Tweak.dk=Nørder??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skodgaard
    Ja jeg vil jo meget gerne vide om alle herinde er en flok nørder med bleg hud ;) pga. af solmangel :))


    Hm, så man er en nørd hvis man ikke dyrker sport ? ... Eller hvis man ikke tager sol og derfor er lidt "hvid" at se på ? :]


    :lame:


    Er man en indavlet bonderøv fordi man kommer fra jylland ?...

  • Svært at svare på, da svarene ikke er realistiske. Dvs. man kan da ikke bedømme en "nørd" ud fra sin sportsaktivitet. Tror bare jeg holder inde med afstemningen.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Nu er man jo ikke en nørd bare fordi man ikke dyrker sport, eller render i solarie om vinteren, og opholder sig i solen 12 timer i døgnet om sommeren.


    Løber/går/cykler til hverdag. Bruger da en del timer foran skærmen, det må jeg da indrømme.


    EDIT: Har ikke stemt af samme grund som Berleburg.

  • Sport har IMO ingenting med det at gøre.. Hvad fanden hjælper det man dyker 10 timers sport om ugen hvis resten af tiden foregår ved compen, man har os familie og venner osv.. :ban:

  • Nej men hvis man ikk gør andet end at spille og hva man ellers laver på sin pc så er man vel en nørd...


    Det var ikk SÅ bogstavligt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skodgaard
    Nej men hvis man ikk gør andet end at spille og hva man ellers laver på sin pc så er man vel en nørd...


    Det var ikk SÅ bogstavligt :)


    Hvis man ingen sport dyker men tilgængeld besøger sin familie rund om i byen/danmark, KAN MAN DA LET LAVE ANDET END COMPUTER UDEN DET BEHØVES AT VÆRE SPORT! Ikke sandt? ;)


    IMO Tror du er nørd. Du kender kun din computer og din mor som siger ''Du skal dyrke sport''



    Sry men Ta det nu ikke så bokstaveligt. ;)

  • hmm lidt mærkelig poll.


    Er nok nørd i nogen øjne men hverken af udseende eller væremåde.
    Har godt job, går meget op i god mad ude i byen, lækre mærker som Louis Vuitton, Burberry osv, så jeg tror sg* ikke jeg ligner en nørd.


    Men sport ?? - det har jeg slet ikke tid til ;)

  • Kan man ikke være en sportsnørd?


    Jeg gik engang i klasse med en tosse der brugte 80% af hans tid på at træne fodbold og derfor aldrig var med til noget af det vi andre lavede.. Han virkede nu lidt som en nørd for mig. Han var også lidt underlig.

  • Jeg er den største nørd af dem alle, altså knallert nørd!! :roller:


    Bruger PC'en fordi jeg gamer lidt, og så kan jeg se andre knallerter på scootergalleri.dk !



    Men har da sport! Er med i DM til det
    Det er ØL druk! :crazyeyes:

  • Jeg tror bare jeg undgår nørd-spørgsmålet og nøjes med det omkring sport. Der er da vist gået lidt for meget debat i nørd-udtrykket herinde.


    Hvad angår sport, så går jeg til boksning og spiller lidt fodbold i fritiden. Desuden deltager jeg også ganske aktivt i skolens idrætstimer.


    Så må i selv vurdere om jeg er nørd eller ej. 8)

  • Er enig med andre i at mængden af sport man dyrker - intet har at gøre med om man er nørd eller ej. Desuden er det vel computernørd, du mener for man kan jo være 1000 forskellige slags nørd, men det er rigtig nok at det for det meste er computeren man forbinder med ordet "nørd", hvilket er synd...


    Har også valgt ikke at stemme, med samme grundlag som Berle!

    MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1 

  • Syns da også det er en mærkelig tråd, går ikke rigtig til sport mere, har gået til fodbold, taekwondo, svømning og en masse andet, men nu går jeg ikke til sport, men træner her hjemme, og er da også ude hver dag det er godt vejr.


    Så hvis man dyrker lidt sport er man ½ nørd?
    gir ingen mening

  • Vil da ikke benægte at jeg styrketræner lidt =).

    Intel Core2Duo E6600
    Corsair DDR2 PC6400 4x1gb
    Asus P5K-E
    BFG GeForce 8800GT OC2 (G92).
    Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro
    250gb WD disk
    200gb Samsung disk
    Samsung 226BW 22" Widescreen
    Logitech G15 v2
    Razer Diamondback Plasma Limited Edition

  • Dyrker ingen sport, men får masser af sol og friskluft da jeg er FDF'er... (sparker til de små - det er mit job 8))


    Sidder da også meget foran compturen, så hvis det gør en til nørd, så ja, jeg er nørd.

  • Er ikke nørd, dog jeg bruger meget tid ved computeren. For jeg har ikke specielt meget styr på det.
    Jeg har idræt i skolen og spiller lidt tennis med tøserne i korte nederdele. Det er sådan sport skal være :p
    Der findes forskellige former for nørd, men jeg bruger primært computeren til spil og kontakt med venner, som ikke er i nærheden. :)