forstår ikke hvor du vil hen med din kommentar, men det gør jeg jo sjældent når du smider et indlæg :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af freehelp


    Forstår ikke hvor du vil hen med din kommentar, men det gør jeg jo sjældent når du smider et indlæg :T


    Såmænd heller ikke forventet - Selverkendelse er jo svært for nogen mennesker. :roller:
    Skåret ud i pap - så skal vi fra crewet nok irrettesætte, når brugerne gør noget forkert. Ellers skaber det for meget ævl og kævl.
    Respekter det - tak. EOD !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bentzin


    Såmænd heller ikke forventet - Selverkendelse er jo svært for nogen mennesker. :roller:
    Skåret ud i pap - så skal vi fra crewet nok irrettesætte, når brugerne gør noget forkert. Ellers skaber det for meget ævl og kævl.
    Respekter det - tak. EOD !


    Ja, jeg kommentere da andre folks OT i mine tråde som det passer mig!


    Og hold dig venligst fra de tråde jeg opretter, når ikke du har noget at tilføje jeg søger. :))


    Lad os holde her, for det er ikke første gang min tråd ender i crap, fordi vi skal mundhugges!


  • måske fordi du er så tæt og høre på?


    tror virkelig du er kommet til at bytte om på 9 og 6, der skulle ha stået 1996 i din profil i stedet for..


    Nu vil jeg til konfirmation, så i må hygge jer..


  • Nok din egen konfirmation