www.3sucks.dk

  • NICE side. Thumbs Up.

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Ikke dårligt, ikke dårligt. :crazyeyes:

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden
    At gå på internettet med en 3 telefon føles forbavsende meget ligesom at klemme en elefant igennem sit røvhul og derefter brække den op igen.


    GOD ONE! 8)



    HaHaHaHaHaHa Ja ikk? HaHa :T

  • Og som den første..
    Jeg har en LG8120 med 3 abbonement og jeg har til dato ikk haft et eneste problem med produktet! Fatter ikk hvorfor andre folk har så mange problemer...


    En anden ting jeg undrer mig over er, at jeg et eller andet sted ikk tror at alle der har svaret hidtil, alle har en 3 mobil.. For hvis man ikk har haft en 3 mobil, så ka man altså heller ikk kommentere hvorvidt Hi3G Denmark ApS er godt eller dårligt :roller:


    Hvor tit er det man hører solstråle historierne? Ikk tit, fordi det er sjovere at høre om skandaler end gode begivenheder.. Så hvis man ikk selv har en mobil, så lægger man sin mening på venners bemærkninger og ikk mindst mediernes historier!
    3's Kundeservice har været god de gange jeg har haft fat i dem, dog pr mail, men stadig.. Man ka ikk klage over 3, for så ska man også klage over alle de andre firmaer.. Med mindre der er nogle firmaer der er fejlfri :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Og som den første..
    Jeg har en LG8120 med 3 abbonement og jeg har til dato ikk haft et eneste problem med produktet! Fatter ikk hvorfor andre folk har så mange problemer...


    En anden ting jeg undrer mig over er, at jeg et eller andet sted ikk tror at alle der har svaret hidtil, alle har en 3 mobil.. For hvis man ikk har haft en 3 mobil, så ka man altså heller ikk kommentere hvorvidt Hi3G Denmark ApS er godt eller dårligt :roller:


    Hvor tit er det man hører solstråle historierne? Ikk tit, fordi det er sjovere at høre om skandaler end gode begivenheder.. Så hvis man ikk selv har en mobil, så lægger man sin mening på venners bemærkninger og ikk mindst mediernes historier!
    3's Kundeservice har været god de gange jeg har haft fat i dem, dog pr mail, men stadig.. Man ka ikk klage over 3, for så ska man også klage over alle de andre firmaer.. Med mindre der er nogle firmaer der er fejlfri :boxed:


    Mine oplevelser med TDC som teleselskab har også været ret gode stort set ligemeget hvordan jeg har kontaktet dem, men det betyder jo ikke, de ikke laver en masse fejl ved andre kunder ..


    Nu kender jeg vist ikke nogen personligt der har 3 (tror ikke de er så dumme at købe det *G*) men man kan nu nemt klage over 3, som man kan klage over alle andre firmaer, men klagerne over 3 er ekstreme og som jeg ser det, klart i overtal ..


    Det virker lidt som om, du er overbevist om, at 3 bare er det bedste - og det er skam gody hvis de er det, altså hvis de virkelig giver dig en ordentlig service, og du ikke føler dig snydt, men du er nok nødt til at åbne øjnene og opdage, at verden ikke kun er sort og hvid, selvom det klart ville være det nemmeste .. ;)


    Btw: Selvom man ikke har personlige erfaringer med et firma m.v. kan man sagtens udtale sig om tingene udfra hvad der er almindelig viden .. Ja, tingene kan være farvet af medierne, men tror nu nok de fleste her ved hvad kildekritik er ..

  • hehe..kan da kun sige tak til alle dem der altid vil have det nyeste af det nyeste.for der jo dem der har alt bøvlet med det..haha
    kender et par stykker der var helt vilde da 3 kom på gaden.og de skulle bare have det og de prøvede også at få alle dem de kendte med på den.men 3-4 månder efter havde de sørme en alm gsm telefon
    for man er da lidt små dum at købe sådan noget når der kun findes 1 telefon og en udbyder som de havde at vælge imellem :crazyeyes:

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Og som den første..
    Jeg har en LG8120 med 3 abbonement og jeg har til dato ikk haft et eneste problem med produktet! Fatter ikk hvorfor andre folk har så mange problemer...


    En anden ting jeg undrer mig over er, at jeg et eller andet sted ikk tror at alle der har svaret hidtil, alle har en 3 mobil.. For hvis man ikk har haft en 3 mobil, så ka man altså heller ikk kommentere hvorvidt Hi3G Denmark ApS er godt eller dårligt :roller:


    Hvor tit er det man hører solstråle historierne? Ikk tit, fordi det er sjovere at høre om skandaler end gode begivenheder.. Så hvis man ikk selv har en mobil, så lægger man sin mening på venners bemærkninger og ikk mindst mediernes historier!
    3's Kundeservice har været god de gange jeg har haft fat i dem, dog pr mail, men stadig.. Man ka ikk klage over 3, for så ska man også klage over alle de andre firmaer.. Med mindre der er nogle firmaer der er fejlfri :boxed:


    Så så lille ven, det er jo ikke for at støde nogle, siden er morsom at læse og self. er den meget meget farvet, altså subjektiv .. Og self. viser den ikke de positive sider ved firmaet, hvis de da findes .. :roller:


    Men hvis man kun hører noget hø om et firma, ville du så selv købe der ? Jeg tænker i hvertfald, 3 .. hmm nej tak, for størstedelen jeg har hørt om har haft problemer.


    Det er ikke fordi firmaet ikke har gode intentioner, slet ikke, de er bare for tidlig ude med deres løsning. Man kan da ikke udbyde en service der for det første ikke er dækkende ... Tror lige der går 1-2 år endnu eller mere før vi kan bruge det godt her i DK .. Det er jo fordi alle mulige hoveder skal brokke sig over de pokkers antenner, men der kan vi jo lære noget af vore fulde naboer (svenskerne) .. De smider dem i skove hvor de ingen genere, ja fuglene kan vel sågar sidde lidt på dem :roller:


    En slutbemærkning, dog kun LG mobiler de snakker om derinde, og der findes jo efterhånden mange andre end lige LG, så som Motorola, muligvis meget dyrer end de andre, men nogle gange koster kvalitet altså bare mere. Men som de siger, hvilken normal person vil betale 5k for en skide telefon og en hav af penge i måneden for noget som kun virker delvist ..


    Alt i alt, så skal du bare se siden for det sjove som er i den. Kommentarer og sproget. Og på den anden side, nogle skal vel også klage, hvis et produkt ikke er ogdt nok ellers bliver det jo ikke bedre ;)


    Erhm ja, sig lige hvis jeg har misforstået noget .. :boxed:

  • Argh det er da alt for tidligt om morgenen til at bakke min mening op :))


    Nå men here goes ;)


    Jeg mener ikk at man absolut ikk må klage, altså min bror har den også og han har en telefon som kun virker ½ hvilket jo ikk ligefrem er bonus.. Men jeg rettede også bare posten mod folk som ikk slev har erfaringer, men bare har hørt i tossekassen (For den har jo en hvis magt over nogle af os...) at "3 er noget lort" for at sige det oversat :)


    Det var slet ikk siden jeg kommenterede, den er egentlig meget sjovt lavet :D jeg ka bare se den tendens der er overfor firmaet: "Alle de andre siger det er noget lort, så siger jeg det også" Og hvor er man så? Når hele Danmark (Rent hypotetisk) siger at det er noget lort, men det ikk engang er halvdelen, der faktisk har prøvet at blive behandlet som man hører, så ka man jo ikk bruge lille DK's mening om Hi3G Denmark ApS :roller:


    I må undskylde hvis jeg virkede lidt ligefrem og muligvis har trådt nogen over tærerne.. ;)


    Og for at vise jeg ikk kun består af alvor:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Så så lille ven


    Så har du vist ikk set mig :P :crazyeyes:


    Edit: Ska lige siges at jeg er glad for "kritikken" af min post - Al kritik modtages gladeligt ;)